Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willy's oud en nieuw!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat een mooi gebaar van de freaks en wat een leuk beschreven verslag top.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #17
      Hey Willy
      Zou je aub vaker kunnen posten?
      Hoe je het overbrengt aan anderen is echt onbeschrijfelijk leuk om mee te lezen!!

      Comment


        #18
        Mooi dat dit allemaal gerealiseerd is voor jou! Super van de gulle gevers, hopelijk heb je een mooi 2019 willymeuf!!
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          #19
          Ook mij valt dit topic nu pas op, maar wat een leuk verhaal zeg. Je hebt gelukkig een mooi oud en nieuw gehad dankzij een paar geweldige bijdrage's, geweldig.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
            Hey Willy
            Zou je aub vaker kunnen posten?
            Hoe je het overbrengt aan anderen is echt onbeschrijfelijk leuk om mee te lezen!!
            ☞M~PYRO☞

            Comment


              #21
              Dankjulliewel allemaal voor de positieve reacties Tot nu toe gaat 2019 goed, al ben ik nog druk werkzoekende! Hopelijk komt dat snel, ook met het oog op de heerlijke acties op de freaksites

              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
              Hey Willy
              Zou je aub vaker kunnen posten?
              Hoe je het overbrengt aan anderen is echt onbeschrijfelijk leuk om mee te lezen!!
              Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
              Haha, dankjewel! Leuk compliment! Ik ben niet zo'n enorme schrijver, dus ik weet het nog niet. Misschien dat ik komend jaar ook wel weer een verslag schrijf Ik ben in ieder geval blij dat het verhaal recht doet aan het geen die toppers voor me gedaan hebben

              Comment


                #22
                Hi Meuf,

                Wat een gaaf verhaal. Fijn dat je nog flink genoten hebt! En hulde voor de lui die dat mogelijk hebben gemaakt.

                Alle goeds toegewenst in 2019!!
                Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                Comment


                  #23
                  Ik dacht dat ik hier had gereageerd, maar mogelijk vanwege de storing gister verdwenen.

                  Ontopic:
                  Mooi om te lezen hoe jou oud en nieuw is gered! En hoe enthousiast je bent met hetgeen je gegeven is. Vanuit de winkeliers is het een mooi gebaar (beetje reclame natuurlijk). Ik juich dit soort initiatieven van harte toe en het zou de branch sieren wanneer dit vaker gebeurd wanneer iemand een moeilijk jaar heeft. Wanneer het dan ook nog het landelijke nieuws haalt is het helemaal geslaagd.

                  Ik wens je een goed 2019 toe waarin het leven je weer toelacht!
                  There is no such thing as enough fireworks.

                  Comment


                    #24
                    Thanks allebei! Dit is echt van deze personen gekomen en niet om reclame te maken voor de winkel waar ze werken hoor Ik neem ook aan dat (vuurwerk)zaken niet bekend willen staan als 'geven aan de armen', aangezien er volgend jaar dan een hele rij voor de deur staat. Alhoewel, als ik die prijzen zo in Haulerwijk zie...

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                      Dankjulliewel allemaal voor de positieve reacties Tot nu toe gaat 2019 goed, al ben ik nog druk werkzoekende! Hopelijk komt dat snel, ook met het oog op de heerlijke acties op de freaksites





                      Haha, dankjewel! Leuk compliment! Ik ben niet zo'n enorme schrijver, dus ik weet het nog niet. Misschien dat ik komend jaar ook wel weer een verslag schrijf Ik ben in ieder geval blij dat het verhaal recht doet aan het geen die toppers voor me gedaan hebben
                      Je bent misschien niet zoÂ’n enorme schrijver, maar je weet het heel levendig te verwoorden, leest erg fijn!

                      Daarnaast uiteraard de complimenten voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt!

                      Comment


                        #26
                        Ik vind het een zeer mooi gebaar van die jongens om op deze manier jou toch nog een leuk oud en nieuw feest te geven. Sjapoo voor deze heren en jij heel veel s6 met het vinden van een job.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          Update

                          Voor iedereen die afgelopen jaar dit verslag heeft gelezen en benieuwd is hoe 2019 (tot nu toe) voor mij verlopen is kom ik met een update en ik kan alvast verklappen dan afgelopen jaar een enorm goed jaar voor mij was!

                          Hoe het met mij gaat
                          Nadat eind 2018 mijn vuurwerkhart weer compleet in vuur en vlam stond en ik geholpen werd door Moesten, Firewire en Ghoost ging ik 2019 werkzoekend en herstellend van een burn-out in. In januari zou ik bij de Op=Op gaan werken, maar dat werd maar uitgesteld en uitgesteld, waarna ik uiteindelijk hoorde dat zij failliet waren. Na nog een paar sollicitaties mocht ik op gesprek komen bij een pannenkoekenhuis! Ik zag het wel zitten om daar in de keuken aan de slag te gaan en ik werd aangenomen voor 25 uur in de week!! Mijn vrouw werkte ondertussen bij een koffiezaak in Zwolle en zo hadden we weer meer inkomen.

                          Ik besefte mij in juni/juli dat het pannenkoekenhuis enorm leuk werk is, maar dat je dat niet tot je 67e wilt doen. Je werkt in principe elk weekend en het zijn lange dagen van 10-12 uur per dag. Ik besloot dus afgelopen zomer te kijken of ik er niet iets naast kon doen, want aan die 25 uur was ik inmiddels gewend. Zo gezegd zo gedaan, ik ben de opleiding HBO Wiskunde Docent gaan doen. Toen ik gestart was met de opleiding kwam ik er alleen achter dat mijn MBO 4 opleiding echt geen goede basis was om een HBO-opleiding te starten, dus ik heb mij inmiddels zelfs al weer uitgeschreven (mocht je nog boeken willen overnemen... geintje... ). Ik heb inmiddels aan mijn 25 uren per week bij het pannenkoekenhuis niet genoeg en probeer via Marktplaats wat bij te beunen, wat ook behoorlijk lukt. Ik koop oude CD/LP-collecties op en probeer dat door te verkopen.

                          Al met al gaat het nu echt goed met mij. De burn-out ligt echt achter mij en qua werk ervaar ik ook niet meer hetzelfde als voor werk. Sterker nog, ik zoek er extra uitdagingen bij!! 2019 was een heel goed jaar (tot nu toe in ieder geval!) en daar ben ik dankbaar voor!

                          Vuurwerk komende jaarwisseling
                          In januari/februari hadden we al een financiële meevaller, waardoor ik samen met mijn broertjes (zie vorig verslag) maar liefst 3 cakes en 4 cakeboxen heb gekocht!! Toen ik dus in mei ook nog aangenomen werd bij het pannenkoekenhuis ging alles echt even voor de wind! In eerste instantie zat ik een beetje in een vuurwerkdip rond de zomer, maar vanaf september doe ik niet anders dan weer met vuurwerk bezig! Ik houd alle sites in de gaten, probeer overal koopjes te scoren en heb inmiddels al een behoorlijk lijst aan aankopen! Ik ga er ook komend oud en nieuw weer flink van genieten en zal ook dan even weer een verslag sturen van de ophaaldagen, want dat worden ook weer heerlijke dagen!!

                          Allemaal bedankt voor de berichten hierboven, heerlijk dat er meegeleefd wordt! En nogmaals bedankt Moesten, Ghoost, FireWire en Luc! Ik krijg nogsteeds een glimlach op mijn gezicht als ik denk aan wat jullie inmiddels een jaar geleden gedaan hebben!

                          Comment

                          Working...
                          X