Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's van Pyroworld in nieuwe Folder Hendrickx Fireworks.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    foto's van Pyroworld in nieuwe Folder Hendrickx Fireworks.

    Met toch wel een beetje gepaste trots, en met een zekere erkenning voor ons werk. Kan ik jullie de nieuwe folder van Hendrickx vuurwerken laten zien. Welke in een niet misselijke oplage zullen verschijnen.

    Het is voor het eerst dat onze fotos (die voor 99% gemaakt zijn door onze huis fotograaf BlackBaron.. much credits to him!! ) in zo grote getalen worden gebruikt in folder, dat dient als promotie materiaal.

    We werken al een tijd samen met Hendrickx Vuurwerken (voorheen Hendrickx & Lefeber) Maar sinds de overname was het tijd om de boeg totaal om te gooien, en dus ook een compleet nieuwe huistijl paste daarbij. Maar ook een nieuwe folder dus. Aan Pyroworld werd dus gevraagd of men de fotos van hun, maar ok van hun gfeorganiseerde festivals te mogen gebruiken.

    Met grote trots hebben we dan ook JA gezegd tegen deze vraag. Het is voor ons een eer om dus onze fotos hier in terug te mogen zien!

    Hier dus de (concept) folder heb ze even uit het pdfje geknipt en omgezet naar een jpeg plaatjes:













    Ik ben toch wel stilletjes apetrots dat we gevraagd zijn of ze de fotos mochten gebruiken. Het is toch een ferme erkenning voor je werk wat je doet. In dit geval dus BlackBaron die een groot deel van deze fotos gemaakt heeft. Voorr Pw zelf is dit ook een goede promotie natuurlijk!!!

    De folder in PDF is trouwens *HIER* te downloaden
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Gefeliciteerd! Ziet er goed uit!
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #3
      Ziet er goed uit man, gefeliciteerd, zeker tof om je eigen werk elders terug te zien.
      Overigens een net promotieboekje voor Hendrickx Fireworks, kan je mee aankomen inderdaad.

      Comment


        #4
        Dat is toch wel tof als je je eigen werk in grote getale terug ziet komen in de vorm van een folder, dat had ik ook met het reclame materiaal van Vuurwerkland Steenbergen Gefeliciteerd Pyroworld

        Comment

        Working...
        X