Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2007 - Batería Lidu

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fallas 2007 - Batería Lidu

    Mantronix (Taco) had op onze eerste dag naast de Venti di Guerra ook de Batería Lidu gekocht, een 36 schots cake welke in 2007 bij El Fallero te koop was voor €60,-. De prijs is helaas aan de hoge kant, want de cake zelf is zeker aan te raden. De kwaliteit is prima van deze cake, mooie multi-color palmtrees, crackling, crossette en eindigde onverwachts nog met salutes ook, een welkome afsluiter die even op zich liet wachten.

    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Bestandsnaam: VWC_Fallas_2007_Bateria_Lidu
    Bestandstype: WMV (ingepakt met WinRar)
    Tijdsduur: 1:01
    Bestandsgrootte: 13,1 MB


    Met dank aan Pyroworld voor hosting.

    #2
    Over smaak valt zeker niet te twisten bij deze cake.
    Hij is absoluut goed met veel variatie en een prachtige afsluiting.
    Ik zelf vind de prijs desondanks wat aan de hoge kant.
    Bedankt voor het delen.

    Comment


      #3
      Jullie halen beiden de hoge prijs aan. Zeg nou eens eerlijk, vinden jullie menig 500 gram uit Nederland niet beter dan dit? Met uitzondering van de salutes want die mogen hier niet.

      Bij voorbaat dank voor jullie mening.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        Jullie halen beiden de hoge prijs aan. Zeg nou eens eerlijk, vinden jullie menig 500 gram uit Nederland niet beter dan dit? Met uitzondering van de salutes want die mogen hier niet.

        Bij voorbaat dank voor jullie mening.
        Ja, ik zou ook bijvoorbeeld een Camuro King nemen als die ernaast zou staan inderdaad, maar je weet daar niet wat je krijgt voor het geld. Ja, het is duur, maar als je met zoveel Nederlanders samen geniet van een dergelijke cake, want hij is echt wel goed, dan telt dat ook weer mee. Of ie nogmaals wordt aangeschaft voor die prijs, ik betwijfel het, maar hij is hoe dan ook mooi.

        Comment

        Working...
        X