Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collectie foto's 2023 - 2024

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
    Paste niet helemaal op de foto, maar dit is het grootste deel van de collectie.

    [ATTACH=CONFIG]79684[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]79685[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]79686[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]79688[/ATTACH]
    Zag zojuist deze foto's weer op me telefoon. Was een topjaar maar veels te veel cakes en dat resulteerde in ''stoken om te stoken'' gedrag wat ervoor zorgde dat om 22:00 voor me gevoel het plezier omsloeg in drang om alles op op te krijgen. Dit jaar daarom minder cakes en kleine compounds en meer grote blokken .

    Benieuwd of er nog meer freaks ergens nog wat foto's op de telefoons hebben staan en nog niet gedeeld hebben.
    Laatst aangepast door Nyxx; 19 May 2024, 09:27.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
      Zag zojuist deze foto's weer op me telefoon. Was een topjaar maar veels te veel cakes en dat resulteerde in ''stoken om te stoken'' gedrag wat ervoor zorgde dat ik om 22:00 voor me gevoel het plezier omsloeg in drang om alles op op te krijgen. Dit jaar daarom minder cakes en kleine compounds en meer grote blokken .

      Benieuwd of er nog meer freaks ergens nog wat foto's op de telefoons hebben staan en nog niet gedeeld hebben.
      Dat had ik dus ook. Naast het feit dat ik de enige was die in de avond buiten stond met vuurwerk zit er hier in utrecht ook een afsteekverbod te loeren wat mij niet gaat weerhouden om om 00:00 te stoken, maar daarvoor in de avond denk ik dat het niet meer zo leuk is om nog te doen omdat er al geen hond buiten was. Daarom gaat de focus nu naar compounds en grote cakes die mij aanstaan, en niet meer cakes die ik neem omdat ze een goede prijs hebben

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
        Zag zojuist deze foto's weer op me telefoon. Was een topjaar maar veels te veel cakes en dat resulteerde in ''stoken om te stoken'' gedrag wat ervoor zorgde dat ik om 22:00 voor me gevoel het plezier omsloeg in drang om alles op op te krijgen. Dit jaar daarom minder cakes en kleine compounds en meer grote blokken .

        Benieuwd of er nog meer freaks ergens nog wat foto's op de telefoons hebben staan en nog niet gedeeld hebben.
        Weet je heel zeker dat je alleen wat cakes teveel had?

        Comment


          Iemand enig idee waar het topic voor lijstjes 2024-2025 is te vinden ?
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            beter laat dan nooit. Mijn bescheiden collectie van 2023:

            Comment



              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	collectie.jpg
Vertoningen:163
Grootte:686,9 KB
ID:	1793340
              krijg de vorige post niet verwijderd en aangepast, dus hier opnieuw: collectie 2023

              Comment


                Al die collecties pff smullen!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Iemand enig idee waar het topic voor lijstjes 2024-2025 is te vinden ?
                  Die is hier te vinden:



                  Over een paar maand is ie weer gewoon in de countdown te vinden.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment

                  Working...
                  X