Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips voor het fotograferen/Filmen/aankoop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik heb net de canon hf r67 gekocht. Maar weet iemand of het een goede camera is? Ik kan hem terugsturen dus ik vraag het maar even. Hoe is het geluid? Als iemand een vuurwerkkanaal kent wat met deze camera filmt mag je het zeggen.

    Achie Arabier filmt met deze camera

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
      Achie Arabier filmt met deze camera
      Precies, niks mis mee
      Ik zei nog zo, geen bommetje!

      Comment


        Hallo jongens is iemand bekend met deze camera Sony HDR-CX625 weet iemand hoe deze camera vuurwerk filmt.

        Comment


          Dubbel post ..
          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Boosje Bekijk bericht
            Hallo jongens is iemand bekend met deze camera Sony HDR-CX625 weet iemand hoe deze camera vuurwerk filmt.
            Hallo Youtube
            https://www.youtube.com/watch?v=PBnF3BAkVG0
            Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
              Bedankt voor je post ik zoek echter beelden van siervuurwerk in de avond.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Boosje Bekijk bericht
                Bedankt voor je post ik zoek echter beelden van siervuurwerk in de avond.
                Zojuist nog even voor je gezocht maar niks gevonden.
                Maar je kunt best goed vergelijken met andere filmpjes (camera's) met bvb de zelfde lens grootte en settings etc.. Zoek een camera die er erg op lijkt qua sensor en dergelijke en je weet ongeveer wat te verwachten..
                Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                Comment


                  Hoi!

                  Ik ben opzoek naar een camcorder om vuurwerk mee te filmen aankomend oud en nieuw. Ik heb al een note4 dus ik zoek iets dat beter filmt dan dat. Ik zoek iets voor rond de 300 euro.

                  De Canon Legria HF R78 was ik al tegengekomen, maar ik heb totaal geen verstand van dit soort zaken aangezien dit mijn eerste videocamera wordt.

                  Wie kan mij helpen met wat tips en aankoopadvies?

                  B.v.d.

                  Comment


                    Ik heb ook een vraagje hiero; ik heb de beschikking over een fotocamera, de Canon EOS 1200D, om mee te filmen tijdens oud en nieuw. Heb alleen een probleempje;
                    - Hij stelt niet goed scherp (instellingen waarschijnlijk niet goed staan)
                    - Als het bestand groter is dan 4GB stopt hij met filmen (+- 9 minuten)

                    Kan iemand mij helpen?
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Ik heb ook een vraagje hiero; ik heb de beschikking over een fotocamera, de Canon EOS 1200D, om mee te filmen tijdens oud en nieuw. Heb alleen een probleempje;
                      - Hij stelt niet goed scherp (instellingen waarschijnlijk niet goed staan)
                      - Als het bestand groter is dan 4GB stopt hij met filmen (+- 9 minuten)

                      Kan iemand mij helpen?
                      -Heb je hem op automatisch scherpstellen? Dit moet op handmatig en dan kan je scherpstellen op een licht object.

                      - Dat is het nadeel van een spiegelreflex camera dat hij maar 4GB max kan. Je kan de kwaliteit iets verlagen en dan kan je 20 min filmen. Kan nog lager en dan nog langer maar dit is zonde.

                      Comment


                        Zijn er mensen die er tips hebben voor een camcorder van +- 250/300 euro? Snap dat dit niet al te veel geld is, maar aangezien ik hem maar 1x per jaar gebruik lijkt het mij wel voldoende.. Wil er fatsoenlijke full hd video's mee kunnen maken.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Beste pyro's,
                          veel van ons hebben een Gopro en willen altijd al een keer hun (sier)vuurwerk filmen.
                          Hierbij de accessoires voor je Gopro om te kunnen filmen.

                          1. http://www.cameranu.nl/nl/p582782/po...FUWfGwodLJUAIg

                          Dit is een externe microfoon die je direct op je Gopro kan inpluggen en bijna kan gebruiken.

                          2. Je heb 2 opties: je film zonder of met case. Als je zonder case filmt is er niks aan de hand en hoef je geen ander hoesje te kopen. Wil je je Gopro bijv. op een statief zetten. Dan heb je de keuze uit de volgende cases: http://shop.gopro.com/EMEA/accessori...AHSSK-301.html of http://shop.gopro.com/EMEA/accessori...ANDFR-302.html

                          Het enige verschil is de prijs en dat de 1e case meer bescherming bied. Let op met beide cases

                          Heb je vragen? Stel ze gerust.

                          Comment


                            Ohja, bij de externe mic is het verstandig om je WIFI uit te zetten.

                            Comment


                              Mensen, wie kan mij helpen. Ik film met een Canon EOS 1200D, en heb mijn ISO op 400 gezet. Ik vind echter dat er nog teveel ''flits'' is op het volgende filmpje: https://youtu.be/p7HeP9jnFWA

                              Is het verstandig om mijn ISO nog lager te zetten? Welke waarde raden jullie aan? Heb de keuze uit:
                              100-200-400-800-1600-3200-6400
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                                Mensen, wie kan mij helpen. Ik film met een Canon EOS 1200D, en heb mijn ISO op 400 gezet. Ik vind echter dat er nog teveel ''flits'' is op het volgende filmpje: https://youtu.be/p7HeP9jnFWA

                                Is het verstandig om mijn ISO nog lager te zetten? Welke waarde raden jullie aan? Heb de keuze uit:
                                100-200-400-800-1600-3200-6400
                                Ik geloof niet dat het met je ISO te maken heeft. Wat waren je overige instellingen?

                                Comment

                                Working...
                                X