Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Post hier foto's van mortier/pijlen/candle rekjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik ben de troste eigenaar van 2 mooie pijlen rekjes. Maar heb ze niet zelf gemaakt.









    Binnenkort ga ik wel zelf een aantal candle rekjes maken

    Comment


      #17
      @ 3307

      Waar heb jij die pijlen rekjes vandaan.??

      want ik ben ook al een tijdtje op zoek naar zo iest

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
        @ 3307

        Waar heb jij die pijlen rekjes vandaan.??

        want ik ben ook al een tijdtje op zoek naar zo iest
        als je beetje goed in lassen bent kan je zelf ook wat leuks maken,zoals op de foto.

        Comment


          #19
          Ja maar niet iedereen is even handig of heeft de materialen voor lassen. Zoals ik, ik heb twee rechte handen, dus dan wordt het heel erg lastig om zo iets zelf te maken
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Ja maar niet iedereen is even handig of heeft de materialen voor lassen. Zoals ik, ik heb twee rechte handen, dus dan wordt het heel erg lastig om zo iets zelf te maken
            als je links bent en je kan niet goed knutsele heb je inderdaad 2 rechter handen maar de gezegde is toch 2 linker handen.

            @Fireworkfreakz19, ik geloof dat tijdje geleden ollie die rekken te koop had
            gegroet
            the_Bulldog
            Laatst aangepast door the_bulldog; 14 August 2007, 21:08.

            Comment


              #21
              Ooh kan ook haha, ik ben niet echt een held in gezegdes. Maar het is duidelijk wat ik bedoel denk ik.
              Ik reageerde op Fexzy, die zij dat je zelf ook een rek in elkaar kan lassen, maar dit is helaas niet voor iedereen weggelegd.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Hier ook wat foto's van 1 pijlen rekje in de vrije tijd gemaakt.

                Alleen ik had eigelijk 20 meter pvc pijp nodig en omdat ik daar geen geld voor heb en ik niet even naar de bouw kan vragen.
                Heb ik maar kleine pvs pijpjes gebruikt die ik nog had, Maar kan het geen kwaad als ik daar steel hawk pijlen in doe, en afsteek dat de pijlen bij lancering gaan veranderen van koers?
                Laatst aangepast door Bombone; 7 August 2008, 00:52.

                Comment


                  #23
                  Die pijlen zullen wel omhoog gaan maar ik zie toch liever pvc van boven naar beneden en zo duur is dat geen eens 2/3 euro per 3 meter
                  Gerwin

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                    Die pijlen zullen wel omhoog gaan maar ik zie toch liever pvc van boven naar beneden en zo duur is dat geen eens 2/3 euro per 3 meter
                    Als jij het zegt ga ik dat even fixen, en dan is het wat beter afgewerkt. Maar Ik dacht dat per 5 meter iets van 10 euro was en ik heb dan 20 meter nodig dus 4 x 10 euro is toch weer 40 euro dacht ik en die 40 euro ken ik wel ergens anders voor gebruiken.
                    Maar thnx Gerwin.

                    Comment


                      #25
                      Bij deze foto's van mijn pijltjesrek, staan er op dit moment 1155 in uiteindelijk moeten er rond de 2500 in komen te staan



                      Alleen 1 punt; de bedoeling was dat ze elkaar aansteken, maar zit dit er wel in? anders moet ik wat eraan gaan veranderen...

                      Laatst aangepast door salute; 23 January 2008, 18:24.

                      Comment


                        #26
                        @Salute het kan geen kwaad om overlapende sterretjes op de bodem te leggen.

                        Verder heel mooi rek mooie constructie.

                        Comment


                          #27
                          Dat zit er niet in. Ziet er wel allemaal leuk uit maar zonder vlam o.i.d. zal het elkaar niet aansteken. Hooguit een paar aan het begin maar verwacht niet dat het zo lukt.

                          Comment


                            #28
                            Vraag eens hulp aan Pieter van Pietersvuurwerk.nl die doet ook ieder jaar zo'n soort projectje. Die komt ook met regelmaat op ons forum, wellicht dat hij je wat tips kan geven.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                              Vraag eens hulp aan Pieter van Pietersvuurwerk.nl die doet ook ieder jaar zo'n soort projectje. Die komt ook met regelmaat op ons forum, wellicht dat hij je wat tips kan geven.
                              Ik had pieter al laatst in Baarle gesproken en dit ook aan hem gevraagd en hij raadde me ook aan om er sterretjes ertussen te doen..., maar alles is te dicht op elkaar gezet dus er passen geen sterrertjes meer tussen en om nou uren werk uit elkaar te gaan halen... heb ze er stuk voor stuk ingezet.
                              Ook gaf die me het idee nog om fontijnen te gaan gebruiken en daar weet ik denk wel wat mee, maar wil ook weer niet dat het te snel gaat wat vorig jaar gebeurde.

                              Comment


                                #30
                                Dit gaat niet echt werken denk ik aangezien die plaat met gaatjes in de weg zit t.o.v de lontjes. Je kunt beter tussenlatjes gebruiken of dunne ijzeren stangetjes en dan de tussenruimtes vol proppen met pijltjes. Je had trouwens beter dat vierkante gaas eronder kunnen gebruiken voor bovenop dan kun je meerdere pijltjes tegelijk vullen en die lontjes hangen meer vrij.
                                Laatst aangepast door jejestilo074; 12 November 2007, 21:09.

                                Comment

                                Working...
                                X