Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oud en nieuw 2011-2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hulp nodig dan?
    "I came in like a crackling ball."

    Comment


      #17
      Met de bestelling controleren en sjouwen altijd! je bent er goed in heb ik de afgelopen dagen gezien ;)

      Comment


        #18
        Met de show bedoel ik! Wat opzetjes verzinnen o.i.d.
        "I came in like a crackling ball."

        Comment


          #19
          Tuurlijk altijd leuk om dat te bespreken maar dat doen we over een jaar weer!

          Comment


            #20
            Schitterend showtje hoor!!! Maar een paar vraagjes..

            Heb jij de straat afgehuurd ofzo?:P Zijn er geen anderen die om 0.00 wat willen afsteken? (neem aan dat dit 0.00was) Of geniet iedereen eerst van jouw show en gaan ze dan zelf aan de gang? Of is dit van jullie hele buurt samen? In ieder geval super vet!!

            Maar ben je niet bang dat er misschien een pot om valt ofzo (of had je ze wel vastgezet, kon het niet echt zien..)

            Maar iig echt super vet, jammer dat ik niet daar woon:P)

            Comment


              #21
              heerlijke film, mooi showtje neergezet, en iedereen genoot volgens mij !!
              075 zaantjee

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
                Schitterend showtje hoor!!! Maar een paar vraagjes..

                Heb jij de straat afgehuurd ofzo?:P Zijn er geen anderen die om 0.00 wat willen afsteken? (neem aan dat dit 0.00was) Of geniet iedereen eerst van jouw show en gaan ze dan zelf aan de gang? Of is dit van jullie hele buurt samen? In ieder geval super vet!!

                Maar ben je niet bang dat er misschien een pot om valt ofzo (of had je ze wel vastgezet, kon het niet echt zien..)

                Maar iig echt super vet, jammer dat ik niet daar woon:P)
                Zou een stuk makkelijker zijn geweest als ik de straat kon afhuren.
                vorig jaar reed er namelijk een auto door tijdens het opbouwen na deze actie kon ik 5 potten in het water gooien. Dit jaar een simpele oplossing gevonden. Pallets plaats tijdens het opbouwen en de buren die al snel op de straat gingen staan.

                Dit is om 0.00 dat klopt. De hele straat of buurt geniet mee en daarna gaan ze zelf schieten (ik zou het zelfde hebben gedaan). De potten zijn elke keer per 2 vast getapt met ducktape en doorgelont. Hierdoor zijn ze erg stabiel. voor artikelen die instabiel bleven is er plankje aan de onderkant vast gemaakt. Neem de 15 fluitblokken in de finale daar zit een plank onder. en de 12x silver salute is in karton geplaatst waardoor mensen dachten dat ik aankwam met een flowerbed :P

                Bang dat er eentje omvalt of ontploft kan altijd. Daarom heb ik een veiligheidsbril, gehoord beschermer en me kleding erop aangepast verder zorg ik ervoor dat mensen zoveel mogelijk afstand nemen voor het geval dat. Lopen ze er tussen terwijl ik bezig ben dan is het hun probleem ik heb ze gewaarschuwd. Verder is er een wasserij in de straat dus zelfs een brandblusser is aanwezig. De buren krijgen een waarschuwing elke jaar weer om hun auto weg te halen.

                Stiekem zit ik wel te hopen op donaties uit de buurt! kan het nog groter worden haha.

                Comment


                  #23
                  Prachtig man! Ik heb werkelijk genoten. Ik kan alleen maar hopen dat mijn fluitproject van China Red de jouwe kan overtreffen haha.

                  En de reclame van TNT is dus gebaseerd op jouw leven? Vuurwerkafsteker / Postmedewerker? (:
                  Knal goed, knal verantwoord!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy Bekijk bericht
                    Prachtig man! Ik heb werkelijk genoten. Ik kan alleen maar hopen dat mijn fluitproject van China Red de jouwe kan overtreffen haha.

                    En de reclame van TNT is dus gebaseerd op jouw leven? Vuurwerkafsteker / Postmedewerker? (:
                    Ja ik krijg zo vermoeden van wel! Het was een ideale studentenbaantje.
                    Ik zeg alvast succes met je fluitproject!

                    Comment


                      #25
                      Welke producten heb je eigenlijk allemaal hierin gebruikt?
                      "I came in like a crackling ball."

                      Comment


                        #26
                        Geweldig om te zien. Heerlijk moet t zijn om de potjes zo op de straat te zetten zonder verkeer oid. 10 minuten ongestoord spelen met vuurwerk. Leuke spullen ook gebruikt, alleen die fluitblokjes zou ik volgend jaar lekker in de winkel laten liggen. Er is zoveel mooi fluitspul op de markt die wel doen wat je wilt.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                          Welke producten heb je eigenlijk allemaal hierin gebruikt?

                          Karton Silver Salute
                          Karton The emperor
                          Karton Fluitblok China red 200 schots
                          5x Fontein van Cafferata SECRET FOUNTAIN
                          2x Jorge Astroid
                          2x cube
                          2x Bursting wheels
                          2x Conserto rosso
                          2x Outrageous
                          3x Nakin Fire China red
                          2x Shanghai Detonator
                          2x Dragon Willow
                          2x Power of Gold
                          1x China salute 100 schots
                          1x China red fluitblok 638 schots
                          1x Big bullet
                          2x Red Crystal
                          2x blokken van Cafferata van Xplosion ben de naam kwijt welke het was

                          Zo uit me hoofd was dit het zo beetje. als het weer na binnenschiet laat ik het weten

                          Comment


                            #28
                            Zo, de hele wijk is uitgelopen... Ik begrijp dat 10 minuten per jaar de straat van jou is?! Mooie en heldere film, man!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment

                            Working...
                            X