Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The return of the hutter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The return of the hutter


    Na een jaar pauze te hebben genomen dit jaar weer een showtje geschoten.
    De volgende producten zijn gebruikt.
    5x bengaalse fakkels
    1x 1.2'' Escape from hell
    1x 1.2'' Golden illusion
    1x 1.2'' Bad ass box
    2x Rumble in the jungle
    3x Raw whistler
    3x Conserto rosso( omlabeling)
    4x zena brocade crown.

    Had de posities 30 meter uit elkaar staan in de finale dus om de 10 meter een zena brocade en daar weer tussen de concerto rosso en de raw whistler. De rumble's staan 12 meter uit elkaar(twee tegelijk) De volgorde is zoals hier boven maar wel met een opbouwend tempo erin. De at once cake van de rumble heb ik als laatste geschoten.
    VEILIGHEID EERST

    #2
    Prachtige show! Mooi ook die all at once helemaal aan het eind. Zijn er niet veel meer all at once cakes, dus deze moet ik onthouden voor volgend jaar!

    Comment


      #3
      Leuk gedaan! Goede cakes ook!

      Comment


        #4
        lekker showtje hoor !!
        Kruitkoorts !

        Comment


          #5
          Dit topic is me helaas niet eerder opgevallen, maar erg genoten van de show. Mooie rustige opbouw om in de finale flink los te gaan.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Inderdaad, had dit topic ook nog niet eerder gezien. Maar een heerlijke show heb je geschoten met hele fijne producten. Bedankt.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Petje af voor deze show!! Leuke mix aan goede en mooie cake,s/boxen en een topper van een finale. Heel leuk bedacht. En de beelden zijn haarscherp!! Well done Hutter!!

              Comment


                #8
                Mooi showtje hoor, gaat op een gegeve moment echt lekker los en zoals Moontan al zegt, super kwaliteit beeld, echt mega scherp!!
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment

                Working...
                X