Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collectie Foto's 2017-2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beter laat dan nooit:

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	COLLECTIE - VUURWERK.jpg
Vertoningen:3
Grootte:185,3 KB
ID:	1566388
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
      Beter laat dan nooit:

      [ATTACH=CONFIG]38382[/ATTACH]
      Heerlijke muur om zo te zien op een warme zomerdag!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Mooie muur hoor. Daar staat een hoop plezier.

        Comment


          De chinese muur van Pyro Is Art.

          (Ja er staat made in China op)
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            Wat een collectie foto's allemaal
            Ben benieuwd naar ieders collectie 2018/2019.

            Het valt me op dat een aantal merken favoriet zijn en dan met name enkele boxen:
            - Evolution en vooral de Serenity en de fairy tail
            - Volt van VWT scoorde ook goed
            - Pangu
            - Wolff (cruelt traction, jackhammer
            - Rubro Transbomber

            Crown Collection van Broekhoff zie je eigenlijk maar weinig. En ik moet eerlijk zeggen, heb nog nooit wat van Crown gehad. En dat komt met name door de relatief (of gevoelsmatig) hoge prijs.

            Ook de Volt Father van Volt! heb ik op geen enkele collectiefoto gezien, wellicht een tikkeltje overpriced... Naja ik wilde deze dit jaar wel in mijn collectie hebben

            Comment


              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	D2BB0319-FF99-4072-8687-5A03C3C6E850.jpg
Vertoningen:1
Grootte:220,2 KB
ID:	1566496 Vandaag opgehaald in Bottrop!

              Comment


                Hierbij nog de verzameling van afgelopen jaarwisseling.
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0278.jpg
Vertoningen:1
Grootte:135,6 KB
ID:	1566770

                Comment


                  Dit zijn de betere collecties alleen maar top producten

                  Comment







                    Comment


                      Ik heb ook nog een fotootje van afgelopen jaar

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1568.jpg
Vertoningen:1
Grootte:216,9 KB
ID:	1568025

                      Comment


                        Ik ontdekte net dat ik mijn collectie van afgelopen jaar nog helemaal niet in dit topic heb geplaatst.

                        Dus bij deze (klik op foto voor groter formaat):


                        En nu met de vuurpijlen erbij:


                        Wie geïnteresseerd is in de films die kan hier kijken:
                        VUURWERK! Eddy kon er weer niet van afblijven

                        Eddy.
                        Waar rook is, is vuurwerk.

                        Comment


                          Wat een collecties weer! Heerlijk om te zien

                          Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                          Ik heb ook nog een fotootje van afgelopen jaar

                          [ATTACH=CONFIG]40091[/ATTACH]
                          Wat een toppers staan er tussen zeg. Een paar geweldige single shots als de Royal Thunder Smoke en Ghostking. Zie ik daar nou ook nog de Whistling Thunder Queen? Ik vind de Burning Horse ook een geweldige cake, diverse effecten die mooi in elkaar overlopen en een mooie finale, pareltjes! En zelfs nog een Salute Cake, 2 zo te zien?
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Die Burning Horse is inderdaad echt een topper. Effecten zijn divers en super. had ze ook bemachtigd en zou 'm zo weer kopen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                              Die Burning Horse is inderdaad echt een topper. Effecten zijn divers en super. had ze ook bemachtigd en zou 'm zo weer kopen.
                              Zag de burning horse toevallig bij Vathorst (Amersfoort) voor 20euro

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                                Wat een collecties weer! Heerlijk om te zien



                                Wat een toppers staan er tussen zeg. Een paar geweldige single shots als de Royal Thunder Smoke en Ghostking. Zie ik daar nou ook nog de Whistling Thunder Queen? Ik vind de Burning Horse ook een geweldige cake, diverse effecten die mooi in elkaar overlopen en een mooie finale, pareltjes! En zelfs nog een Salute Cake, 2 zo te zien?
                                Royal Thunder Smoke was inderdaad weer genieten! Gelukkig kon ik er vorig jaar nog een paar op de kop tikken. Blijven wat gevaarlijk omdat sommige bombettes pas op de grond knallen, maar als je daar rekening mee houdt levert het verder geen gevaar op. Ghost King heb ik maar even ingeslagen, nog 2/3 van de stapel staan en dat wordt verdeeld over de komende 2 tot 3 jaarwisselingen.

                                Inderdaad ook een pakje Whistling Thunder Queen, bewust zuinig mee gedaan zodat ik nog een pakje zou hebben, nu wel echt op maar wat waren ze gaaf! Burning Horse vorig jaar een karton van gehaald in Vathorst. Zoals gezegd, prachtige cake, prachtige effecten, prachtige finale. En ja, er staat ook een Salute Cake 2 tussen. 3 staan er niet op de foto, maar die komen de volgende 3 jaar op de foto voorbij.

                                De Double Fury (box van 2 cakes, had ik dus twee keer) was ook echt geweldig. Heerlijk langduring, mooie effecten en ik genoot ook erg van de doffe klappen bij het lanceren van de mines bij sommige schoten. Ja, eigenlijk van alles wel heel erg genoten!

                                Comment

                                Working...
                                X