Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Limburgs Vuurwerk Team

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dikke vette bak die Blazing Diamonds. 140 is stevig maar ik zou het voor deze wel neerleggen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
      Dikke vette bak die Blazing Diamonds. 140 is stevig maar ik zou het voor deze wel neerleggen.
      Voor jou kost hij 200 koetje
      Natural Born Pyro

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
        Fireball en/of Mashang niet? Ben wel benieuwd hoe die zouden zijn.
        Nee helaas niet gezien op de demo. Tears from heaven staat wel op video eventueel?
        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
          Your beautifull like diamonds in the sky!! Vandaag even als verrassing de Blazing Diamonds online geknalt van Salon Roger Fireworks man man man wat een dikke bak weer!!



          Wat vindt jij van deze rambak?
          Woww LVT-tje.. wat een bak. Helaas zit ik al aan mijn 25 kg. anders had ik die zeker willen proberen.. Ik hoorde van mijn oud buurman dat ie zo sjiek was, hij overdrijft vaak maar bij deze niet..
          #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Webber84 Bekijk bericht
            Woww LVT-tje.. wat een bak. Helaas zit ik al aan mijn 25 kg. anders had ik die zeker willen proberen.. Ik hoorde van mijn oud buurman dat ie zo sjiek was, hij overdrijft vaak maar bij deze niet..
            Die oude buurman heeft zeer zeker gelijk haha!!

            Wat een timing trouwens, vandaag de Tears From Heaven online geknalt van Funke. Gewoon omdat het kan!



            Groetjes LVT!
            YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

            Comment


              Nihou!
              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

              Comment


                Leuk tripje , ben benieuwd naar het vervolg , met meer vuurwerk hoop ik
                Natural Born Pyro

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                  Leuk tripje , ben benieuwd naar het vervolg , met meer vuurwerk hoop ik
                  Tijdens deze vlog veel meer vuurwerk Pielke! Weekend of vakantie het maakt niet uit wat je hebt als je er maar van geniet! Begin je rust periode even met weer een nieuwe vlog vanuit China! Dit keer komt in de vlog voorbij hoe wij wakker werden om 08:00 uur smorgens in het hotel. Dit is wat ze noemen een knalgoeie wekker!



                  Enjoy!

                  In de volgende vlog brengen we een bezoekje aan de ''Potten'' Fabriek rara..
                  YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                  Comment


                    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                    Comment


                      Eerste kerstdag iedereen denkt aan ballen maar menig pyro blijft denken aan vuurwerk. We gaan dat even combineren met een bezoekje aan de kerstballen ehh shell fabriek! Overdag een beetje rondneuzen in de fabriek en s' avonds lekker knallen met die ballen!!



                      Fijne kerstdagen iedereen!!
                      YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                      Comment


                        Ok , wanneer is de Salon Roger trophy ??
                        Natural Born Pyro

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                          Eerste kerstdag iedereen denkt aan ballen maar menig pyro blijft denken aan vuurwerk. We gaan dat even combineren met een bezoekje aan de kerstballen ehh shell fabriek! Overdag een beetje rondneuzen in de fabriek en s' avonds lekker knallen met die ballen!!



                          Fijne kerstdagen iedereen!!
                          Hele toffe beelden dit! Hopelijk volgen er nog veel china vlogs.

                          Comment


                            Nog op zoek naar een aansteker voor oud en nieuw of gewoon een vette gadget? Wij hebben vandaag de unboxing van Crosslighter online gezet, gave plasma aanstekers met dikke korting!

                            Vanavond nog een cakeje online? Gewoon omdat het kan?
                            YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                            Comment


                              Nee geen cake doe dan maar nieuwe vlog!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
                                Nee geen cake doe dan maar nieuwe vlog!
                                Als je instagram hebt kun je even stemmen wat het gaat worden straks, funke cake of nieuwe china vlog
                                YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                                Comment

                                Working...
                                X