Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorlont projecten - Foto's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    hier een doorlont projectje van mij vorig jaar
    20 x spaceballs





    Laatst aangepast door Sanne; 1 August 2008, 15:11.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door strijker rulez Bekijk bericht
      *Fotos*
      wat is de bedoeling
      eerst 2 z05 crackling chry potten tegelijk daarnaar wil ik nog een pot die begind als de laatste 3 schoten uit de crackling chry komen maar weet nog niet welke er daarna komt er staat nu de silver strobe in maar weet niet of dit een goede keuze is heb heel de z05 a/b serie om uit te kiezen.
      kunnen jullie mij helpen met mijn keuze
      Kerel wat een visco
      Kan je niet aan een stuk schietlont komen of misschien overlappend doorlonten de "how to" hier op het forum even lezen want dit is best zonde van je geld vind ik...
      Daarnaast zou ik het eerder andersom doen...
      Dus eerst 1 pot uit de a of b bijvoorbeeld de silver strobe en dan de chrackling chry omdat die zo goed is...
      Mijn mening...
      Voor toppertjes uit de Z05 serie kan je in dat topic kijken
      Succes ermee!

      Comment


        #48
        waarom ik zoveel lont gebruik omdat ik natuurlijk de laatste pot pas wil hebben als de eerste potten bijna klaar zijn en dan moet je 62.5 cm + de afstand die je hebt gebruikt voor de andere potten

        Comment


          #49
          Ik hoop dat je het lont nog wel afdekt ? want zo schiet het in 1 keer door door overslag
          Gerwin

          Comment


            #50
            Doorlontprojectje wat ik vandaag samen met Tunit en nog een vriend gemaakt heb :

            Laatst aangepast door Gerwin; 28 March 2008, 17:13. Reden: Foto kleiner maken AUB!!!

            Comment


              #51
              Hier nog een doorlont projectje van mij:

              Laatst aangepast door Gerwin; 28 March 2008, 17:13. Reden: Foto kleiner maken AUB!!!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Ik weet niet helemaal of ik dit goed zie...
                Maar eerst gaan er 4 carats tegelijk...
                Dan 2 auquilas en dan nog 2...??

                Comment


                  #53
                  naja eigenlijk een beetje slecht gefotoshopt. is de bedoeling dat die aquila's achter elkaar gaan in een redelijk snel tempo en daarna die carat's met schietlont
                  je hebt gelijk want hoe et der zo uitziet hoort die niet te gaan nee

                  edit: dat visco moet eerst door die 6 aquila's gaan en dan met een lont naar schietlont zodat die andere 4 tegelijk afgaan
                  Laatst aangepast door Bas.; 21 June 2008, 14:47.

                  Comment


                    #54
                    Okee das beter
                    Lijkt me een leuk effect geven eerst mooi de lucht vol met goud en dan knallend afsluiten!
                    Misschien nog idee beetje op te bouwen dus wisselende aantallen of een klein rekje te maken voor een shape...
                    Maar verder leuk idee!

                    Comment


                      #55
                      ja lijkt me ook wel wat ja en zo duur zal het niet worden. zodra ik hem aan het eind van het jaar af heb zal ik em uiteraard hier posten! en misschien inderdaad wel een goed idee om een fanshaped ofzo te zetten ja

                      Comment


                        #56

                        Comment


                          #57
                          Was dat jou doorlont project van afgelopen jaar? Ziet er heel mooi en proffesioneel uit
                          Heb je er ook een filmpje van?
                          www.jekovuurwerk.nl

                          Comment


                            #58
                            LoL..Had ook eerlijkgezegd eea moeten toelichten maar had niet zo heel veel tijd vanmiddag..Kwam dit projectje tegen op een italiaans forum, wou dat het van mij was...Ziet er echt wel bruut uit en steel je ook echt wel de show mee om 12uur.
                            Ik denk van niet maar ik zal eens kijken of er een filmpje van te vinden is..
                            De groenten
                            Laatst aangepast door Bitchass; 10 July 2008, 18:07.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bitchass Bekijk bericht


                              Kolere , projekt weegt zeker 50-60 kg.
                              Neem je niet ff mee onder je armpie.


                              jammer van het @jatten@ van de foto , het is zeker een mooi
                              projekt.

                              Grtz

                              Comment


                                #60
                                Ik heb de foto's ook gepost met gemengde gevoelens hoor, had al zo'n vermoeden dat dit soort reacties zouden komen..
                                Daar mijn italiaans niet goed genoeg is om toestemming te vragen en ik dit project jullie niet wou onthouden heb ik het toch maar wel gepost..


                                Wie nog meer mooie fotootjes wil zien:
                                POSTATE QUI TUTTE LE FOTO DI CAPODANNO 2008, STRUTTURE, ARTICOLI ECC. AVANTI!!


                                Hoef is ze niet meer te @jatten@ namelijk..

                                Comment

                                Working...
                                X