Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Spanje] Spanje en vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door decibel Bekijk bericht
    Hallo mensen!
    Ik ga dit jaar zomervakantie naar l'estartit toe, weten jullie winkeltjes in de buurt daarvan. en als jullie adresjes/sites hebben, hebben jullie ook aanradertjes voor mij?
    alvast bedankt!
    Wat gaan er veel mensen naar l'estartit toe? Afgelopen 10 posts al 3 mensen die vragen naar een winkel in de buurt
    Of gaan jullie met ze 3e?

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
      Hallo allemaal!

      Mijn vriend heeft een huis in Spanje..Zijn moeder is Spaans.
      Ik mag een keer mee naar hun vakantiehuisje en ga natuurlijk vuurwerk zoeken.
      Echter is hij geen vuurwerkliefhebber, en kent hij dus geen winkels.
      Hij woont in de plaats Felix, Almería, Spanje..(In het Zuiden)

      Iemand die daar in de buurt een winkel weet te vinden?

      Vriendelijke Groet,
      Joost
      Ik was vorig jaar zomer in Marbella, zuid Spanje...
      En kwam daar een winkeltje tegen die vuurwerk verkocht in het plaatsje Calla honda, ze hadden er niet veel alleen enkele knallers! Was soort van carnavals winkel
      Calla honda is ongeveer 20 minuten rijden vanaf vliegveld malaga

      Comment


        #93
        Ik ga deze zomer naar Blanes, in begin augustus! Weet iemand misschien waar daar de vuurwerkwinkels zitten, wat er verkocht wordt en hoe het er zit met de regels omtrent vuurwerk? Alle info is welkom!

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkreeshof Bekijk bericht
          Ik ga deze zomer naar Blanes, in begin augustus! Weet iemand misschien waar daar de vuurwerkwinkels zitten, wat er verkocht wordt en hoe het er zit met de regels omtrent vuurwerk? Alle info is welkom!
          Het schijnt dat er in Blanes 1 grote winkel zit. Ben er zelf ook een keer op vakantie geweest maar heb hem helaas niet kunnen vinden.
          In malgrat zitten wel 2 winkels. Als je vanuit Blanes een taxi naar Malgrat pakt kom je hem tegen. Hij ligt dan aan de rechter kant langs de weg. Waar precies weet ik niet maar als je de rechterkant goed in de gaten houd zie je hem vanzelf liggen
          Was een redelijk grote winkel heb toen helaas geen tijd gehad om hem te bezoeken.

          Ook ligt er een kleinere winkel achter de carrefour in Malgrat.

          Succes met je aankopen en alvast een fijne vakantie yorick
          Stoken tot we er bij neervallen!!

          Comment


            #95
            Ik ben de afgelopen 3 jaar in Santa Susanna geweest in de zomervakantie, helaas dat ik er te laat achter kwam dat in Malgrat de Mar een vuurwerkwinkeltje ligt, anders had ik zeker een shellkitje meegenomen (-:

            Comment


              #96
              Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de 2” shellkits die El Fallero in Valencia verkoopt een paar filmpjes.







































              De kits kosten €20,- per 12 shells.
              Van een paar shells waren de halve schalen een tikje scheef op elkaar gelijmd en pasten daardoor niet meer in de buis.
              Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

              Comment


                #97
                Thanks !! ziet er goed uit !
                http://www.stefandrukker.nl

                Comment


                  #98
                  [QUOTE=sisser;482201]Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de 2” shellkits die El Fallero in Valencia verkoopt een paar filmpjes.


                  Zijn ongeveer 1,2 inch, zo te zien aan de video's.

                  Comment


                    #99
                    Hallo allemaal,
                    Ik ga over een paar dagen naar Sant Pol De Mar, net boven barcelona.
                    Weet iemand mischien een vuurwerkwinkeltje daar in de buurt?
                    Of een adresje in barcelona zelf ofzow?
                    Alvast bedankt!

                    Comment


                      Iemand bekent met deze winkel(keten)?



                      Ben over een paar weken op vakantie nog geen 5KM verwijderd van een van deze winkeltjes. Ziet er allemaal wel leuk uit, moet maar eens een bezoekje brengen...

                      Comment


                        Ken de winkel zelf niet maar weet dat de knallers die ze verkopen erg leuk zijn.
                        Probeer bijvoorbeeld de silba boom en mega boom!
                        Raaddebom.nl

                        Comment


                          Ik zit nu in Denia, las marinas ten zuiden van Spanje. Tot mijn grote verbazing bleek hier een vuurwerkwinkel te zitten en nog wel om de hoek ook. Vandaag maar even een kijkje nemen. Ook al ff gekeken op hun website (http://www.Piroalba.es. Ze verkopen geen grote Shell ofzo, maar gewoon kleine mortierkitjes (2'') en de gebruikelijke Spaanse vlinders. Wel zag ik grote knalpijlen in het assotiment liggen. Helaas met het vliegtuig dus kan niks mee naar huis nemen

                          Comment


                            Haha, dan zat je er in dezelfde periode als mij. Ben net weer thuis. Mooi winkeltje inderdaad. Behoorlijk aan de dure kant wel als je ziet wat voor kortingen je krijgt als je meer van dezelfde koopt.

                            In Ondara, plaatje iets verderop, zit ook een winkeltje welke vuurwerk verkoopt. Is iets goedkoper met de stuksprijzen, maar doet niet aan kortingen wanneer je meerdere van dezelfde koopt. Voordeel daar is wel dat je zelf je spulletjes kan pakken en bekijken in plaats van in gebrekkig Engels moet praten met de mensen in Denia om te krijgen wat je wilt.

                            Adres van het winkeltje in Ondara is Carrer de Sant Domènech 2.

                            Comment


                              Zelf dit jaar 10 dagen in malgrat de mar gezeten. En aangezien ik tijdens de wedstrijd Nederland Costa rica ook vuurwerk af wou steken heb ik de winkel Venda de petards bezocht.
                              Dit is een feestwinkel met een apart vuurwerk gedeelte.



                              Ik heb hier onder andere diverse knallers potten en een shellkitje gekocht. Aangezien je in Spanje het gehele jaar door vuurwerk af mag steken. Heb ik buiten het stappen en strand ook flink lopen stoken. De cakes en het shellkitje heb ik na de overwinning tegen Costa Rica afgestoken. En de knallers heb ik savonds lekker op het strand afgestoken. Al bij al een heerlijke vakantie gehad

                              De foto's van het vuurwerk houden jullie tegoed!
                              Stoken tot we er bij neervallen!!

                              Comment




                                Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

                                Comment

                                Working...
                                X