Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Frankrijk] , tips?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    goeie tip.. we rijden als ut goed is langs parijs.. door de buitenwijken.. en cker weten file
    dan zal ik wel kijke..
    want hier koop je ook geen vuurwerk op de markt
    weken in de zon bakken.. klinkt gevaarlijk.. dalijk zo heet dat er eentje af gaat

    Comment


      #17
      kan verwijderd worden
      Laatst aangepast door picollo; 13 June 2010, 20:20.

      Comment


        #18
        Ehj jongens ik ga 1 t/m 14 augustus naar de Vendée toe (onder Nantes) langs de westkust zeg maar (grote plaatsen in de buurt Aizenay, Coëx en La Roche sur le Yon).. Iemand wel eens in die omgeving geweest toevallig? Graag info's van wie er wat weet.

        Comment


          #19
          Kom net terug uit de Vendee, echt shells en potten heb ik daar niet gezien (mischien niet goed gekeken), wel heb je veel kleine souvenier winkeltjes met knallers (Bisons, en Demons ) wel 1 pakje van gekocht, niet echt super maar wel leuk voor gewoon op vakantie. Wij waren daar met 14 juli en op het strand werd er een show gehouden en werd er voor en na de show ook wat prut afgestoken door iedereen (rotjes, en pijltjes, grondbloemen e.d.).

          Comment


            #20
            kan verwijderd worden
            Laatst aangepast door picollo; 13 June 2010, 20:20.

            Comment


              #21
              Ik ben alweer enige tijd terug en ik dacht ik post ff wat ik in Frankrijk heb gehaald



              binnenkort meer (filmpjes ed)

              Cheers Zrtlrnc
              [URL=http://www.onsvuurwerkforum.com]OVF ADMIN[/URL]

              Comment


                #22
                In het centrum van Bourg en Bresse zit vlakbij het marktplein een vuurwerkwinkel. de zaak ligt in een zijstraatje(ff zoeke zo gevonde)
                er hangt buite een bord met Feu D'Artifice.
                de eerste keer dat ik daar was samen met vriend voor 120 euro gekocht(en we kregen een pakje le tigre bison 1 gratis )
                de 2e keer had ik m'n camera bij me, maar was de zaak dicht
                ik heb toen maar wat foto's gemaakt door het raam heen.





                ze hadden er heel erg veel potten staan. en een vitrine vol met klein spul als bisons, ratelbandjes, knetterballetjes etc.
                ook hadden ze 2,3 en 5minuten blokken. het 5 minutenblok kostte dacht ik 360 euro.
                ik heb er 2inch setjes gekocht zoals op de onderste foto(ik vond persoonlijk het effect wel erg klein voor een 2inch) en 2inch cylindrische shells. deze kostte 40 euro per 6+buis. dat waren spaanse shells met mooie heldere kleuren.
                deze winkel is zeker een bezoekje waard.

                Comment


                  #23
                  Leuke info man.
                  Die prijzen die je ziet, moet je dat zien als €39,80 ofzo? Die Fransen snappen het niet helemaal denk. En die shellkitjes van 2", hoe duur zijn die dan?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                    Leuke info man.
                    Die prijzen die je ziet, moet je dat zien als €39,80 ofzo? Die Fransen snappen het niet helemaal denk. En die shellkitjes van 2", hoe duur zijn die dan?
                    Volgens mij is eerste getal bestelnummer en 2é de prijs denk ik

                    Maar ze zien er inderdaad mooi uit die foto's bedankt voor het delen
                    Gerwin

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                      Leuke info man.
                      Die prijzen die je ziet, moet je dat zien als €39,80 ofzo? Die Fransen snappen het niet helemaal denk. En die shellkitjes van 2", hoe duur zijn die dan?
                      ja dat is 39.80, die franse hebben beetje scheve prijzen..
                      die 2inch setjes van pyra-flash(onderste foto) kostte 17.50 per 6+buis
                      je had ook van 15 euro een pakje van 6+buis.

                      Comment


                        #26
                        dat dacht ik dus ook al wat voor het euro teken staat is het aantal euro
                        en er achter is het aantal cent.
                        dus 39. euro en 80 cent

                        Comment


                          #27
                          wie weet een winkel bij het meer van annecy?
                          Je bent een rund als je jezelf geen knalvuurwerk gunt.

                          Comment


                            #28
                            wie heeft nog foto's van frans vuurwerk? want avp zomer is offline!!
                            Je bent een rund als je jezelf geen knalvuurwerk gunt.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door PatjuH
                              In het centrum van Bourg en Bresse zit vlakbij het marktplein een vuurwerkwinkel. de zaak ligt in een zijstraatje(ff zoeke zo gevonde)
                              er hangt buite een bord met Feu D'Artifice.
                              de eerste keer dat ik daar was samen met vriend voor 120 euro gekocht(en we kregen een pakje le tigre bison 1 gratis )
                              de 2e keer had ik m'n camera bij me, maar was de zaak dicht
                              ik heb toen maar wat foto's gemaakt door het raam heen.

                              ze hadden er heel erg veel potten staan. en een vitrine vol met klein spul als bisons, ratelbandjes, knetterballetjes etc.
                              ook hadden ze 2,3 en 5minuten blokken. het 5 minutenblok kostte dacht ik 360 euro.
                              ik heb er 2inch setjes gekocht zoals op de onderste foto(ik vond persoonlijk het effect wel erg klein voor een 2inch) en 2inch cylindrische shells. deze kostte 40 euro per 6+buis. dat waren spaanse shells met mooie heldere kleuren.
                              deze winkel is zeker een bezoekje waard.
                              hoe heet die winkel want ik ga er op vakantie in de buurt.
                              Laatst aangepast door Gerwin; 5 July 2006, 15:45.
                              Je bent een rund als je jezelf geen knalvuurwerk gunt.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door tebannet
                                wie heeft nog foto's van frans vuurwerk? want avp zomer is offline!!
                                Hier staan wat foto's van Franse knallers:


                                Wellicht dat er nog enkelen elders in het album staan.

                                Maak geen onnodige dubbelposts trouwens, deze posts hierboven hadden makkelijk in 1 bericht gekund.

                                Comment

                                Working...
                                X