Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Film Fallas 2009 - Mascletà Colores y Cremà Ricasa - 19/03 *NIEUW!!!*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Film Fallas 2009 - Mascletà Colores y Cremà Ricasa - 19/03 *NIEUW!!!*

    Na een overweldigende Nit del Foc en een kneiterharde mascletà was de afsluiting, oftewel de Mascletà Colores y Cremà, ook in handen van Ricardo Caballer. Deze show wordt standaard gehouden om 01:00, het is de show voorafgaand aan de cremà van de Falla op het Plaza de Ayuntamiento, de Falla van de Fallera Mayor.

    Voorafgaand aan deze show nog even de straten in en genieten van enkele andere showtjes, mascletà's en cremà's en om 00:30 stonden wij op het plein, slechts 1 rij kleine Spaanse mensen voor ons, ideaal dus.

    Altijd een mooie afsluiter dit, veel sier in de lucht, fijne klappen op de grond, gewoon een prachtig schouwspel in het donker op het plein. De finale van de mascletà ging weer lekker en met veel sier opgevolgd door salutes, maar het was nog zeker niet afgelopen. Rechts barst ineens een geweld los van vertrekkende shells en langs het hekwerk worden weer ongelooflijk veel mines de lucht in gepompt, waanzinnig!! Waar je ook keek, alles was vuurwerk, veel gejuich, de camera schudt ook lekker haha, maar manman, wat was dit mooi! Een duidelijke afsluiter met getimede groundsalutes, grandioos!

    Direct erna stak de Fallera Mayor de traca richting de pop aan en die vatte direct flink vlam. We zijn gewend dat ook dan nog even een leuke hoeveelheid vuurwerk wordt geschoten, maar Ricasa had nog wat over ofzo, het barstte wederom compleet los, gekkenwerk!

    Ja, dit mag je een waardige afsluiter noemen zeg, wat hebben wij daar staan genieten! De uitspraak is helaas niet te horen, maar ik citeer Jan (cass); "wat een rare gasten joh". Haha, we bleven ons verbazen in deze hele week hoe gek die Valencianen zijn, alsof het allemaal niets is, alles kan daar.

    Kijk, en geniet!

    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Bestandsnaam: VWC_Fallas2009_Crema_Ricasa.rar
    Bestandstype: WMV (ingepakt met WinRar)
    Tijdsduur: 09:28
    Bestandsgrootte: 125 MB

    Wij danken Roy (Grouver) voor zijn geluid, helaas is ons eigen geluid niet optimaal gebleken en dat hebben we dus vervangen door het geluid van Roy.

    #2
    GENIEAAL!!!Top filmpje! Krijg gelijk weer kippenvel.

    Comment


      #3
      Dit is werkelijk een geniale afsluiter van Fallas 2009.
      De harde dreunen van de mascleta in combinatie met het prachtige siergeweld in de lucht.
      IK kan hier wel uren naar kijken, grote klasse.

      Comment


        #4
        Zeer vermakelijk. Dit zou nou het ideaalbeeld voor een oud en nieuw op een pleintje in een grote stad moeten zijn!

        Comment


          #5
          Bedankt voor de video!
          Deze afsluiter had ik ook niet verwacht, helemaal top!
          [B][I]Senyor pirotècnic, pot començar la mascleta![/I][/B]

          Comment


            #6
            ik heb hem net gedownlaod ik ga staks bekijken
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #7
              Mike Mike Mike, wat een lekkere filmpjes heb je weer gemaakt........... kom op met die dvd laat alle andere werkzaamheden maar vallen...........!!! Ik hoop dat hij snel komt.

              Groetjes Harm............

              Comment


                #8
                Wat een fantastische show zet Ricasa hier weer neer, echt een waardige afsluiter van Fallas 2009.
                Bedankt voor de film, ik heb er van genoten

                Comment


                  #9
                  Sodeju, dit filmpje heb me echt wel aan het denken gezet om volgend jaar zelf ook heen te gaan.. Wat een vette show zeg, en dat midden in een centrum..
                  amstelvwb @ hotmail.com

                  Comment


                    #10
                    geweldig!!!! Voel me weer helemaal daar!!
                    https://www.facebook.com/fallasfans

                    Comment

                    Working...
                    X