Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van 5" EPM Salute gezocht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    dit is een 3".
    foto lever ik t.z.t. wel, de wouten hebben mijne in beslag genomen en sturen me de foto's toe...
    Dat leek mij inderdaad ook. Er stond echter bij de beschrijving dat het een 5" zou zijn.

    Ik hoop voor je dat jij de foto's van de exotische shells nog mag ontvangen. Dat is namelijk wel erg ongebruikelijk, maar dat was jouw collectie ook

    Comment


      #17
      gisteren m'n telefoon en computer opgehaald. foto's krijg ik inderdaad niet meer. bij domeinen fotograferen ze niet meer, het werd direct gedetermineerd :(.
      gelukkig heb ik nog een foto van de 5" epm op m'n oude telefoon. zal ik zo snel mogelijk op internet gooien!

      Comment


        #18
        Lijktie hierop? Deze is van Weco, gevonden bij onze duitse collega's op het forum.
        125mm Blitzknall:

        Comment


          #19
          zooow, super shell zo te zien!
          de epm is een stuk korter in verhouding. voor de rest bijna hetzelfde idd. maar hij is geen 125mm, maar 130!
          de 125mm weco blitzknall heb ik nooit op de lijst van weco zien staan overigens!
          thanx 4 sharing...

          Comment


            #20
            Staat ook niet op de lijst. Weco gebruikt deze voor zover ik weet alleen voor eigen shows.

            Comment


              #21
              Die thor salute word vaak op het begin en einde geschoten van weco shows, absurd hard die salute.
              Laatst aangepast door Thresher; 12 December 2009, 14:48.
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                #22
                Voor de 5'' moet je weer een andere mortier hebben, en die zijn natuurlijk weer nergens te krijgen...
                Dat was ik niet...

                Comment


                  #23
                  kan weg...
                  Laatst aangepast door Lunig; 19 August 2010, 12:25.

                  Comment


                    #24
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Op 2:09 zie je 2 papieren cillinder salutes. Zouden deze van EPM kunnen zijn?
                    Guess who's back?

                    Comment


                      #25
                      volgens mij is dat de weco salute 150mm(als ik mij niet vergis)

                      Comment


                        #26
                        Sorry voor de Toppic bumb.
                        (mmoet kunnen tog?)
                        Geen foto wel een filmpje!
                        Van een 3 inch versie EPM
                        (heb ik zo juist ook be het ZINK shell toppic gepost.)

                        Vond zo juist werkenlijk een Prachtig vergelijkings filmpje van de
                        Zink-Blitzbombe (75mm -cilinder ti-salute) 608-1 [+/- 200 gram].
                        VS de oude al om bekende:
                        EPM-ECHATON TNT (75mm -cilinder ti-salute) [de oude extra gevulde 240 gram versie].

                        En wat blijkt (als ik oordeel van het filmpje mag vellen).
                        De knal verscheeld niet veel..
                        Wat is het tog bijden kwalitatief goed spul.

                        Oja het filmpje dus :
                        Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.





                        BTW: KAN DE TOPPIC TIETEL AANGEPAST WORDEN IN EPM SALUTE ALGEMEEN?
                        En meteen verplaatst worden na Buitelands vuurwerk professioneel.

                        Comment


                          #27
                          De manier waarop ze deze salutes schieten is niet echt bepaald verantwoord, ghehe

                          Comment


                            #28
                            Die van zink klinkt veel voller daarom ook gelijk beter.Alleen hoe die gasten die shells schieten wtf willen ze dood of zo.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #29
                              IDD vond het een erg mooi filmpje!
                              Maar ze schieten het behoorlijk onverandwoord.
                              Des al niet te min een erg duidelijk /mooi filmpje.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                                IDD vond het een erg mooi filmpje!
                                Maar ze schieten het behoorlijk onverandwoord.
                                Des al niet te min een erg duidelijk /mooi filmpje.
                                Niks aan toe te voegen.
                                Goede klappen, maar ook een goed voorbeeld hoe je shells niet moet schieten.
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X