Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan film niet importeren naar pc

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    kan film niet importeren naar pc

    Ik zit met een probleempje. Ik heb dit jaar me camera wat meer mee genomen naar buiten en wat meer vuurwerk gefilmd. Nou wilde ik dit importeren op me pc maar dat doet hij dus niet.

    Ik heb een JVC GR-DVL 157E en gebruik windows 7 ultimate. Voorheen als ik mijn camera aansloot kwam er een pop up in beeld waar ik kon kiezen uit importeren enzo maar nu dus niet. Kan het aan windows 7 ultimate liggen? Voorheen had ik windows 7 en toen werkte het wel gewoon.

    Iemand enig idee hoe ik het nu op mijn pc kan krijgen? Ik heb rond de 2 uur aan film materiaal wat ik graag op mijn pc heb staan

    Alvast bedankt.

    #2
    Al op de verwisselbare schijf geklikt? Misschien kun je dan alsnog de bestanden openen.
    En wat van bestand is de film?
    Mijn computer las nooit mijn bestand raar genoeg.
    Moest ik zelf omzetten naar .mp4...
    Het leven is een feest!

    Comment


      #3
      Stroom adapter aansluiten aan de camera, usb kabel aansluiten op de pc, camera aanzetten en dan de camera laten connecten met de pc. Vaak moet je dan op de camera zelf nog kiezen of je met een printer of een pc of iets dergelijks wil verbinden. Selecteer dan uiteraard op PC/Computer.

      Zo werkt het bij de meeste digitale camera's. Als het dan nog niet werkt, zal ik proberen je PC opnieuw op te starten en als dat niet lukt, probeer het op een andere PC.
      Die gast van die filmpjes...

      Comment


        #4
        Het wil ook nog wel eens werken om een andere usb-poort te gebruiken op de pc/laptop

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
          Al op de verwisselbare schijf geklikt? Misschien kun je dan alsnog de bestanden openen.
          En wat van bestand is de film?
          Mijn computer las nooit mijn bestand raar genoeg.
          Moest ik zelf omzetten naar .mp4...
          hij vind hem niet als schijf dat is juist het gekke ervan. ik hoor wel dat geluidje dat je iets aansluit net als met een usb stick.

          Oorspronkelijk geplaatst door Patroontje Bekijk bericht
          Stroom adapter aansluiten aan de camera, usb kabel aansluiten op de pc, camera aanzetten en dan de camera laten connecten met de pc. Vaak moet je dan op de camera zelf nog kiezen of je met een printer of een pc of iets dergelijks wil verbinden. Selecteer dan uiteraard op PC/Computer.

          Zo werkt het bij de meeste digitale camera's. Als het dan nog niet werkt, zal ik proberen je PC opnieuw op te starten en als dat niet lukt, probeer het op een andere PC.
          allemaal geprobeerd helaas werkt dit alles niet. voorheen kreeg ik gewoon op mijn pc scherm een pop up met hele film importeren, deel importeren enzo nu niet.

          Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
          Het wil ook nog wel eens werken om een andere usb-poort te gebruiken op de pc/laptop
          het is geen usb kabel maar een andere, mijn camera is nogal oud haha

          Comment

          Working...
          X