Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mick's Vuurwerkfoto's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    woohw mooie foto's vooral foto 3 en 4 van de koninginnedag show zijn mooi ga zo door ;)

    Comment


      #17
      Mascleta Colores: Den Helder 13-06-09

      Na een aardig eindje rijden zijn we dan eindelijk in Den Helder aangekomen, op een parkeerplaats op het Willemsoord stond dan de show opgebouwd. 10 minuten later zou ik dan eindelijk mijn eerste mascleta aanschouwen. De show begon met 2 luide knallen om de aandacht te trekken (waarvan een flink aantal mensen schrokken). Toen kwamen er een aantal mines en daarna de rest van de mascleta met geweldige knallen en een topfinale
      Helaas wisten mijn pa en ik niet zo goed hoe we zo'n mascleta moesten fotograferen dus hadden we eigenlijk maar wat gedaan Ook stond er helaas een hek voor wat het fotograferen moeilijker maakte.
      Maar hier toch nog wat foto's:











      Foto's zijn niet heel geslaagd, maar het was wel een zeeeeer leuke avond
      Groeten, Mick en Pa
      Laatst aangepast door Mick39; 14 June 2009, 15:58.
      [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

      Comment


        #18
        ik vind de foto.s toch zeer mooi gelukt

        ga zo door!!!

        MV Rik777

        Comment


          #19
          Gave foto's. Dat hek op sommige foto's geeft een vet effect. Bedankt voor het delen

          Comment


            #20
            Zijn toch wel weer mooie foto's hoor . Ik vind dat hek ook helemaal niet irritant, op sommige foto's voegt het zelfs iets toe. Ga zo door, je maakt mooie foto's (en je pa natuurlijk ook)

            Comment


              #21
              Lekker dan Mick cool foto's man!!!
              Knal goed, knal verantwoord!

              Comment


                #22
                Hoorn 14-08-09

                Gisteravond zijn we met het hele gezin en de twee camera's afgereisd naar Hoorn. Onderweg nogal wat problemen tegengekomen zoals een brug die openstond en irritante agentjes. Uiteindelijk hebben we toch (nog net op tijd) een parkeerplek en een plekje tussen het publiek kunnen vinden. Helaas stonden we te ver weg van de speakers, haast geen muziek gehoord dus. Om 10 uur begon dan de show, eerst een aantal candles, die waarschijnlijk mooi getimed waren op muziek Toen bleek dat de camera van mijn vader het niet deed (de goede camera) en we het dus met de andere camera moesten doen. Ik vond de show best mooi, helaas kwamen een aantal beelden wel terug, zoals de gouden effecten, ook een flink aantal crossettes gezien en mooie waterbommen Nou toen was het door de grote menigte terug naar huis zien te komen, waren we nog door *****agentjes tegengehouden om over te steken, we stonden al lang te wachten en vonden het toen wel tijd om te gaan, rennen dus Terugreis was wel goed gegaan, rustig op de weg, leuk avondje.
                Ik baal nu wel flink dat mijn vaders camera uitviel (batterij ) want toen ik vanochtend keek naar de foto's bleek dat er veel foto's bewogen waren en dus niet erg mooi, toch nog een selectie gemaakt dus hier komt ie dan:









                Mzzl, Mick
                [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mick39 Bekijk bericht
                  Hoorn 14-08-09



                  image


                  image


                  image


                  image


                  Mzzl, Mick
                  Je kunt zien dat die eerste idd. is bewogen door de trillerige lijntjes
                  Guess who's back?

                  Comment


                    #24
                    Aalsmeer 05-09-09

                    Gisteravond zijn mijn pa, een vriend en ik afgereisd naar het begin van de Aalsmeerse feestweek, om natuurlijk even het vuurwerk te aanschouwen. We hadden beide camera's mee.
                    De show begon traditiegetrouw met een soort pijl die vanaf de watertoren naar beneden ging via een kabel, net zoals vorig jaar haalde hij de overkant niet. Niet getreurd, de vuurwerkshow ging gewoon door . Ik geloof dat het begon met twee salutes en daarna het echte werk. Wij vonden het een erg mooie show, en met name de waterbommen en de saluteblokken in W-shape waren erg vet.
                    Foto's zijn ondanks de regen en wind aardig goed gelukt, hiervan laat ik jullie er een paar zien. Dit zijn voornamelijk de foto's van de camera van mijn pa (de eos 1D Mark II).
                    Bedankt voor het kijken!















                    Dit was het weer, tot volgende keer
                    [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

                    Comment

                    Working...
                    X