Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steffets brainstorm voor een kleine/softe vuurwerkshow

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    *langer durende grotere producten *zelf ook nog naar kijken *96sh ballenblazertjes.
    De gedachte is om te oefenen met timing en effecten die elkaar opvolgen. Doordat ik zo extreem snel kan rennen heb ik de tijd om er zelf op afstand ook nog naar te kijken (mag geen iligzle dingen aanmoedigen, maar gebruik stiekem van die roze dingen "xtc" om heel snel te werken). De gedachte van de bubbelbelletjes en de 45er's is bedoelt om heel timide en sneu te beginnen, het loopt dan over in de flying commet van crown die ook wel grappig en bescheiden is. Daarna komt het probleem dat ik geen mooie mines kan vinden op dit moment, dus moet nog even een manier vinden hoe ik een schok effect kan geven om daarna grof geschut in te zetten (in verhouding tot het eerste). Ik wil dan ook na de "flying" vier/zes mines of iets hebben over een breedte van 30 meter, het moet een soort muur effect geven die abrupt en fel is.

    Titanium Vulcano is trouwens ook aan te raden.
    Super iets, helemaal vanwege de mine aan het einde. Mooie tip, bedankt
    PS: mooie show die netjes is opgebouwd en lekker doorloopt voor het geheel, erg leuk om te zien met verschillende effecten en kleuren.

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Ik heb zoveel op te merken over de show Ruben, dat ik er morgen speciaal voor ga zitten en de tijd ga nemen om mijn mening te geven. Echt super mooi gemaakt en specifieke elementen en overgangen die het echt voor mij doen! En weer hele mooie inspiratie voor mij, er zijn bepaalde aspecten waarmee ik in gedachte ook al heb lopen spelen. Er zijn ook geen kant en klare compounds die hier tegen aan kunnen.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Steffets Bekijk bericht
          Ook beperk ik mij tot de omliggende provincies omdat vanuit het uiterste noorden het niet uitkan om het hele land door te rijden opzoek naar de juiste potten en dergelijke.
          Jij geluk hebben dat in het uiterste noorden je de 2 goedkoopste van het land kan vinden? Megavuurwerkfreaks in Leeuwarden uiteraard en voor goede mines kan je naar Haulerwijk: https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp...s-single-shots



          Oorspronkelijk geplaatst door Steffets Bekijk bericht


          Super iets, helemaal vanwege de mine aan het einde. Mooie tip, bedankt
          PS: mooie show die netjes is opgebouwd en lekker doorloopt voor het geheel, erg leuk om te zien met verschillende effecten en kleuren.
          Huh de titanium vulcano heeft geen mine hoor. Bedoel je niet zoiets als de fontein van redwire?

          Comment


            #20
            Je hebt gelijk, ik heb de verkeerde bekeken!

            Jij geluk hebben dat in het uiterste noorden je de 2 goedkoopste van het land kan vinden? Megavuurwerkfreaks in Leeuwarden uiteraard en voor goede mines kan je naar Haulerwijk: https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp...s-single-shots
            Ik hoef niet meer verder zoeken naar een andere winkel in elk geval, dit zijn mijn beste opties op elke manier! Top.
            Laatst aangepast door Steffets; 19 October 2018, 11:48.

            Comment


              #21
              Ik probeer wat foto's van vorig jaar te vinden maar kan vrijwel niets vinden meer in de massa rommel wat ik aan foto's heb. Dit was een oefen projectje van vorig jaar maar heb daar verder geen film of wat dan ook van. Het idee was toen al om wat uit te testen, maar niet een bepaald succes:

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2018-10-18 om 02.02.32.png
Vertoningen:1
Grootte:760,5 KB
ID:	1567591

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2018-10-18 om 02.02.48.png
Vertoningen:1
Grootte:894,9 KB
ID:	1567592

              Comment


                #22
                Zo verschrikkelijk veel opgezocht inmiddels dat het mij duizeld voor de ogen, gelukkig wel veel goede tips gekregen via de chat en daarmee al wat mislukkingen voorkomen. Ik wou in de finale 3x Be-roertjes gaan gebruiken, maar het blijkt dus dat dit meer sier is dan een salute (te zien op straat video's).

                Ik ga dan weer terug naar de Final Fate, die ikzelf erg mooi vind, maar zou hem dan niet of juist wel met de Ultimate van Volt willen mengen..... Wat denken jullie? De final dan wel iets eerder afsteken natuurlijk.... beetje timen.




                Comment


                  #23
                  Effect van wat ik met bovenstaande bedoelde:

                  Comment


                    #24
                    Leuk, ik vind het geinig bedacht.

                    Comment


                      #25
                      Tot nu toe:

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2018-10-20 om 20.28.31.png
Vertoningen:1
Grootte:64,2 KB
ID:	1567618




                      Meh, e-pulz er toch maar af.....
                      Laatst aangepast door Steffets; 20 October 2018, 22:51.

                      Comment


                        #26
                        0:24





                        Ik wil hiervoor een valse finale pakken maar zit nog met de fluiters die ik moet ondersteunen (denkt aan een paar mines). Ik neem een time out van ongeveer 4 tot 5 seconden denk ik.

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Finale, maar moet hem fakkelen.



                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2018-10-21 om 01.32.37.png
Vertoningen:1
Grootte:72,9 KB
ID:	1567621

                            Comment


                              #29
                              Vanaf 0:30 zit ik gewoon niet lekker..... Ik verlies daar 5 tot 8 seconden die ik nodig ben in verschil tussen de cakes voor fouten en fakkelen......


                              V : Stuk beter!
                              Laatst aangepast door Steffets; 21 October 2018, 03:09.

                              Comment


                                #30


                                Puur voor de finale gaan?
                                Laatst aangepast door Steffets; 21 October 2018, 04:18.

                                Comment

                                Working...
                                X