Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Frankrijk] , tips?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik stond op een camping in Frakrijk en een vriend van mij had dit voor mij gehaald in "Chambery".
    Die gene die het gekocht heeft , was nog geen 16 en kreeg het toch mee !
    "De Demon Big-bang" knalde redelijk hard: Foto van Demon Big-Bang

    Foto's

    Foto1

    Foto2

    Foto2

    Foto4

    Tim

    Comment


      #32
      De middelgrote en de grootse die te krijgen zijn in Frankrijk.. (naar mijn weten):



      Ik vind ze niet véél harder dan normale rotjes, het verschil hoor je wel maar is erg klein

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door JeKo
        De middelgrote en de grootse die te krijgen zijn in Frankrijk.. (naar mijn weten):



        Ik vind ze niet véél harder dan normale rotjes, het verschil hoor je wel maar is erg klein
        kijk eens aan wat een dingen hier. De TGB: Tres Grande Boum.
        De grote is ongeveer 20 cm. dikte 2.5cm. maar knalt ook niet zo hard. zien er wel machtig uit!!!
        Je bent een rund als je jezelf geen knalvuurwerk gunt.

        Comment


          #34
          Zo zie je maar weer, dat er nog genoeg varianten zijn.

          Comment


            #35
            Wij hebben enkele foto's van vuurwerk dat iemand in Frankrijk heeft gekocht i.v.m. de nationale feestdag op 14 juli. De foto's zijn van 2"-shellkitjes met de naam "Pyra Flash II". Ik zag in dit topic ook al een foto waar deze in de winkel stonden, maar dan als "Pyra Flash", misschien een voorganger?

            Zijn er trouwens nog mensen naar Frankrijk geweest dit jaar met 14 juli? Deel het met ons!



















            Comment


              #36
              leuk setje
              zulke setjes zijn ideaal voor mensen die zich goed ingelezen hebben op de stof mortier/shells schieten en geen/weinig ervaring hebben.

              net zoiets als god songs en thunderkings. nog steeds zeer gevaarlijk (net als veel ander vuurwerk uiteraard) maar leuk voor de beginnende freaks.
              het is toch heel anders dan vuurpijlen he.


              weet iemand wat dit gekost moet hebben?

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak
                leuk setje
                zulke setjes zijn ideaal voor mensen die zich goed ingelezen hebben op de stof mortier/shells schieten en geen/weinig ervaring hebben.

                net zoiets als god songs en thunderkings. nog steeds zeer gevaarlijk (net als veel ander vuurwerk uiteraard) maar leuk voor de beginnende freaks.
                het is toch heel anders dan vuurpijlen he.


                weet iemand wat dit gekost moet hebben?
                De Pyra Flash is €17,50 zoals op de foto elders in dit topic te zien is, daar kun je het beste van uit gaan.

                Comment


                  #38
                  ben dit jaar ook naar frankrijk op vakantie geweest bij annecy. de camping winkel had de Demon Big Bang. 2 pakjes voor 3 euri. en op de markt stond er een man met vuurwerk en bij die heb ik me voor 7 euro een tas volgeladen. 3 euro voor 12 pijlen!!
                  Je bent een rund als je jezelf geen knalvuurwerk gunt.

                  Comment


                    #39
                    Ik mag me van geluk prijzen dat ik precies 1 week bij Bourg-en-bresse sta

                    Comment


                      #40
                      vertel dan wel wat je hebt gekocht eh!! en maak foto's van de shop
                      Je bent een rund als je jezelf geen knalvuurwerk gunt.

                      Comment


                        #41
                        Ik ga dit jaar een week voor de 14e juli naar Frankrijk, en blijf daar 3 weken, ik maak dus de nationale feestdag mee.

                        Ik ga op vakantie bij Anduze, wat in de buurt van Ales ligt, ook ligt het in de buurt van Montpellier.

                        Weet iemand of er een vuurwerkwinkel / vuurwerkraampjes op de markt of in de stad zijn?

                        Ik ben er 3 jaar terug ook geweest, en toen hadden ze daar een mooie vuurwerkshow, maar toen had ik niet opgelet op vw winkels. Ben van plan om dit jaar de show te filmen.
                        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                        Comment


                          #42
                          Volgens mij ben ik toen ook bij die show geweest
                          Was dat toen met al die eendagsbeesten???????
                          Zo niet dan heb ik een andere werkelijk geweldige show gezien toen poeh daar denk ik nu pas weer aan zeg dat was echt geweldig maar toen zat ik nog niet zo in de scéne
                          Dit jaar maar eens regelen dat ik met de eigenaar van de camping mee kan naar de vw winkel in de buurt

                          Comment


                            #43
                            Na 3 jaar Oostenrijk, waar ze alleen maar kleine matjes & rotjes verkochten (waar je overigens in die Supermarkt 18 moest zijn om het te kopen) dit jaar weer naar Frankrijk.

                            Meestal altijd van 17 juli tot begin augustus, maar dit jaar vanaf 7 juli tot begin augustus! Dus ik pak mooi de 14 even mee.

                            Dit jaar verblijf ik op een camping in het plaatsje Neuvic, wat nog een redelijk grootte plaats is. Grootste plaatsen in de buurt is Brive la Gaillarde, Limoges & Clemont Ferrand. Beetje Midden/Zuid Frankrijk.

                            Is er iemand van jullie, misschien in de buurt geweest? En heeft hier wat leuks op vuurwerkgebied gevonden?

                            Zo en zo ga ik op zoek, naar de wat kleinere knallers (Bizons e.d.) voor de knalverzameling.

                            Comment


                              #44
                              Toen ik daar was(al wel zon 5 jaar geleden dus weet er nog maar heel weinig vanaf) is dat je daar heel veel van die 1 en 2 euro shops hebt. Daar kun je al het kleine spul kopen als romeinse kaarsen enzo. De supermarkten niet vergeten maar dat had je denk zelf ook wel door.

                              Stap ook tabac, vis en wapen winkels binnen. Je weet wel van die winkels waar ze buksen enzo verkopen.

                              Rond 14 Juli vind je bijna overal wel wat.


                              En over Anduze, ik zat er nooit heel ver vandaan. Namenlijk in de buurt van Bagnols-sur-Cezé of zo iets. Daar in de buurt heb je een plaatsje dat Barjac heet. Er zit daar een vuurwerkwinkeltje. Maar dat is voor wat vuurwerk wel een aardig stukje rijden vanaf Anduze.

                              Comment


                                #45
                                Ik heb daar een adressje(heel klein).
                                Maar verkopen wel shells enzo!

                                En pijlen.
                                Fluitpotjes:P

                                Ma de shells zijn wel mooi.

                                Maar alvast een tip het vuurwerk is daar behoorlijk prijzig!
                                Ik had daar pas nog ene paar pijltjes gekocht 3,90 per stuk.
                                En het effect was nog niet eens is zo mooi voor dat geld.

                                Maar goed.

                                Je kunt altijd even kijken.

                                Gr.

                                Comment

                                Working...
                                X