Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lichtenvoorde (Zwarte Cross) - Tronada/Mascleta - 25-07-2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Bedankt voor de uitleg winrar kan je hier downloaden
    Gerwin

    Comment


      #17
      Ik heb de film gezien en het is zeker al stukken beter dan vorig jaar.
      Heel erg kort allemaal dat wel!

      De finale is naar mij mening ook te vroeg ontstoken en dan heb ik het niet over de Terremoto maar over de bombardeo. Deze gaat al terwijl de terremoto pas op de helft is waardoor je hem eigenlijk niet mee krijgt.

      Voor de rest is het mooi dat Harrie en groep er zo de best voor doen om dit stukje vuurwerk in Nederland populair te krijgen! Vooral blijven doorgaan mannen!
      Laatst aangepast door Gerwin; 28 July 2008, 23:32. Reden: Quote was niet nodig!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
        De finale is naar mij mening ook te vroeg ontstoken en dan heb ik het niet over de Terremoto maar over de bombardeo. Deze gaat al terwijl de terremoto pas op de helft is waardoor je hem eigenlijk niet mee krijgt.
        De bombardeo had inderdaad een seconde of 8/9 later gekund maarja doe je nu helaas niets meer aan.
        Omdat hij nu gelijk met de terremoto geschoten werd viel hij inderdaad in het niet, ik had de bombardeo ook niet opgemerkt.. pas nadat ik de film terug zag

        Toch vond ik het zeker de moeite waard, zeker beter als vorig jaar.
        En de mannen van Mellendijk FDS hebben wel geluk gehad met het weer denk ik ivm het kruitspoor van de tronada. Het begon namelijk licht te regenen op het moment dat hij ontstoken werd.

        Ik kijk uit naar de mascleta + tronada van Doetinchem.
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #19
          In eerste instantie wou ik geen fotos maken hier, want er zat een vervelend hek tussen. maar zodra het goed los ging kon ik het niet laten om de lens door het hek te steken en toch een paar fotos te maken.


          Once a pyro, always a pyro

          Comment

          Working...
          X