Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Film] 8x Asian Thunder Cake 100s - Nog 60 dagen!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door patrick1974 Bekijk bericht
    Dan moeten we maar eens een pyrotukker organiseren op de 31e.Het word inderdaad wel makkelijker als je met meerdere mensen een groter budget hebt.
    Daar wil ik twee dingen op zeggen:

    1. In groepsverband kan je mooiere projecten neerzetten. Door hogere inleg is dat mogelijk, wat soms een schitterend maar wel vertekend beeld geeft. Als je daar alleen aan moet staan, ben je een vermogen kwijt.

    2. Niet alleen de projecten kunnen groter zijn, maar in een groep doe je andere ideëen op. En tijdens de uitvoer, wordt de sfeer zo anders dan wanneer je alleen staat. Dat is niet in prijs uit te drukken.

    Dus ik hoop dat je een leuk groepje bij elkaar weet te krijgen en van de voordelen van een groep weet te profiteren. Good luck!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Dit lijkt me dan een stuk heftiger dan jullie project van 12 x silver salute! Man man wat een project dit.



      Hoe ervaarde jullie dit? Okee, er zit natuurlijk fluit bij wat het geweld een stuk omhoog schroeft. Maar was dit in jullie belevenis veel intenser dan de 12 x silver salute?
      Qua chaos etc is mijn persoonlijke mening dat dit heftiger was. Was gewoon echt heerlijk en die fluit geeft nèt iets extra's.

      Maar het is echt een aanrader om, indien mogelijk natuurlijk, met meerdere personen wat geld in te leggen en dan één of meerdere "projectjes" te doen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Dit lijkt me dan een stuk heftiger dan jullie project van 12 x silver salute! Man man wat een project dit.



        Hoe ervaarde jullie dit? Okee, er zit natuurlijk fluit bij wat het geweld een stuk omhoog schroeft. Maar was dit in jullie belevenis veel intenser dan de 12 x silver salute?
        Ik zie toch liever 12x Silver Salute de lucht ingaan veel betere knallen en ti boeketje ... ze zouden dit dit jaar kunnen overtreffen door Silver Salutes icm met Hypnotized te gaan doen

        Comment


          #34
          Niet normaal meer! Echt een geweld! Ik ben benieuwd hoe het om 0:00 uur daar was, of waren jullie toen niet bij elkaar?
          De komende maanden minder actief op het forum.

          Comment


            #35
            Dit is meer geweld,omdat je salvo`s van 10 shots per keer hebt en aan het einde zelfs een salvo van 20 shots tegelijk.Vind dit persoonlijk mooier,dan 12x silver salute.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #36
              Vrij sick dit whaha.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
                Niet normaal meer! Echt een geweld! Ik ben benieuwd hoe het om 0:00 uur daar was, of waren jullie toen niet bij elkaar?
                Die filmpje komen nog.
                Mattenfreak, lid Raymond24 en ik vierden oudjaarsavond/nacht bij elkaar.
                Hier zijn ook zeker mooie/heftige projecten geschoten.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Zo dan dat is me toch even een project hee, heerlijk zeg!
                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    #39
                    Lees verschillende reacties van 400 euries in 35 seconden??? Zonde?? Ik vind van niet. Als je er zo over denkt,kun je beter helemaal geen vuurwerk aanschaffen.(Het meeste vuurwerk is namelijk na afsteken vrij snel weer geschiedenis.)Of je nu 100 0f 400 euries uitgeeft.(400 euries duurt hooguit wat langer.)Nee,dit is juist een super initiatief om het een en ander gezamenlijk te verwezenlijken,en zeker niet onbelangrijk vast te leggen op film.Blijft een feit dat je dit wel met meerdere personen moet gaan aanschaffen.Om kort te gaan een heel mooi filmpje.
                    Hier zie ik er graag meer van.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment

                    Working...
                    X