Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dracow's Consumenten vuurwerkshow 2012-2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dracow's Consumenten vuurwerkshow 2012-2013

    Hallo allemaal.
    Dit jaar wil ik voor het eerst een showtje schieten.
    Ik de winkel waar ik in werk ook gevraagd om mijn te helpen.
    Hij kwam op het idee om samen een show te schieten. Toen ik dat hoorde sprong ik bijna tegen het plafond van blijdschap.
    Deze winkel verkoop tot nog toe alleen Broekhoff - Crown Collecties.
    Ik probeer hem al 2 a 3 jaar een andere Importeur erbij te nemen. Hij twijfelt daar nog erg over.
    Maar goed, Crown Collectie, ik ben er erg bekent mee maar tips kunnen altijd komen.

    Hier de schietlocatie:



    Hier de schietlocatie getekend met paint en met pallet plaatsen:



    Hier de schietlijst:

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerk idee excel.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,8 KB
ID:	1543273

    Weet er iemand een cake pot die tussen de nummers: 6 en 7 kan?

    Alvast bedankt Dracow
    Laatst aangepast door Torrr; 4 November 2012, 22:47. Reden: Andere schietlijst

    #2
    Mooie locatie om te stoken. Doe je dit na sluitingstijd?
    En doe je alles alleen fakkelen?
    Groeten...:)

    Comment


      #3
      Deze show gaan we schieten om 00:15
      We geven eerst de buurtbewoners de kans daarna mogen wij.

      Ik ga hiervoor een schietkist gebruiken + fakkelen.

      mvg Dracow

      Comment


        #4
        Wie kan mij helpen.
        Ik probeer een me eens te verdiepen welke schietkist ik hier het beste voor kan gebruiken + hoe ik dan de cues optimaal kan gebruiken!
        Zat te denken aan 12 Cue kingdom, maar dan heb ik tekort Cue's
        Ik ga ook een deel fakkelen maar toch even de vraag aan jullie.

        Welke schietkist raden jullie mij aan?
        Welke dingen zou ik mijn cues voor gebruiken?
        Welke dingen moet ik dan fakkelen?
        Heb hier een opzetje gemaakt kan iemand deze even na checken

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerk idee excel.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,8 KB
ID:	1543273

        Alvast bedankt

        Comment


          #5
          12 cue kingdom is uit te breiden met een bijv 10cue stepper http://pyrowinkel.nl/product.php?id_product=42 als het goed is.
          ffffffffff

          Comment


            #6
            Daar heb je gelijk in.
            Maar om gelijk voor het eerst 2 schietkisten aan te schaffen met 0,0 ervaring is niet heel slim volgens mij
            Weet jij ook stel ik wil volgend jaar nog een 12cue kist kopen dat ik dan op 1 afstandbediening kan bedienen en dus als ik knopje 1 druk dat bij beide schietkisten de eerste cue afgaan?

            mvg

            Comment


              #7
              Oef dat zou ik niet weten, ik heb namelijk ook niet veel verstand van die dingen. Als ik jou was zou ik Tony (beheerder) van freakpyromaniacs eens vragen. Hij is immers degene die ze verkoopt. Succes nog met je show!
              ffffffffff

              Comment


                #8
                hoi,

                Ik heb niet veel ervaring met schietkisten. Maar als het gaat om eenvoud denk ik dat je beter alles met schietkisten kunt doen dan de helft met kist en de helft fakkelen. Dat vergt volgens mij erg veel ervaring. Te meer omdat het een eerste keer is en je dus van hot naar her moet gaan terwijl de schietkist ook nog door blijft schieten.
                Het is maar een idee, misschien heb je er iets aan in je overwegingen.
                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #9
                  Ik heb trouwens nog even gezocht, en mits je het geld er voor over hebt kun je een 20kanaals kist aanschaffen voor 175,- : http://www.koopjegadget.nl/product_i...1137b897a7e155
                  ffffffffff

                  Comment


                    #10
                    Ik sluit mij volledig bij de zin "Te meer omdat het een eerste keer is en je dus van hot naar her moet gaan terwijl de schietkist ook nog door blijft schieten." van Tjoppert aan.

                    Je gaat voor het eerst zelf een show schieten. Je laat vervolgens een schietkist een bepaald programma aflopen om daarnaast zelf tussen het (elektronisch ontstoken) vuurwerk te gaan lopen fakkelen. Ik heb vorig jaar mijn eerste showtje geschoten en toen gelijk alles elektrisch onstoken. Achteraf is dit een verstandige keuze gebleken. Aangezien tot mij stomme verbazing de Mayday van Wolff naar 5 schoten compleet uit elkaar knalde en de nog branden tubes overal heen vlogen met als gevolg dat er her en der vuurwerk ontplofte.

                    Gelukkig stond mijn show op geruime afstand in een weiland en knalde de cake dermate uit elkaar dat er nog maardrie3 tubes afgingen, maar ik had daar niet graag tussen willen lopen. Ik vind het super dat mensen showtjes schieten, maar vergeet niet veiligheid voorop te zetten!

                    Comment

                    Working...
                    X