Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nou Campanar (2006)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nou Campanar (2006)

    De avondshow van Nou Campanar, geschoten op 19 maart, de laatste avond van het festival. Bij deze show lijkt het te gaan om het schieten van zoveel mogelijk shells, een enorm geweld met ontzettend veel en mooi vuurwerk. De finale bevat prachtige shells, maar ook ontzettend veel salutes.
    Het is gefilmd zonder groothoeklens, maar zelfs met zou je dit niet geheel op film krijgen, zeker niet op zo'n (belachelijk) korte afstand tot het vuurwerk. Veel plezier en geniet ervan!

    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 25 December 2007, 16:23.

    #2
    Wauw. Ik heb de film bekeken: werkelijk magnifiek.
    Toppie Mattenfreak, bedankt voor het delen van de film.
    Overigens bijzondere goede kwaliteit film. Haarscherp.
    Bij deze show moet er een vermogen aan vuurwerk de lucht ingegaan zijn, dat kan niet anders. Prachtige shells, mines.
    Ja en de finale is werkelijk niet te evenaren, zo goed.
    Je denkt elke keer : het is afgelopen, maar neen hoor. Finale duurt zeker 5 minuten.
    Een finale met screamende mines,salutes en shells.
    Een waar hoogtepunt.

    Wat mij inderdaad ook is opgevallen: de show wordt gehouden in een wijk tussen allerlei flatgebouwen op korte afstand van het publiek. Is de wet daar nu zo bekrompen of zijn wij Nederlanders te veel regelneven?

    Fallas: here we come!!!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
      Wat mij inderdaad ook is opgevallen: de show wordt gehouden in een wijk tussen allerlei flatgebouwen op korte afstand van het publiek. Is de wet daar nu zo bekrompen of zijn wij Nederlanders te veel regelneven?
      Laten we het houden op beide.

      Dit is de show die je laatst op tv hebt gekeken, bewijs dus dat je blijft genieten van deze show ook al heb je hem al eerder gezien. Ik heb hetzelfde, die finale blijft kippenvel geven.

      Het is echt belachelijk hoeveel ze hier wegschieten, het echte show-element is eruit, gewoon pompen, pompen en nog eens pompen...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Laten we het houden op beide.

        Dit is de show die je laatst op tv hebt gekeken, bewijs dus dat je blijft genieten van deze show ook al heb je hem al eerder gezien. Ik heb hetzelfde, die finale blijft kippenvel geven.

        Het is echt belachelijk hoeveel ze hier wegschieten, het echte show-element is eruit, gewoon pompen, pompen en nog eens pompen...
        Idd waneer je daar een show element ingooit blijf je bezig ook die final omg 1,5 minuten lang ofzow en dan ben je in nl al blij met een finale van 20 sec XD nee ik weet het al weer ik zal totaal geen spijt krijgen van ons tripje naar spanje
        Gerwin

        Comment


          #5
          Echt Ge-wel-dig dit. Zat er naar te kijken en kreeg er al kippenvel van en ben er niet eens geweest.

          Comment

          Working...
          X