Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reacties op collecties 2006/2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
    Pff goed bezig Moontan..Hoeveel heb je er aan uitgegeven in totaal?

    Note: Ik zie geen pijlen. Wil dat zeggen dat je die foto's na 22.00 uur hebt gemaakt? (aangezien ik onthouden heb dat je je pijlen om 22.00 uur afsteekt, zodat je er in alle rust van kan genieten )
    Heel goed opgemerkt van je Invader.
    Veel vuurwerk stond nog ingepakt in kartons in de schuur. Ik had veel te veel gekocht. En de pijlen zijn allemaal om 22.00 uur afgegaan.
    Wel nog 3 lawinepijlen voor na 00.00 uur.
    Op de foto,s ontbreken de Alpeco blokjes, Bonbridge potten (20 stuks) Hardix Final Thunder, de waterval (al om 20.00 uur afgestoken ivm regen omdat ik hem daarvoor alvast opgehangen had in de boom) vel Dynasty spul etc.etc. Volgend jaar maar iets minder kopen. Haha.
    Ik hem een redelijk fors bedrag uitgegeven. Ik hou liever geheim welk bedrag.

    Comment


      #17
      Haha ochja ik protesteer niet als je volgend jaar wéér zoveel koopt, misschien je huis wel. Het slaapt waarschijnlijk niet zo prettig met zoveel vuurwerk opgeslagen.
      Bovendien: Boredom comes with the habit. (Uitspraak die ikzelf heb bedacht. )
      Betekend: Verveling begint bij de gewoonte. Als je de hele dag vuurwerk ziet gaat het je vervelen

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
        Haha ochja ik protesteer niet als je volgend jaar wéér zoveel koopt, misschien je huis wel. Het slaapt waarschijnlijk niet zo prettig met zoveel vuurwerk opgeslagen.
        Bovendien: Boredom comes with the habit. (Uitspraak die ikzelf heb bedacht. )
        Betekend: Verveling begint bij de gewoonte. Als je de hele dag vuurwerk ziet gaat het je vervelen
        Ik vindt het een hele mooie spreuk. Die houden we erin.
        Ik denk alleen dat jouw gezegde niet opgaat voor de freaks, de junks,die hards die toch min of meer aan vuurwerk verslaafd zijn.
        Ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen.

        Comment


          #19
          Haha natuurlijk niet Maar áls de verveling komt, BEGINT het met de gewoonte.
          Dus zouden er freaks zijn die ermee stoppen, zal dat niet komen omdat het nog steeds speciaal was.

          Maar nu weer on-topic over collecties 06-07.

          Comment


            #20
            KANONNE!!!!

            Haha, geweldig, ik heb verhalen van je gehoord dat je veel had, maar die foto's laten het wel even zien. En dit is dan nog lang niet alles, hoe erg kan het zijn.
            Mooiste van alles is nog dat jij bij collecties van anderen aangeeft dat je het zoveel vind, maar ik denk dat niemand jou overtreft qua cakes hoor.

            Bedankt voor de foto's, top!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              KANONNE!!!!

              Haha, geweldig, ik heb verhalen van je gehoord dat je veel had, maar die foto's laten het wel even zien. En dit is dan nog lang niet alles, hoe erg kan het zijn.
              Mooiste van alles is nog dat jij bij collecties van anderen aangeeft dat je het zoveel vind, maar ik denk dat niemand jou overtreft qua cakes hoor.

              Bedankt voor de foto's, top!
              Geen dank Mattenfreak, beetje laat mijn foto,s erop gezet. Ik zal voortaan wat sneller mijn foto,s plaatsen.
              En binnenkort in het door jouw nieuw geopende topic. 2007-2008.
              Want de eerste trips zitten er al weer aan te komen.

              Comment


                #22
                En ook van zowat ieder merk wat.

                Comment


                  #23
                  DAMN!!!, DAMN!!!... Wat een godsgruwelijke hoeveelheid Moontan geweldig man hahahahaha. Ik had al van Kruitje en Mattenfreak vernomen dat je veel had. Maar overstelpt iedere verwachting.


                  Prachtig!
                  [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                    DAMN!!!, DAMN!!!... Wat een godsgruwelijke hoeveelheid Moontan geweldig man hahahahaha. Ik had al van Kruitje en Mattenfreak vernomen dat je veel had. Maar overstelpt iedere verwachting.


                    Prachtig!

                    Dank voor jullie leuke reacties. Eigenlijk zijn alle foto,s van de collecties van alle members bijzonder leuk om te zien.
                    Ik ga dit jaar met meer beleid aanschaffen. (meer alpeco blokjes, minder batterijen) En ik heb zoveel over dat ik zit te denken aan een aantal doorlondprojecten.

                    Comment


                      #25
                      Vooral doen moontan, en maar er iets moois van
                      Maak je trouwens filmpjes van je vuurwerk? Of vind je dat teveel werk..Want met jou collectie kun je een eigen site beginnen.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                        Vooral doen moontan, en maar er iets moois van
                        Maak je trouwens filmpjes van je vuurwerk? Of vind je dat teveel werk..Want met jou collectie kun je een eigen site beginnen.
                        Mijn vrouw maakt filmpjes van het vuurwerk tijdens oud en nieuw. Alleen afgelopen oud en nieuw niet vanwege de regen hier.
                        Zelf film ik niet. Te druk met vuurwerk. Maar vanaf dit jaar zorg ik er wel voor dat er iemand is die het op film zet. Want het lijkt mij wel leuk om het naderhand terug t e zien.

                        Comment


                          #27
                          @ Moontan pottenbakker!

                          hahahaha niet normaal meer, wel tof zoveel! sta je dan bij elke pot die je gaat afsteken ook eerst nog te kijken welke je neemt en welke daarna? Heb je dan ook een schietlijstje ?

                          Of is het toch gewoon maar kijken waar je zin in hebt op het moment supreme?

                          Maar geweldig die foto's, en idd zeggen dat Wasabi en ik veel hadden
                          Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                          Comment


                            #28
                            Goed bezig hoor moontan
                            Lekkere heoveelheid lekker gespreid en soorten en dergelijke
                            Op deze manier kan je een aardige database opstellen van wat je mooi vond
                            Leuk om te zien!

                            Comment


                              #29
                              Strijkerpistool; Aangename collectie, als ik naga dat je toen al heel wat had afgeschoten.
                              Hoe waren de shells?

                              En nog een vraag, die 'vliegende fontein' zegmaar, die cilinder is dat goed bevallen? Niets fout gegaan ofzo?


                              Edit: voor de duidelijkheid, ik heb het hier over de girandola ( http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1438 )
                              Laatst aangepast door Invader; 24 February 2007, 20:42.

                              Comment


                                #30
                                Wat een super dingen zijn dat! Maar er gaan veel verhalen rond dat die dingen levensgevaarlijk zijn! Ik heb hier verder geen problemen mee gehad.
                                Hier nog een filmpje

                                Comment

                                Working...
                                X