Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Post hier foto's van mortier/pijlen/candle rekjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Jemig hey, niet normaal meer.
    Hoeveel pijlen zouden hier wel niet staan. 10.000?
    En hoeveel uur werk zou dit wel niet gekost hebben?

    Je hebt hier niet heel toevallig een filmpje van Moontan?

    Wat mooi om dit te zien zeg, bedankt voor het delen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Jemig hey, niet normaal meer.
      Hoeveel pijlen zouden hier wel niet staan. 10.000?
      En hoeveel uur werk zou dit wel niet gekost hebben?

      Je hebt hier niet heel toevallig een filmpje van Moontan?

      Wat mooi om dit te zien zeg, bedankt voor het delen.
      Vet zijn die foto,s he?
      ik deel jouw enthousiasme
      Ik ga op zoek naar een filmpje hiervan.

      Comment


        #48
        Ja van dit soort dingen kan ik echt genieten.
        Dit is gewoon een lust voor het oog.
        Ik zie dit soort dingen liever dan een middelmatige show.
        Echt respect voor de mensen die dit gemaakt hebben.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49








          tja het is even werken maar dan heb je ook wat hij was al gepost maar dit leek me wel een geschikt topic hiervoor.

          Comment


            #50
            Wow dacht dat ik heftig bezig was! FILMPJE FILMPJE!!!!

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door ruben_3 Bekijk bericht
              *foto's*

              tja het is even werken maar dan heb je ook wat hij was al gepost maar dit leek me wel een geschikt topic hiervoor.
              Zo de ju zeg, dit is ook echt extreem.
              Dit wil ik ook maken dit jaar, met zo'n 100 tot 150 pijlen.
              Ik was al op zoek naar een voorbeel als dit, supper dat je dit post.
              Zal je tegen de tijd van de zomer wel opzoeken voor informatie, want dit is helemaal geweldig.
              Bedankt.
              Laatst aangepast door Mattenfreak; 28 March 2008, 20:59.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                ik blijf dat pijlen project van je. Een geweldig imposant stuk werk vinden! Ik heb de beelden al veel eerder gezien vand e uitwerking. maar ik vind het, nogmaals, eewn prachtig mooi stuk werk!
                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                  Zo de ju zeg, dit is ook echt extreem.
                  Dit wil ik ook maken dit jaar, met zo'n 100 tot 150 pijlen.
                  Ik was al op zoek naar een voorbeel als dit, supper dat je dit post.
                  Zal je tegen de tijd van de zomer wel opzoeken voor informatie, want dit is helemaal geweldig.
                  Bedankt.
                  thanks. als je info nodig hebt. kan je het altijd vragen. vind ik alleen maar leuk om te doen.

                  Comment


                    #54
                    dit is pas echt gaaf :

                    film is zoals jullie zien van fpm .
                    www.thundershow.nl

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door ruben_3 Bekijk bericht
                      thanks. als je info nodig hebt. kan je het altijd vragen. vind ik alleen maar leuk om te doen.
                      Ja met zo iets als dit dan verdien je gewoon complimenten, kan niet anders!

                      Ik zou graag de maten willen weten als je die toevallig nog hebt.
                      Hoeveel pijlen je hier voor hebt gebruikt.
                      Wat de kosten voor dit totaal waren. Liefst pijlen en rek appart.
                      Welk houd heb je hiervoor gebruikt?

                      Bedankt alvast.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #56
                        Graag wel even op de foto's houden van rekken, specifieke vragen over het project van Ruben kunnen in zijn topic over dat project gevraagd worden.

                        Comment


                          #57
                          @ Ruben, echt vet om al die pijlen zo te zien, netjes gedaan hoor

                          @ Fred, van zulke foto's geniet ik nou echt wat onwijs gaaf om zoveel pijlen te zien
                          jij kom ook altijd met hele goede nieuws, foto's en filmpjes.


                          Allebij hartstikke bedankt voor het delen van de foto's.

                          Ik ga ook mijn eerste pijlenrekje maken het is niet veel boeiends maar je moet ergens beginnen.
                          Ik ben namelijk van plan 24 tolle lola pijlen in 2 rekjes van 12 te doen.
                          Ik ben nu ook even aan het kijken voor een leuk pijlen assortiment met mooie pijlen van 25 tot 45 gram dat ik in een rekje kan doen.
                          Als je ideeën voor me heb PM me maar.
                          Ik ga ook 4 Titan pijlen kopen van Dynasty want ze w(e)rden hier per 4 verkocht voor 15 euro dacht ik.

                          Comment


                            #58
                            Dit rek heb ik gisteren gemaakt. Het is de bedoeling om hier candles mee te schieten, ik wil komend oud en nieuw hier vijf crackling candles aan doorlonten.
                            Dit rek heb ik proberen na te bouwen van het rek van Stefanfreak, dat op FPM stond. http://www.freakpyromaniacs.com/foru...urwerkrek.html, post 05.
                            Het rek is helemaal uit elkaar te halen zodat het minder ruimte inneemt en is ook simpel om weer in elkaar te zetten.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
                              Ik wil niet weten hoeveel stokken daar naar beneden vallen.
                              volgens mij overal waar je daar loop zie je stokken.
                              Er is een ding waar ik voor leef,AJAX AMSTERDAM

                              Comment


                                #60
                                hier 2 foto's van 2 rekjes die ik en Fernanic hebben gemaakt
                                edit: bovenste rekje geverfd 22 juli gemaakt, onderste 24 juli gemaakt
                                Laatst aangepast door sander-93; 24 July 2008, 21:10.

                                Comment

                                Working...
                                X