Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorlont projecten - Foto's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bij deze dan ook alvast 2 van onze projecten, vanavond maken we nog het finale project



    Je ziet bij deze:

    1x de volledige heavy 5 serie
    2x China By night
    1x Secret salute
    1x Showtime Chrysantium Power

    Dan ons tweede project:



    Je ziet bij deze:

    7x Heavy 5 potjes
    1x Secret Salute
    3x Hot chains
    Freak 4 Life

    Comment


      Cool stuff!
      [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

      Comment


        Zo, ik heb voor het eerst doorgelont, en bij het laatste blokje kwam ik er pas achter wat nou de makkelijkste manier is, en dit ging ook in 15 min. i.p.v. 1 uur (Het projectje met de Freaky (mini cake) is voor 12 uur, ben niet zo rijk dus ik vind het leuk) Dit zijn mijn 5 mini projectjes




        Groet, Sander

        Comment


          Mijn projectjes voor dit jaar:

          'finale projectje'


          2x Hot chains gevolgd door
          4x hoogmoed en 4x vast fortune (tegelijk)



          4x Silver salute
          1x een 'geaaide' silver salute



          Hier nog een keer het finale projectje en mijn doorgelontte midnight delights (Schoffies lont ik niet door)
          Bij de 3 midnight delights gaat er eerste eentje af en daarna de andere 2 tegelijk.

          Nu maar hopen dat alles gaat zoals gepland aangezien dit de eerste keer is dat ik wat kleine projectjes heb gemaakt!

          Comment


            2 x Buurt assortiment + 2 x Howling Ghost:



            Alles doorgelont met quickmatch en op een W-shape support. Op de achtergrond nog een stukje van m'n herrie project. Ben vanaf negen uur vanmorgen projecten aan het bouwen en nog niet klaar. Nu is een karton heavy 5 aan de beurt!

            Comment


              Quickfuse even vast tapen aan de potten. Nu het zo los hangt heb je kans dat het weg schiet en het lont van de cake er uit trekt.

              Comment


                Mooie project maar steek je deze nu aan met snellont? (dat roze links)

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                  Mooie project maar steek je deze nu aan met snellont? (dat roze links)
                  Aan dat roze lint komt een electronische prof ontsteker, dit wordt namelijk via een schietkistje ontstoken.. Toch scherp gezien!

                  Laten we de rest van de reacties maar in het specifieke topic plaatsen....

                  Comment


                    Ik heb ook wel wat kleine projectjes, maar die post ik niet omdat ze er niet uitzien ;$:/

                    Comment


                      Hier ons project:

                      Knaltgoed: 120 shots salute cake.

                      Bestaande uit een combinatie de volgende 120 singleshots.
                      Flashing Thunder
                      Rubro Thunderking
                      Bigg bullet (choet)





                      Doorgelont met roze lont:


                      Op elkaar stapelen:


                      Het eindresultaat:








                      Hij zal ongeveer 25 seconden duren.
                      De eerste 4 rijen zullen afgaan ongeveer 15 seconden. Dit is allemaal fan-shape.
                      De volgende 8 rijen is allemaal w-shape. Van roze lont naar quickmatch. Dit zal ongeveer 10 seconden duren.

                      Begin Januari zal het filmpje verschijnen.
                      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                      Comment


                        @koenie95: Schieten die bombets van de hotcahins niet tegen elkaar? Omdat het fanshape cake's zijn?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bavaria Bekijk bericht
                          @koenie95: Schieten die bombets van de hotcahins niet tegen elkaar? Omdat het fanshape cake's zijn?
                          Nee daar heb ik al aan gedacht, er begint eerst een hot chains en na 2 (of 3 hangt er vanaf hoelang het roze lont er over doet) gaat de tweede hot chains aan. Hopen dat het goed gaat anders merk ik het wel

                          Maar nu ik er over nadenk, als het fanshape is kan er toch juist niks mis gaan? aangezien ze allebei \\\|/// schieten (van links naar rechts) dan krijg je gewoon steeds 2 die dezelfde kant op schieten. (dus \\ \\ \\ || // // //)

                          Comment


                            2x kasopeja 1x heavy5 4x potje actionpack


                            4x kasjopeja


                            6x kasjopeja


                            10x heavy5
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Hierbij ook mijn gemaakte projecten. De grootste staat er helaas nog niet bij omdat ik daar geen foto van heb.

                              Project 1:
                              1x Heavy Legend 36 daarna getimed 2x midnight glory in V shape. Als alles goed gaat alle salutes tegelijk (van heavy 36 en midnight glory).

                              Project 2:
                              2x Silver Salute in V shape tegelijk. Om het goede jaar in te luiden.

                              Project 3:
                              3x cakes van Heavy 3 met 2x Glorious. Alles tegelijk.

                              Dit zijn mijn allereerste projecten en benieuwd naar jullie meningen

                              Comment


                                Om de buren even gek te maken:
                                24x Cruise Rocket
                                7x Hoogmoed
                                De bedoeling is om steeds 4 Cruise Rockets en een Hoogmoedje om en om te laten gaan met als afsluiter 3 Hoogmoedjes achter elkaar.



                                De pijlen moeten alleen nog even aan de potjes vastgemaakt worden.


                                4x Braniac
                                Bijna een kilo kruit en 64 shots. De eerste twee gaan los en de andere 2 tegelijk. Belooft een heerlijk blokje te worden denk ik zo

                                Laatst aangepast door Cracking Thunder; 1 January 2012, 14:28.
                                Zeg maar Jeroen!

                                Comment

                                Working...
                                X