Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oudjaar 2018/2019, Parkstad

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oudjaar 2018/2019, Parkstad

    Met behulp van mijn friend Four Roses, nog een redelijke nachtrust gehad, na alle beslommeringen van de afgelopen dagen. Rond 12.00 uur is een blik in de kelder geworpen, akelig leeg, kan mij niet herinneren wanneer de laatste keer was.

    In de middag maar een bezoekje gebracht bij de plaatselijke Mania-dealer. Met dank aan Ghost, lambal, hapiness en AMC de W, een mega 3-star assorted + een Double Backfire compound aangeschaft. Heb ik toch nog iets om af te steken.

    Uiteindelijk heb ik mijzelf voorgenomen om niks te filmen en proberen te genieten van andermans vuurwerk.
    Een stookmaatje van mij had een setje Creatures of The Underworld aangschaft bij Salon Roger.
    Leuke potten, 19 shots, harde burst en goed uitgewerkte effecten. Hierbij een filmpje:


    Jammer dat de mega 3-star assorted geen reservelont heeft, 1 cake weigerde, eentje gefilmd,
    de Europa Star.


    Ook nog wat ander spul gezien in de loop der avond, o.a. Germanium van Original.


    Al met al een ander vooravond dan normaal, maar gelukkig wordt het ook 24.00 uur.

    Eerst mijn Double Backfire, in 2 delen gefilmd:



    Hierna een cadeautje van mijn beste vriend: Full Moon Party, een zeer brute waaierbox.


    Tijd voor anderen, van de buurt: 1.2 Blazing Diamonds van Salon Roger, een beetje slordige
    afgewerkte cakebox.


    Van dezelfde winkel afkomstig: The Titan, mooie afwisselende effecten van klein tot groot.


    Hierna nog een paar specials gezien, die de buurt bij mij in de straat kwam stoken.
    Eerst een 100 shots blokje, naam onbekend, prachtig up-tempo met goud en blauw.


    De volgende was zeer sierlijk, goed tempo en mooie felle kleuren. Amsterdam van Broekhoff, 200 shots en 30 kilo. Was echt genieten.


    Dan de laatste die ik gezien heb. Eindelijk stond ik weer te juichen, na alle ellende van de afgelopen dagen. Wat een cakebox. De saluteschoten waren keihard bij ons in de kleine straatjes. Een waardige afsluiter met een geweldige box, de Supernaut, 288 shots en 65 kilo. Genieten.


    Met dank aan de buurt toch nog een geweldig Oudjaar beleeft!!!!!.

    #2
    Mooi om te lezen, fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten!

    Comment

    Working...
    X