Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Frankrijk] , tips?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door fire-freaks.nl Bekijk bericht
    Ik heb daar een adressje(heel klein).
    Maar verkopen wel shells enzo!

    En pijlen.
    Fluitpotjes:P

    Ma de shells zijn wel mooi.

    Maar alvast een tip het vuurwerk is daar behoorlijk prijzig!
    Ik had daar pas nog ene paar pijltjes gekocht 3,90 per stuk.
    En het effect was nog niet eens is zo mooi voor dat geld.

    Maar goed.

    Je kunt altijd even kijken.

    Gr.


    Fire-Freaks.
    Je bent vergeten het adres te vermelden.!!!

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door fire-freaks.nl Bekijk bericht
      Ik heb daar een adressje(heel klein).
      Maar verkopen wel shells enzo!

      En pijlen.
      Fluitpotjes:P

      Ma de shells zijn wel mooi.

      Maar alvast een tip het vuurwerk is daar behoorlijk prijzig!
      Ik had daar pas nog ene paar pijltjes gekocht 3,90 per stuk.
      En het effect was nog niet eens is zo mooi voor dat geld.

      Maar goed.

      Je kunt altijd even kijken.

      Gr.

      In een land van blinden maakt 1 oog koning, als nergens iets te krijgen is kun je best verwachten van het vuurwerk dat het van slechtere kwaliteit is.

      Comment


        #48
        Klinkt leuk allemaal, hier had ik nog nooit van gehoord (14 juli enzo). Ik zit 14 Juli dicht bij de Franse grens, dus weet iemand misschien een adresje net over of langs de frans/belgische grens?

        Comment


          #49
          Ehm tja, bij welke grens zit je?
          In Oostenrijk zit je redelijk dichtbij Annecy, In Duitsland zit je bij de Elsace (heb alleen geen id of daar vuurwerk is)
          In Spanje kun je misschien eens in Perpignan een kijkje nemen.
          In Italië is waarschijnlijk niet zo handig om 'even' naar Frankrijk te gaan, je zit daar met veel bergen en tunnels waar je eerst doorheen komt, maar de dichtsbijzijnde stad is Lance? Of Nancy.. Een van de twee.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
            Volgens mij ben ik toen ook bij die show geweest
            Was dat toen met al die eendagsbeesten???????
            Zo niet dan heb ik een andere werkelijk geweldige show gezien toen poeh daar denk ik nu pas weer aan zeg dat was echt geweldig maar toen zat ik nog niet zo in de scéne
            Dit jaar maar eens regelen dat ik met de eigenaar van de camping mee kan naar de vw winkel in de buurt
            Ik zou het echt niet weten, ik kan het me niet meer goed herinneren, maar kon nog wel herinneren, dat alles was afgesloten, veel politie, en erg veel brandweer, maar vond het een erg mooie show...


            @ Piccolo:

            Bedankt man! Het is ong. 46 kilometer, van Anduze naar Barjac, Barjac kwam me al bekend voor. Vallon Pont d'arc ben ik ook welleens geweest, wat maar 12 kilomter er van af is. Ik kan mijn vader vast wel overhalen, dus ga dan zeker opletten!

            Weet je ook hoeveel tot hoeveel inch ze verkopen daar? En je mag daar dus niks afsteken, alleen aan de oever van een rivier?
            Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

            Comment


              #51
              In Sommige plaatsen mag je het afsteken.

              Ik ben daar pas wat strijkers wezen afsteken.
              (wij hebben in Frankrijk een huis)

              En toen werd ik meteen gewaarschuwd door de burgenmeester dat het verboden was.

              Maar toen ik de volgende dag naar een vuurkwerkwinkeltje ging toen zeiden ze in sommige plaatsen verboden en sommige niet.

              Je kunt er idd shells kopen.
              ik heb een klein setje gekocht van 12 shells (calibre 40mm)
              Was ma voor de gein.

              Maar altijd wel leuk.
              Het vuurwerk wat ze dan te koop hebben houden ze dan meestal over.

              Van het dorpsfeest.

              Met dorpsfeest mag iedereen knallen.

              Kinderen iedereen!

              Eigenlijk een soort oud en nieuw voor de Fransen.

              In de kleine dorpjes van Frankrijk hebben ze ook geen oud en nieuw:(

              Dus dan ben ik soms de enige die daar knalt:P

              En als je rond 14 julie (want dan is het dorpfeest) naar sommige supermarkten gaat zoals leclerc of een speelgoedwinkeltje kun je soms wel wat vuurwerk kopen.

              Ik ken een speelgoed winkel kan je alleen soort kanonslagen kopen en fluitpijltjes.

              Maar ik ken ook een andere winkel en die verkopen shells enzo.

              Het vuurwerk is daar toch wel redelijk prijzig.
              Maarja je moet er wat voor over hebben.

              Mvg Fire-Freaks

              Ja het adress ken ik helaas niet.

              Ik weet gewoon waar het is en thats it:P

              Sorry
              Laatst aangepast door fire-freaksnl; 20 April 2007, 20:39.

              Comment


                #52
                Een link naar een website met frans vuurwerk:
                (zie ook topic Algemeen,Oud en nieuw in andere landen: Frankrijk)

                Comment


                  #53
                  Alpeco levert toch Bonbridge/Sinomax producten aan winkels in Frankrijk?
                  Weten ze bij Alpeco niet waar je zoal die vuurwerkwinkels hebt zitten?

                  Comment


                    #54
                    bonbridge/sinomex is tog een importeur uit frankrijk die aan alpeco levert
                    en niet anders om tog

                    Comment


                      #55
                      Ik zit net voor 14Juli in Zwitserland, bij Martigny.

                      Iemand misschien een addres van winkel in Charmonix - Mont Blanc ?

                      Comment


                        #56
                        weet iemand een adresje vlak bij de belgie grens die shellkitjes verkopen?

                        alvast bedankt.
                        eens piking, altijd piking. :wink:

                        Comment


                          #57
                          zoek anders eens in de pages jaunes( gouden gids van france)!! kun je de provincies ook intypen geloof ik
                          Je bent een rund als je jezelf geen knalvuurwerk gunt.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door piking Bekijk bericht
                            weet iemand een adresje vlak bij de belgie grens die shellkitjes verkopen?

                            alvast bedankt.
                            ze verkopen geen shel kitjes meer in belgie

                            Comment


                              #59
                              mijn god wat baal ik als de nete....7 jaar lang, ieder jaar weer in barjac geweest en nou kom ik er niet meer dan dan krijg je te horen dat er vuurwerk te koop was, in dat kleine k*tdorpje! er zit trouwens wel een nederlandse winkel die edelstenen en mineralen verkoopt
                              Youtube: Fuse & Cues

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                                Ehm tja, bij welke grens zit je?
                                In Oostenrijk zit je redelijk dichtbij Annecy, In Duitsland zit je bij de Elsace (heb alleen geen id of daar vuurwerk is)
                                In Spanje kun je misschien eens in Perpignan een kijkje nemen.
                                In Italië is waarschijnlijk niet zo handig om 'even' naar Frankrijk te gaan, je zit daar met veel bergen en tunnels waar je eerst doorheen komt, maar de dichtsbijzijnde stad is Lance? Of Nancy.. Een van de twee.
                                Bij Duitsland over de grens kun je het mooi vergeten. Heb daar al rondgezocht over de grens met Freiburg (was zelfs 3 weken voor oud en nieuw), maar nergens vuurwerk tegengekomen.

                                Comment

                                Working...
                                X