Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Post hier foto's van mortier/pijlen/candle rekjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nieuw rek gemaakt voor mijn 100 steelhawk pijlen en 2 ninja pakketen en een festival rocket pakket. in totaal 129 pijlen. En het rek is gemaakt voor 50 pijlen per keer.
    Laatst aangepast door Bombone; 7 August 2008, 00:51.

    Comment


      #32
      Netjes wel de poten verzwaren he
      Gerwin

      Comment


        #33
        zozo ziet er heftig uit

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
          Netjes wel de poten verzwaren he
          Ja tuurlijk, Ik doe er zandzakken op van die witte

          En wat ik er nog op gemaakt heb is aan de achterkant een w shape voor pijlen of romeinse kaarsen. (Dit is pas later gedaan na de foto kwam ik er pas op het idee).

          Comment


            #35
            Mooi gemaakt dat rekje alleen kon je het wel iets beter van metaal maken trekt geen vocht aan en fikt ook niet

            En met lonten is het ook *** als je vuurwerk aan het afsteken ben met oud en nieuw dat je nog met zo lontje moet lopen *****n haha

            Comment


              #36
              lol Bombone.. ik hoop niet dat je die pijlen zo bij mij in de buurt afsteekt.. ik wil nog wel eens de stok op mijn hoofd krijgen... Zo heb ik tot 2x toe bij het testen van de Ariane 250 pijlen (bol pijlen van Alpeco, 90mm, spektakel) de stokken op men harses gekregen.. Ben ik bij demoavonden bij Alpeco van pijlen ook al niet gespaard gebleven. En kwamen er ook zo 2 stokken uit de hemel op mijn knar terecht...


              Dus blijf uit mn buurt met dat monsterlijk groot pijlen rek
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                #37
                Hij wilde em eigenlijk richting het zuiden richten Jack maar dat heb je dus liever niet of wel
                Leuk rekkie maar inderdaad aansteken en sprinten naar een overkapping

                Comment


                  #38
                  Haha, ik steek gewoon af kei gaaf al die pijlen vooral die stijgkracht. Krijg ik zo'n lekker gevoel van maar ik steek natuurlijk ook cake's af stuk of 8/10

                  Comment


                    #39
                    Hij is heel simpel maar wel handig. Kan ook verzwaard worden door stenen op de stangen te leggen.

                    Comment


                      #40
                      Bij deze ook mijn pijlenrek. Heb gewoon in de latten verschillende diameters gaatjes geboord voor de verschillende diktes pijlen.
                      Ben niet van plan pijlen te lonten.

                      Comment


                        #41
                        Had al in de zomer rond augustus een rekje gemaakt samen met veedix




                        hadden nog spuitbussen dus

                        Comment


                          #42
                          ik heb het ook zo gedaan, maar ik buig de lontje om, zodat ze op de tubes liggen
                          heb ze trouwens zelf gerolt, heel erg arbeisintentief, maar daar doen we het voor!

                          goed genoeg voor 250 pijltjes!
                          2011, denk!

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
                            Dat zit er niet in. Ziet er wel allemaal leuk uit maar zonder vlam o.i.d. zal het elkaar niet aansteken. Hooguit een paar aan het begin maar verwacht niet dat het zo lukt.
                            Helaas het tegendeel is bewezen!


                            Voor de liefhebbers nog een filmpje ervan;
                            doet et nie meer...
                            Laatst aangepast door salute; 23 January 2008, 18:22.

                            Comment


                              #44
                              Aap! Wat een geweld op de foto. Ik ken me nu al voorstellen wat voor een knalgeweld dit geweest moet zijn! Echt heel mooi om te zien, heel toevallig ook nog gefilmt?

                              Comment


                                #45
                                Foto,s van wat doorlontprojectjes met alleen pijlen:





                                Comment

                                Working...
                                X