Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Post hier foto's van mortier/pijlen/candle rekjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    verwijderd bericht...
    Laatst aangepast door markHE; 24 October 2011, 21:42.
    Vuurwerkbieb.nl

    Comment


      na wat geknutsel op mn werk
      heb ik dit pijlen/candle rekje gemaakt



      Uploaded with ImageShack.us

      kan onder verschillende hoeken staan


      Uploaded with ImageShack.us

      zijn trouwens dummy's hoor
      Laatst aangepast door robert_v_dijk87; 12 December 2011, 20:47.

      Comment


        ik kan de foto's niet zien. weet niet of andere hier ook problemen mee hebben!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door florian96 Bekijk bericht
          ik kan de foto's niet zien. weet niet of andere hier ook problemen mee hebben!
          aangepast....

          Comment


            Net gebouwd: Komen 24 cruise rockets in en 1 extreme bang als eindknal

            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
              Net gebouwd: Komen 24 cruise rockets in en 1 extreme bang als eindknal

              image
              erg netjes!!!!!

              Comment


                Ik heb vanochtend ook voor het eerst een pijlen rek gemaakt. Ik heb het gemaakt van afval houd dus daardoor ziet ie er niet zo heel mooi uit. De pvc buis en de klemmen hen ik wel gekocht.

                Comment


                  Zie hier mijn pijlen rek wat ik vandaag gemaakt heb:



                  Het is met een dubbel rooster met mazen van 2,5cm x 2,5cm. In totaal zijn het 23 x 23 = 529 mazen. Het is de bedoeling dat hier 8 paketten Killing Arrow pijlen in gaan, wat in totaal op 96 pijlen komt van 3 verschillende groottes.

                  Ik hoop maar één ding en dat is dat alles gaat passen! Aanstaande donderdag zal ik hier wel achter komen zeker..
                  Laatst aangepast door blakez; 27 December 2011, 19:59.

                  Comment


                    Na wat passen en meten staan er 95 pijlen van drie groottes netjes verdeeld in het rek:


                    Dan is het tijd om het lont aan te brengen, maar hier ben ik denk ik in de fout gegaan door de ti-reps te hard aan te trekken, waardoor deze tot 2 keer toe vanzelf uit ging tijdens het schieten van het rek:


                    Lontjes van de pijlen heb ik gewoon onder het snellont geschoven, maar had ik bij nader inzien ook beter kunnen bevestigen met ti-reps.. Echter is dit door tijdsgebrek niet gelukt.. Ook was het misschien beter geweest om een dubbele lijn lont te plaatsten, maarja, dat zijn allemaal dingen waar je naderhand maar achterkomt..

                    Na afloop was ook zeker een vierde van alle pijlen blijven staan en het feit dat ik het rek 2 keer opnieuw aan moest steken haalde de vaart er aardig uit.. Achja, volgend jaar versie 2.0!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                      Net gebouwd: Komen 24 cruise rockets in en 1 extreme bang als eindknal

                      image
                      Wat zijn de afmetingen dan kan ik weer beginnen met bouwen
                      Vuurwerkbieb.nl

                      Comment



                        ffffffffff

                        Comment



                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            Iemand alweer wat gebouwd? Ik weer zon zelfde cruise rek
                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              Vorig jaar leuk rekje gemaakt:

                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment


                                Ik heb deze een maandje geleden in elkaar geknutseld. (voor showtime mines en fuego's) Inmiddels voorzien van bodemplaat.

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSCN0083.jpg
Vertoningen:1
Grootte:155,0 KB
ID:	1543972
                                Hopelijk gaat deze meerdere jaren mee!

                                Comment

                                Working...
                                X