Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mikeyy's sfeertopic.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
    Het is even stil geweest.

    Maar ik zou dit jaar ook het Bestel Lijstje Door geven hier in dit topic

    Eerste bestelling is gedaan

    2x Karton Big 19

    2x Mayhem van zena

    4 x Hullucinator

    Het s een kleine Bestelling. Maar het begin is er .

    Je moet toch ergens beginnen haha
    Leuk dat je ons op de hoogte houdt Mikeyy. Mooie lijst hoor! Heb je van de Zena Mayhem de oude of de nieuwe versie? 4x Hallucinator is ook niet verkeerd zeg en ik zie al een dik goudproject aankomen. Ben benieuwd naar wat nog komen gaat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
      Leuk dat je ons op de hoogte houdt Mikeyy. Mooie lijst hoor! Heb je van de Zena Mayhem de oude of de nieuwe versie? 4x Hallucinator is ook niet verkeerd zeg en ik zie al een dik goudproject aankomen. Ben benieuwd naar wat nog komen gaat.
      Ik heb de oude versie van de Mayhem. De Hallucinator is echt een vette bak . Een goud project komt zeker dit jaar . Nog maar een paar potten meer halen. Misschien dat ik nog wat Hallucinator bij ga halen . We gaan het allemaal mee maken . Ik hou jullie zeker op de hoogte .

      Comment


        #48
        Ik kon er geen afstand van doen. Maar ik heb het nu toch aan straat gezet . Alle kartonnen

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	19433602_10155540126762728_394962950_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:122,9 KB
ID:	1561636

        Comment


          #49
          Zo men t-shirt is ook klaar. Ben er blij mee, deze ga ik mooi aan doen met de shows wat eraan komen.
          Als je iemand ziet op de zena trophy die dit aan heeft. Dan weet je dat ik het ben .

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	19458221_10155544131252728_155428556_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:77,5 KB
ID:	1561645

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
            Ik kon er geen afstand van doen. Maar ik heb het nu toch aan straat gezet . Alle kartonnen

            [ATTACH=CONFIG]32653[/ATTACH]
            oud ijzer?

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
              oud ijzer?
              Hopelijk halen ze het op , Het is idd ijzer of wat er tussen de kartonnen zit

              Comment


                #52
                2 potten van de immortalgold. Blijven mooie potten en hele dikke effecten en goede burst


                Comment


                  #53
                  Hallo mede freaks. Ik ben weer veel van plan aankomend jaar . Ik ben de afgelopen tijd in contact gekomen met een mede forum lid . We zijn samen van plan om een hele dikke 18:00 Project weg te schieten . Hier een aantal Producten die er zeker in komen.

                  Cruelty Hoeveel kan ik nu nog niet zeggen blijft een verrassing
                  Fading Stars , Hoeveel = ?
                  Yellow river. Hoeveel = ?
                  Insane Hoeveel = ?
                  Big 19 Hoeveel = ?
                  Heavy legend Hoeveel = ?
                  Sick six 6 Hoeveel = ?

                  En nog zoveel meer . Als we zover zijn dat we alles hebben besteld en hoe we het gaan maken en opstellen dan komt hier zeker meer informatie over . Ik hou jullie op de hoogte .
                  Laatst aangepast door mikeyy; 30 June 2017, 13:08.

                  Comment


                    #54
                    Dat klinkt erg leuk, ben dan ook zeer benieuwd wat de verdere plannen zullen worden.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #55
                      Zoals jullie zien is de titel veranderd , Dat komt door het volgende. Ik heb nog best wel wat foto's terug gevonden die nog ergens op de laptop had staan . Dus bij deze krijgen jullie ook nog wat te zien in mijn voorgaande jaren. Ik hoop dat jullie je hier mee kunnen vermaken.


                      Bij deze de Eerste foto. Deze foto is gemaakt in 2008/2009. Dat was toch wel een leuke tijd.


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	002.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,4 KB
ID:	1561743
                      Laatst aangepast door mikeyy; 4 August 2017, 19:55.

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
                        Hallo mede freaks. Ik ben weer veel van plan aankomend jaar . Ik ben de afgelopen tijd in contact gekomen met een mede forum lid . We zijn samen van plan om een hele dikke 18:00 Project weg te schieten . Hier een aantal Producten die er zeker in komen.

                        Cruelty Hoeveel kan ik nu nog niet zeggen blijft een verrassing
                        Fading Stars , Hoeveel = ?
                        Yellow river. Hoeveel = ?
                        Insane Hoeveel = ?
                        Big 19 Hoeveel = ?
                        Heavy legend Hoeveel = ?
                        Sick six 6 Hoeveel = ?

                        En nog zoveel meer . Als we zover zijn dat we alles hebben besteld en hoe we het gaan maken en opstellen dan komt hier zeker meer informatie over . Ik hou jullie op de hoogte .
                        Nice! Het is dat ik dan net buiten Enschede een 18u project doe anders was ik zeker even komen kijken. Staan al een paar mooie producten tussen!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                          Nice! Het is dat ik dan net buiten Enschede een 18u project doe anders was ik zeker even komen kijken. Staan al een paar mooie producten tussen!
                          Als je in Enschede was of bent, mag je zeker komen kijken. Dat geld trouwens voor iedereen .

                          Comment


                            #58
                            Eerste keer dat ik bij Valk Nijverdal heb besteld.

                            Karton multi shock.

                            2x Pyro Thunder

                            2x Silver Salute

                            Karton fluit potten. Weet even niet meer welke. Was van de Intratuin dat weet ik nog wel.

                            1x Thunderking

                            En een half karton Thunderking van Royal Fireworks

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	005.jpg
Vertoningen:1
Grootte:249,0 KB
ID:	1561768

                            Comment


                              #59
                              Naar zo'n foto's kan ik uren kijken. Ben benieuwd naar wat voor foto's nog meer gaan komen

                              Comment


                                #60
                                Haha dit was de collectie van men vader. Niet de grootste maar wel grappig om te zien dat hij er ook nog steeds van houd. Hij is niet zo gek als mij, maar je kunt wel zien dat ik het niet van een vreemde heb.


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:167,2 KB
ID:	1561770

                                Comment

                                Working...
                                X