Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmen met een mobiele telefoon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Waarom staat de Nokia N8 er niet bij, met afstand de beste cameraphone (volgens de critici). 12 megapixel, grote ccd (komt in de buurt van een compactcamera), een Carl Zeiss lens en 2 microfoons met noise cancelation. HD video in 720p, hoe dan ook ik ben er zelf erg tevreden over. Ik heb er overigens geen vuurwerk mee gefilmd dus daar kan ik niets zinnigs over kwijt.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door vincent1302 Bekijk bericht
      Waarom staat de Nokia N8 er niet bij, met afstand de beste cameraphone (volgens de critici). 12 megapixel, grote ccd (komt in de buurt van een compactcamera), een Carl Zeiss lens en 2 microfoons met noise cancelation. HD video in 720p, hoe dan ook ik ben er zelf erg tevreden over. Ik heb er overigens geen vuurwerk mee gefilmd dus daar kan ik niets zinnige over kwijt.
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #18
        nou ik heb de de samsung galaxy s en die filmt ook echt niet slecht naar mijn mening.
        al doet die iets onder van de s2
        hah neuj da gebeurt nie da verbod

        Comment


          #19
          pfff ik moest gewoon opzoeken welke telefoon ik had ondanks dat ik hem pas een maand niet meer gebruik
          8mp camera filmen op 720p
          ik vond het altijd een ideaal ding om af en toe voor de gein wat vuurwerk te filmen. nu ga ik eind van de maand een sony videocamera kopen
          maar on topic hier een filmpje gefilmd met de sony tel:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
            Wanneer kom je langs marco ? zet de koffie klaar voor je.
            Krijgen we freak korting
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #21
              Jah hoor !, je kan hier ook meerder kartons afnemen.

              * enkel voor Professioneel gebruik
              * Nog een tip je kan ze niet modden.
              http://www.stefandrukker.nl

              Comment


                #22
                De Nokia N8 lijkt inderdaad ook heel goed te filmen, alleen lijkt het wel alsof er minder FPS aanwezig is dan bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S2. Ook het geluid vond ik minder vol dan telefoons hierboven zie ook hieronder in de finale.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #23
                  Filmpje van mijn Samsung Galaxy 2:

                  ff 1080 klikken
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Niet slecht maar sinds ik een custom rom draai (cyanogenmod)
                  Is de camera er aleen maar op vooruit gegaan autofocus preobleem opgelost etc.
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    #24
                    Hierbij nog mijn filmpje van de Gondelvaart Loosdrecht 2011 gefilmd met de LG Optimus 2X.
                    Sorry voor het gewiebel soms tijdens het filmpje, maar ik moest ook mijn EOS550D bedienen welke op een statief stond.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Ik zei nog zo, geen bommetje!

                    Comment


                      #25
                      Ik heb sindskort de blackberry 9860 en deze filmt ook zeer goed voor een camera van 5 mp en het geluid is ook fijn geen geclip e.d morgen is er hier een showtje en die ga ik uiteraard filmen en ik post de show uiteraard hier zodat jullie kunnen zien dat de blackberry toch nog degelijke kwaliteit telefoons kan maken haha

                      Comment


                        #26
                        Ik had begrepen dat de Xperia van Sony erg goed was voor filmen.
                        Tijdje geleden op een programma gezien het heeft 8mp

                        Comment


                          #27
                          Ik heb zelf de HTC Sensation XE en dat is kwa filmen ook wel een diamantje hoor.

                          Hoe het met vuurwerk zit weet ik niet. Ik zal binnenkort eens wat grondbloemetjes of iets dergelijks uittesten.

                          Specs:

                          - 8MP
                          - HD
                          - Beats Technologie (klinkt leuk, ik hoop dat het het geluid verbeterd tijdens het filmen)

                          En nog een hoop andere leuke dingen denk ik.
                          Knal goed, knal verantwoord!

                          Comment


                            #28
                            Beetje tegenvaller dat de microfoon van mijn S2 me in de steek gelaten bij de zwaardere knallers. Toch maar opzoek naar een andere camera.
                            VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Y Bekijk bericht
                              Beetje tegenvaller dat de microfoon van mijn S2 me in de steek gelaten bij de zwaardere knallers. Toch maar opzoek naar een andere camera.

                              Ik heb ook een S2 en beeld is idd goed en zeker met Cyanogenmod.
                              Geluid is echter bar slecht.

                              Ik film dit jaar ook en voor het eerst,maar wel met een goede camera.


                              Suces met het filmen.
                              Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                              Comment


                                #30
                                Ik heb ook een samsung galaxy s2. Wat mij op valt is als ik in 720p film dat hij veel minder schokt dan in 1080p

                                Comment

                                Working...
                                X