Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reacties op collecties 2006/2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ok dan
    Nee maar omdat het onder professioneel vuurwerk valt krijg je nogal snel het vermoeden te denken dat je er professioneel mee om moet gaan, dat het dus snel fout zou kunnen gaan.
    Maar dat valt volgens jou nog redelijk mee.
    Leuk filmpje trouwens.

    Comment


      #32
      3307: Fraaie collectie had jij. Met toch wel hele mooie blokken.
      Die Jorge JW362 met 199 shots ken ik niet. Wat voor uitwerkingen heeft dit blok als ik vragen mag.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        3307: Fraaie collectie had jij. Met toch wel hele mooie blokken.
        Die Jorge JW362 met 199 shots ken ik niet. Wat voor uitwerkingen heeft dit blok als ik vragen mag.

        aangezien er nog geen reactie op gegeven is zal ik het even voor je posten moontan "" beter laat dan nooit zal ik maar zeggen he "

        JW362 199 sh schiet duur 150 seconden Multi-size cake
        25mm-64SH
        29mm-84SH
        38mm-33SH
        49mm-18SH totaal aantal shot 199

        SILVERY COMETS; RED WAVE; BLUE PEONY; CRACKLING MINE; BROCADE; PINK STROBE W/BLUE STARS; GOLD GLITTER WILLOW; RED TAIL + GREEN RED WAVE
        Laatst aangepast door Gurby; 8 July 2007, 12:54.

        Comment


          #34
          Mooie collectie Lev-He. Bedankt voor de foto,s die je ons laat zien.
          Je had behoorlijk veel zo te zien.
          Een New Spring Wind van Lesli had ik nog niet eerder over gehoord. ?

          Comment


            #35
            Een kleine correctie Moontan, de cake heet Spring wind (zonder de New). De effecten zijn gelijk aan de "fields of fire" van Top Selection.

            Filmpjes:
            Spring wind van New Spirit: http://vwc.pyroworld.nl/VWC_NewSpiri..._Wind_148s.rar

            Fields of fire van Top Selection: http://vwc.pyroworld.nl/VWC_TopSelec..._Fire_148s.rar

            Comment


              #36
              @ Lev-He Jij had ook een mooie collectie zeg

              Comment


                #37
                Dank je Lev-He.
                Ik had even niet goed opgelet. Ben ook zo in de ban van de grote New Spring Wind van Bonbridge.

                Comment


                  #38
                  @Lev-he
                  Mooie spullen had jij afgelopen seizoen! En wat ik zo leuk vind om te zien is dat je naast het "grote werk" ook nog steeds een zwak hebt voor het meer klassieke (kleinere) potten- en kaarsenwerk. Ik zie tenminste een paar bekende pakketjes op een van de foto's. Waarschijnlijk om de vooravond door te komen? Haha, ik ben net zo Rond oud & nieuw kan ik dergelijke leuke artikelen ook niet laten liggen.

                  Groetjes,
                  Cameo
                  -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                  Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
                    @Lev-he
                    Mooie spullen had jij afgelopen seizoen! En wat ik zo leuk vind om te zien is dat je naast het "grote werk" ook nog steeds een zwak hebt voor het meer klassieke (kleinere) potten- en kaarsenwerk. Ik zie tenminste een paar bekende pakketjes op een van de foto's. Waarschijnlijk om de vooravond door te komen? Haha, ik ben net zo Rond oud & nieuw kan ik dergelijke leuke artikelen ook niet laten liggen.

                    Groetjes,
                    Cameo
                    Duidelijk Cameo, het grote werk is vaak spektaculair en bijzonder mooi. Maar mijn interesse gaat verder dan het moderne spul. Die paketten op de achtergrond (laatste foto) zijn meterpaketten (maxi) van Wolff. Die waren dit jaar nieuw.
                    Moet er overigens wel bij vermelden, dat niet álles van mij was, maar om de eigenaren anoniem te houden, heb ik het zo even gedaan.
                    Je begrijpt vast wel, dat we na 4 uur snachts nog een berg vuurwerk over hadden.

                    Comment

                    Working...
                    X