Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maken van DVD's/ Compilatie's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Maken van DVD's/ Compilatie's

    Haallo..
    Ik wil binnenkort als ik een groot deel van mijn shows heb bezocht en gefilmd wel een dvd maken van de filmpjes.
    En sommige zouden ook nog wel een oud&Nieuw dvd willen maken
    nu is mijn vraag; heeft iemand handige programma's om zo'n dvd te maken?
    Groetjes Hardcore0438!
    ffffffffff

    #2
    Ik denk dat je een heel eind kan komen met bijvoorbeeld Windows Movie Maker of Sony Vegas. Met dat soort progamma's kan je prima video's bewerken en dus ook achter elkaar zetten voor een DVD.

    Succes ermee!
    [B]Phantom[/B]

    Comment


      #3
      gebruik zelf sony vegas, erg fijn programma om te monteren of te bewerken. Gr stefan
      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        #4
        Bedankt alle 2!!
        ffffffffff

        Comment


          #5
          Ik gebruik Pro Show Gold...erg makkelijk en gebruiksvriendelijk, zonder al te veel toeters en bellen. Is wel niet erg snel, maar ja...om een goed resultaat te krjigen moet je soms een beetje geduld hebben.
          Moderator op www.vuurwerkbelgie.com/forum

          Comment


            #6
            ikzelf heb er ook nog 1 gevonden erg handig ook ; roxio easy media creator. zit van alles in maar werkt bij mij niet echt(waarschinlijk te weinig geduld)
            ffffffffff

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
              ikzelf heb er ook nog 1 gevonden erg handig ook ; roxio easy media creator. zit van alles in maar werkt bij mij niet echt(waarschinlijk te weinig geduld)
              Pas op met de Roxio software! Dat is een programma wat dikwijls bij een camera meegeleverd wordt. Nu zou je denken dat dit programma's zijn die afgestemd zijn op de respectievelijke hardware, maar dit is niet altijd zo.
              Zowel bij mezelf, bij mijn vader en bij mijn broer liep Roxio volledig vast. Het liet zich enkel nog door een paar "kunstgrepen" verwijderen van de PC. Heeft me een halve dag gekost om te installeren en later weer te deïnstalleren.
              Moderator op www.vuurwerkbelgie.com/forum

              Comment


                #8
                oke bedankt , ik ga het er toch maar afhalen!
                ffffffffff

                Comment

                Working...
                X