Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'76 Pyromagazine Summer edition 2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    '76 Pyromagazine Summer edition 2008

    Zoals jullie in een oudere thread hebben kunnen lezen zijn we gaan samenwerken met een vuurwerk magazine in Amerika. Op 1 September is de zomer editie de winkels in gegaan en al sinds die dag heb ik een pakketje met magazines thuis liggen maar door drukte is het er helaas niet van gekomen om hier even te melden dat ze binnen en te koop zijn!

    Deze editie bevat 46 full colour pagina's vol met vuurwerk informatie. Alles word in deze magazines besproken. Dus niet alleen hoe shows eruit zien maar ook de beste Amerikaanse consumenten cakes, veiligheid, bedrijven etc worden onder de loep genomen. Onze bijdragen in deze magazine bestaat uit foto's voor hun Fallas artikel en een 6 pagina gevulde Nuits de Feu artikel ondersteund met de mooiste foto's die wij daar gemaakt hebben.

    De mensen die de magazine hebben mogen lezen vinden het top magazines met waardevolle informatie!!!!

    We kunnen ze op dit moment verkopen voor €8,- per stuk!
    Dit is inclusief het verzenden binnen Nederland!

    Wil je een magazine bestellen stuur me dan een PM of een E-mail!

    Hier wat foto's van het magazine!












    #2
    Die 8 euro dubbel en dwars waard! Mooie foto's en goede informatie over van alles en nog wat. Dus gewoon bestellen!

    Comment


      #3
      Heb hem tijdje terug besteld, maar nooit meer op Toon zijn antwoord gereageerd, gelukkig wees hij mij er nog even op. Vandaag dus alles rond, zal deze week nog wel ergens in de bus liggen, ben zeer benieuwd!

      Comment

      Working...
      X