Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Italie]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Afgelopen zomer in San Marino geweest. Je kan met de auto helemaal naar boven rijden of wat lager op de heuvel parkeren en met de kabelbaan gaan. Als je vanaf die parkeerplaats iets naar boven loopt naar het kleine tankstation dan zie je rechts van je aan de overkant een winkel met witgoed en in hetzelfde pand een wapenwinkel. De eigenaar kent geen engels en belt zijn vrouw om alles te vertalen. Ze hebben een heel beperkt assortiment. Toen we vroegen om pyrotechnica liet hij als eerste 3" shells zien. Voor siervuurwerk adres met beperkte keuze. We hebben niet naar knallers gevraagt.
    speel Hattrick.com . Het online voetbalmanagerspel.

    Comment


      #47
      cobra 6 kan je ook gewoon kopen, kennis is al een aantal keer geweest en die heeft geen vergunning, hij is wel 30, dus miss doen ze moeilijk als je rond de 18 bent ofzo.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door henkie96 Bekijk bericht
        heb je in salo ook nog vuurwerkwinkels die dat allemaal verkopen?
        Nee, in Salo zijn geen vuurwerk winkels :(:(:(
        Kanaal SixFireworks: [url]http://www.youtube.com/user/sixfireworks?feature=mhum[/url]

        Comment


          #49
          Iemand die misschien iets weet in Ortisei of San Christina(ligt in skigebied Val Gardena)? Is in de alpen dus denk niet echt dat ze daar winkels hebben. Iemand die hier naartoe geweest is en hier iets meer over kan vertellen?
          Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

          Comment


            #50
            Val Gardena ligt in de Dolomieten, da's heel wat anders dan de Alpen.....!!! Maarre er zijn daar géén winkels waar ze vw verkopen. Soms kun je bij een kiosk wat kleine fontijntjes of rotjes krijgen maar dan houdt het ook op.

            Comment


              #51
              weet iemand vuurwerkwinkels in de buurt van lido di dante (in de buurt van san marino aan de kust)?

              Comment


                #52
                Iemand die een winkel weet in de buurt van Florence?(ga dit jaar naar Troghi, ligt daar in de buurt)

                Comment


                  #53
                  Hallo,

                  Ik ga over 3 weken naar:

                  Lido di Pomposa Comacchio, Italië

                  Zit daar nog een leuke vuurwerkwinkel in de buurt, waar men nog leuke dingen kan shoppen?

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door krommie Bekijk bericht
                    Hallo,

                    Ik ga over 3 weken naar: Lido di Pomposa Comacchio, Italië
                    Zit daar nog een leuke vuurwerkwinkel in de buurt, waar men nog leuke dingen kan shoppen?
                    Ik heb 2 winkels voor je gevonden die de moeite waard lijken om te bezoeken:


                    La Girandola S.R.L.
                    Via Eridania, 119b
                    45030 Occhiobello Rovigo, Italia
                    54 km rijden


                    I Razzi Store Di Garattoni Massimiliano
                    Viale Italia, 23
                    47122 Forlì Forlì-Cesena, Italia
                    57 km rijden
                    Website
                    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Anaconda Bekijk bericht
                      Ik heb 2 winkels voor je gevonden die de moeite waard lijken om te bezoeken:

                      image

                      La Girandola S.R.L.
                      Via Eridania, 119b
                      45030 Occhiobello Rovigo, Italia
                      54 km rijden

                      image

                      I Razzi Store Di Garattoni Massimiliano
                      Viale Italia, 23
                      47122 Forlì Forlì-Cesena, Italia
                      57 km rijden
                      Website
                      kijk daar heb ik wat aan thnx

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door krommie Bekijk bericht
                        kijk daar heb ik wat aan thnx
                        Nou net terug van vakantie uit Italie, maaru nada vuurwerk.
                        Ben bij 2 vuurwerkwinkels geweest beide waren dicht en gingen pas in november weer open.
                        ook in diverse supermarkten (spar/Betec/Lidl/Tuincentra) was niks te verkrijgen. Als ik er naar vroeg keken ze je dom aan ha ha.
                        kan misschien aan de buurt liggen waar ik ben geweest (Adriatische kust)?
                        ik zat in Lido Di Pomposa.

                        Nouja misschien ga ik volgend jaar weer, dan maar een verder kijken

                        Comment


                          #57
                          Ben deze zomer ook op zoek geweest in San Marino, ben bij 2 winkeltjes geweest en ze hebben alleen spul van 1 december tot begin maart.

                          o.a. cobra 6,explod en shells

                          Comment


                            #58
                            ik heb nog een leuk filmje gevonden op youtube van de winkel in san marino fishline equus hier de link http://www.youtube.com/watch?v=QYrYC0emtR4 san marino heeft vrije verkoop aankoop vergunning niet nodig

                            Comment


                              #59
                              ik zag vandaag dat de winkel in san marino de explod en cobra producten niet meer op de site heeft staan beetje vreemd?

                              Comment


                                #60
                                nieuws

                                iemand nog nieuws over dit topic? misschien een samenvatting van websites en winkels in italie die nog wel verkopen? Ik ben erg nieuwsgierig

                                Comment

                                Working...
                                X