Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video’s bekijken met telefoon+ koptelefoon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Video’s bekijken met telefoon+ koptelefoon

    Velen zullen het wel al weten maar ik kwam er nu pas achter dat wanneer ik mijn oordopjes een heel klein beetje aandruk en daarbij de gleufjes aan de buitenkant dicht druk dat het geluid 20x realistischer klinkt qua burst .
    Natural Born Pyro

    #2
    Met welke oordopjes bedoel je?
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

    Comment


      #3
      Ligt een beetje aan de soort oordopjes denk ik, ik gebruik zelf In ear oordopjes en die klinken bijna altijd realistisch. Maar ligt ook aan de opnamekwaliteit.
      Biem!

      Comment


        #4
        of koop gewoon een Goede koptelefoon ;p dan hebbie altijd goed geluid!! haha

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door NoahZH Bekijk bericht
          of koop gewoon een Goede koptelefoon ;p dan hebbie altijd goed geluid!! haha
          Achter mijn pc heb ik zoizo een goede koptelefoon, maar als ik via mijn telefoon luister zijn oordopjes makkelijker om mee te nemen overal heen. Gewoon een decent merk nemen met decent bass than your good
          Biem!

          Comment


            #6
            Ik heb verschillende oordopjes gekocht in het verleden maar nooit echt betere dan de originele van Iphone gehad Sony bass en dr beats vond ik niet beter en die met zo’n siliconen rubbertje moest ik zo hard in mijn oren drukken dat het gewoon irritant aanvoelde en ze vielen steeds eruit, die van Iphone bleven gewoon goed zitten.
            Ik vond het geluid van veel vuurwerkvideo’s (ook mijn eigen) naar popcorn klinken, vanmorgen hield ik die gleufjes dicht en kwam ik erachter dat het opeens heel lekker klonk
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2329.jpg
Vertoningen:1
Grootte:191,5 KB
ID:	1609214

            Als jullie tips hebben welk type of merk het best is dan hoor ik het graag.
            Natural Born Pyro

            Comment


              #7
              phoe dat is lastig, wat je fijn vind is nogal persoonlijk en kan je alleen aangeven wat ik zelf prettig vind.

              Ik heb voor oortjes draadloze van JBL (tune 125tws) persoonlijk altijd een fan van dit merk. Verder heb ik voor achter mijn pc een Headset van stealseries maar die is voornamelijk ook voor het gamen (suround sound).
              Biem!

              Comment


                #8
                Ik gebruik de Apple Airpods Pro V2 en deze brengen het geluid echt top over. Volume iets te hard en dan is het alsof je er zelf bijstaat. Vaak koppel ik ze aan mn apple tv en dan kijk ik video’s op 55”. Naar mijn inzien zo realistich als mogelijk. Tenzij je iets met VR (virtual reality) kan doen maar dat lukt mij niet

                Comment


                  #9
                  Ik gebruik de JBL Tune230NCTWS sinds een jaartje nu, die zijn echt perfect. Mooi helder geluid en goede diepe bass.

                  Comment


                    #10
                    Met mijn Sony WF-1000XM5 waan ik mij wel eens buiten als ik mijn ogen sluit. De bas van een goeie burst is zo lekker! Mooiste vind ik nog bij een fluit cake, dat je na dat de rust terug komt je nog de plastic doppen hoort vallen, maar ik snap dat dat verleden tijd wordt!
                    Klapchi

                    Comment


                      #11
                      Krijg morgen een JBL 770NC, gratis bij mijn vodafone abbo verlenging

                      Comment

                      Working...
                      X