Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ariane 250 (7x)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
    ja maar is toch beetje over the top niet.. die prijs zal vandaag de dag wel meer geworden zijn... maar 1 ding is zeker goede pijlen echt toppers.. maar 90 euro
    als je het vergelijkt met shells wel ja maar dat moet je dus juist niet doen

    Comment


      #17
      Klopt, daar heb je gelijk in. Pijlen zijn sowieso een stuk duurder dan shells.

      Maar al zou je ze wel vergelijken, hoeft de prijs nog niet eens zo gek veel te schelen.

      4 * 4" shell = 40,-
      Aangezien je het beste 1 buis per shell kan gebruiken:
      4 *Buis = 22.50
      Wat visco voor de veiligheid
      1 * visco lont = 0.50
      Dan zul je toch heel wat meer moeite moeten doen om shell's te krijgen, denk aan extra reiskosten, en uiteraard de boete.
      Kom je toch uit op zo'n 63 euro, tegenover 90 euro. 27 eurotjes verschil.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
        Klopt, daar heb je gelijk in. Pijlen zijn sowieso een stuk duurder dan shells.

        Maar al zou je ze wel vergelijken, hoeft de prijs nog niet eens zo gek veel te schelen.

        4 * 4" shell = 40,-
        Aangezien je het beste 1 buis per shell kan gebruiken:
        4 *Buis = 22.50
        Wat visco voor de veiligheid
        1 * visco lont = 0.50
        Dan zul je toch heel wat meer moeite moeten doen om shell's te krijgen, denk aan extra reiskosten, en uiteraard de boete.
        Kom je toch uit op zo'n 63 euro, tegenover 90 euro. 27 eurotjes verschil.

        betaal je wel erg veel voor een 4"er, en je kan de buis herladen. dus 2 buizen is genoeg. 1 voor schieten 1 reserver. visco is wel van belang ja. en een beetje service van je handelaar en het wordt geleverd dus met reiskosten zou je ook niet temaken hebben.

        met die ariane pijlen heb je een risico dat er door de nozzle(moter) van de pijl schade maakt.

        het is maar wat je wil... ik heb liever shells met een veilige afstand..

        Comment


          #19
          Sorry jongens, maar ik vind dat je shell's niet kunt vergelijken met vuurpijlen. Dus ik vind de vergelijking hierboven ook niet kloppen.

          Ontopic. Dit zijn inderdaad gewoon wereldpijlen, echte toppers. En ik zou ze ook zeker kopen als ik ze tegen zou komen, al zijn ze zo'n 23 euro per stuk.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Dit zijn absoluut zeer goede pijlen en ik denk het geld zeker wel waard, maar moet dan ook niet nog duurder worden natuurlijk.

            In ieder geval, totaal niet te vergelijken met een shell en dus mensen, a.u.b. dus ook niet doen.

            Comment


              #21
              Even opmerking vanuit de crew, dit onderwerp gaat over de Ariane pijlen op het filmpje en dus niet over shells. Wilt men een discussie over wat men liever prefereert, dan maakt men daar in het algemeen gedeelte maar een topic over aan als een dergelijk topic er nog niet is.


              Over de Ariane 250 gaat het vanaf nu dus!
              Dank u allen.

              Comment


                #22
                Wat een droompijlen zijn dit zeg. De prijs vind ik wel goed hoor voor wat je ervoor krijgt. zou ze zo aanschaffen, maar dat zal helaas wel niet meer zijn
                Het leven is een feest!

                Comment


                  #23
                  Deze pijlen zijn inderdaad niet meer te koop.

                  Comment


                    #24
                    Maar wel voor gerespecteerd lid Vuurwerkland , ze zijn besteld hopelijk binnen twee weken binnen hebben en dan een maand kwijlen! Kocht ze voor minder geld dan dat ze bij Alpeco kostte dus dat is altijd mooi meegenomen. Het enige waar ik nog wel mee zit is de afsteeklocatie aangezien ik deze pijlen zeker NIET in een woonwijk ga afsteken. Heb nog geen een keer gelezen dat het fout is gegaan en wil ook niet de eerste zijn die dit moet gaan plaatsen.

                    Deze pijlen zijn niet voor beginners zoals misschien wel duidelijk is! Deze pijlen hebben ong. 320 gram kruit en zelfde effectbreedde als die van 4'' mortieren.

                    Comment


                      #25
                      Toppers, 2007/2008. 8 stuks de lucht ingejaagd. Afgelopen jaarwisseling helaas niet meer aan te komen, zoals er sowieso slecht aan goede pijlen te komen is, jammer jammer jammer.

                      Comment

                      Working...
                      X