Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onherkenbaar maken op een film

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Onherkenbaar maken op een film

    Ik ben van plan dit Oud en nieuw veel te gaan filmen...

    Maar ik wil weten hoe ik zeg maar eventueel nummerborden en Gezichten onherkenbaar kan maken op een filmpje...hoe kan je gemakkelijk met een gezicht in een film onherkenbaar maken (met blur/moziƫk) en ervoor zorgen dat het gezicht volgt ofzo...

    Weet iemand welke programma's ik daar voor kan gebruiken?

    En hoe dit moet?
    Laatst aangepast door Ruben; 30 November 2008, 20:41. Reden: Topictitel duidelijk gemaakt.

    #2
    Haha dat is idderdaad wel handig ja er zijn vast genoeg mensen die dat wel weten. Had je voorlopige vuurwerkcollectie gezien bombone zag er goed uit. Als het filmen goed lukt plaats je filmpjes dan op de site zou leuk zijn;).

    Comment


      #3
      Als je al moeilijk wilt gaan doen met software om gezichten te verwijderen vraag jezelf dan eerst eens af of het uberhaut wel slim is om het te posten ? Als de politie jou wil pakken doen ze dat toch wel met of zonder balkje voor je hoofd
      Gerwin

      Comment


        #4
        Nee kijk ik bedoel,

        Ik wil weten hoe het moet want beter voorkomen dan genezen ;) je zou maar is toevallig op een mooie ''shoot'' Met je gezicht in beeld staan...

        Maar begrijp je Punt Gerwin... Maar dit is voormij zeker handig zo'n programma anders word het leijk windowsmovie maker geknip...

        Mischien is dit voor andere ook wel handig...

        Comment


          #5
          Dan zul je zoiezo al iets van Sony Vegas moeten gaan gebruiken
          Gerwin

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
            Dan zul je zoiezo al iets van Sony Vegas moeten gaan gebruiken
            Ah okƩ,

            Kon zelf niks vinden ben beetje uitgebreider gaan zoeken kwam deze site tegen mischien wel handig ook voor andere...

            Het Techzine Forum was ooit de plek voor menig IT-liefhebber en professional. Alles wat met computers te maken had, maar ook alledaagse zaken werden hier besproken. Helaas zijn forums op hun retour, mede door de opkomst van social media, maar ook doordat IT toegankelijker is geworden.

            Comment


              #7
              dit kan vrij gemakkelijk met adobe after effects of adobe premiere pro.

              Als je simpele balkjes wilt plaatsen voor kentekens enzo kan ik daar een tutorial voor maken als daar echt behoefte naar is, anders niet :P

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Ramon Bekijk bericht
                dit kan vrij gemakkelijk met adobe after effects of adobe premiere pro.

                Als je simpele balkjes wilt plaatsen voor kentekens enzo kan ik daar een tutorial voor maken als daar echt behoefte naar is, anders niet :P
                Ja after effects is het makkelijkst met tracking
                Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                Comment


                  #9
                  Ja wat hier boven gezegd word...

                  Gebruik After Effects en track je beeld.
                  Dat doe je om 1 of 2 punten aan te geven in je beeld.

                  Dan druk je op Analyse Forward en hij trackt alles.
                  Als je dan een zwart balkje in je stage brengt kan je die parenten (koppelen) aan je track data.

                  Dit zorgt er voor dat bijvoorbeeld een zwart balkje of disortion in een gezicht daadwerkelijk op het gezicht blijft.

                  Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

                  -Roy-

                  Comment


                    #10
                    Oftewel uren werk (ervaring)
                    Terwijl je beter gewoon kan zorgen dat iedereen met zijn bakkes uit beeld blijft lijkt me makkelijker

                    Comment


                      #11
                      kan idd met tracking, kan ook uit de hand keyframen (als het niet zo netjes hoeft), eruit masken (met tracking of zelf keyframen) of je zorgt idd dat je geen kentekens/hoofden filmt ^^

                      Comment


                        #12
                        Wat ook heel leuk is om een smiley ervoor te plakken. Het makkelijkste blijft gewoon het uit de buurt blijven van een filmcamera.

                        Comment


                          #13
                          las jij mij het filmpje verstuurt maak ik wel balkjes op de hoofden en nummerborden als de dat wilt ? .
                          ik grbruik sony vegas pro 9 en pr0 8
                          Leraren zijn net als baby's , als ze hun aandacht niet krijgen gaan ze schreeuwen.

                          Comment

                          Working...
                          X