Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pollius Fireworks 19.00 uur Show.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pollius Fireworks 19.00 uur Show.

    Beste mede Freaks,

    Ik kreeg de vraag gesteld van een vuurwerkwinkel hier in de buurt of ik interesse had om op oudjaars avond een vuurwerkshowtje neer te zetten voor de ouderen in het verzorgingstehuis in het dorp.
    Ik heb een adviserende rol binnen deze winkel voor collectie en verkoopbegeleiding, vandaar de link. Ten tijde van de vraag wist ik echter nog niet dat het eigenlijk voor de inwoners van het dorp én het verzorgingstehuis zou gaan, mede omdat het al een aantal jaren niet meer gedaan werd wilde ze dit weer nieuw leven inblazen.

    Voor mij dus de uitdaging om een leuke show voor de inwoners neer te zetten.
    Lijsten werden gemaakt en een heus schietplan werd samengesteld inclusief plattegrond van de opstelling, het moest namelijk op een aanhangwagen van 3 x 5 meter gebouwd worden.
    Er werd gekozen om elektrisch te schieten i.v.m de grote voordelen.
    Uiteindelijk is er gekozen voor een opstelling van de wagen met links en rechts een opstelling met waaier cakes, dit om de breedte te benadrukken.

    Opstelling,
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151219_133522[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:129,3 KB
ID:	1612884

    30 december 9.00 de start van de bouw, met 3 man hebben we 5 uur gebouwd aan de show.
    Het was een uitdaging om dit voor de eerste keer in deze vorm te mogen doen, buiten mijn eigen show die vele malen kleiner is in omvang.
    Hieronder een aantal foto's ter ondersteuning van het verhaal.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_100208.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,4 KB
ID:	1612885

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_100213.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,3 KB
ID:	1612886

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_104427.jpg
Vertoningen:1
Grootte:133,5 KB
ID:	1612887

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_114233.jpg
Vertoningen:1
Grootte:186,2 KB
ID:	1612888

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_120404.jpg
Vertoningen:1
Grootte:130,8 KB
ID:	1612889

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_121038.jpg
Vertoningen:1
Grootte:173,4 KB
ID:	1612890

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_135121.jpg
Vertoningen:2
Grootte:165,9 KB
ID:	1612891

    31 december 16.00 uur, ik ga nog even naar de winkel om de laatste zaken door te spreken voor de avond. Daar word me even medegedeeld dat ik de show op muziek moet schieten, zelfs de muziek was al klaargemaakt 4 verschillende stukjes van 3 minuten....dasssss lekker. De enige gedachte die ik had was....het timen word een fiasco. Dit is me trouwens nog heel aardig gelukt achteraf puur met de remote en mee dansen op de muziek..hahahaha.

    31 december 18.00 uur, de wagen arriveert op de plaats bestemming en de opbouw gaat van start. Om 18.45 staat alles gereed en ik test de schietkisten om er zeker van te zijn dat alle kanalen juist staan en er geen losse verbindingen zijn, gelukkig alles lampjes gaan aan!!!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0191.jpg
Vertoningen:1
Grootte:179,4 KB
ID:	1612892

    De finale van radical's staat hier nog niet op de foto.

    En dan de show, dit was een top ervaring. Er waren enkele honderden toeschouwers op af gekomen, dit verhoogde de druk om het goed te doen behoorlijk.
    Maar het applaus en complimenten achteraf gaven mij de bevestiging dat het goed was.

    veel plezier met het bekijken van de show, ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik van deze ervaring...Voor het mooiste beeld even op HD zetten.



    Ik zal later voor de liefhebbers de beelden van de gopro nog toevoegen, deze stond op de wagen gericht. De beelden ben ik momenteel klaar aan het maken. Daar kun je goed de opstelling zien..

    Edit;
    Beelden van de Gopro.







    Groetjes,
    Mark (Jakhal)
    Laatst aangepast door jakhal; 5 January 2016, 06:41.

    #2
    Wow, wat prachtig om dit oo deze manier te mogen doen! En een prachtige show ook! Mooie producten uitgekozen!

    Comment


      #3
      Lekker hoor! Altijd mooi om al die voorbereidingen te zien hoor!

      Comment


        #4
        Bedankt voor je mooie sfeervolle topic, mooi om te lezen.
        Geweldig van de winkelier waar je werkt om met dit plan te komen.
        Show ziet er ook erg netjes uit.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Tof, ook een topgebaar van de winkel trouwens om die show te geven voor anderen en jouw de vrije hand te laten. Mooi gelukt ook!

          Comment


            #6
            Een erg mooie show, niks op aan te merken, en een goede opkomst qua publiek is een mooi gebaar voor alle inspanningen. Wat ik duidelijk terug zie is dat deze show echt voor het publiek is geschoten...
            Ondanks de mooie show heb ik persoonlijk iets meer met de foto's omdat je daar de arbeid terug ziet. En dan realiseer ik me hoe leuk ik het zelf vind om alles in elkaar te zetten ;)

            Comment

            Working...
            X