Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Polen] Polen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hallo


    Heeft er iemand misschien ervaring met het plaatsje gorzow wielkopolski.
    Of dat daar mooie/goede winkels zijn
    Ik heb op google maps zitte kijke
    Maar kan nie echt goed vinde voor winkels
    Er zitte er daar 2 geeft tie aan maar geen site

    En verders als iemand een beter plaatsje weet hoor ik het graag.

    Gr

    Comment


      Afgelopen zomer in gorzow wielkopolski geweest. Winkel is moeilijk vindbaar want zit op een industrieterrein en de weg er naar toe is gewoon een zandpad met kuilen waar de Duitsers jaloers op zullen zijn .
      In het filmpje van stoken in Polen van vuurvent zou die winkel voorkomen
      allemaal jorge spul is er te krijgen groeten
      Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

      Comment


        Oke, maar is daar verders in de buurt waar je wat zwaarder spul kan kopen shells enzo.
        Maar nie op een markt. En is het de moeite om daar heen te gaan of raad je het af.

        Gr

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Gekkedolle Bekijk bericht
          Oke, maar is daar verders in de buurt waar je wat zwaarder spul kan kopen shells enzo.
          Maar nie op een markt. En is het de moeite om daar heen te gaan of raad je het af.

          Gr
          Als er allemaal Jorge spul ligt is het denk ik wel de moeite waard om een kijkje te gaan nemen haha

          Comment


            Ja oke
            Maar dr zijn geen shells en als ik da filmpje bekijk ook nie echt zwaare klappers,
            Waar we eigelijk wel naar opzoek zijn.
            Maar als daar andere winkels in de buurt zijn die dat verkopen gaan we wel ffkes langs ja

            Comment


              Dan moet je toch echt bij de polenmarkten zijn. In die winkel kan je enkel consumenten vuurwerk kopen.
              Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

              Comment


                Oke bedank
                Zijn er verders nog winkels in de buurt daar
                Laatst aangepast door Gekkedolle; 22 January 2015, 22:01.

                Comment


                  Mooi je hebt toch al gezocht met Google Maps,ik had in het Topic Tsjechie op je vraag gereageerd,hopelijk kom je dr voor jezelf uit ,succes en maak dr een leuke trip van waar je ook heenga,ik ga dit jaar in Polen een trippie maken.Ben na de kerst in Tsjechie geweest en daar ga ik zeker ook weer een x heen

                  Comment


                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                    Comment


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	bonnetje polen.jpg
Vertoningen:1
Grootte:103,1 KB
ID:	1553701

                      hierbij bonnetje van de winkel waar ik geweest ben, hij was al aardig zijn inkt aan het verliezen.
                      279 zlotty
                      wat ongeveer 70 euro was.
                      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                      Comment


                        dit jaar in oktober weer een weekendje naar Osinow/cedynia

                        Comment


                          mensen nog tips of leuke bezienswaardigheden of winkels in omgeving van cedynia/osinow??

                          Comment


                            hallo,
                            ik heb een vraag, ik ga van de zomer waarschijnlijk naar Friedland in Duitsland, en mijn vraag was of er ergens daar over de grens nog wat zaken waren waar vuurwerk verkocht wordt. ik weet dat er in Gubin in ieder geval een markt is met verschillende kramen, maar of er vuurwerk is weet ik niet. als je iets weet laat het me horen!
                            Bijna Oud & Nieuw

                            Comment


                              Beste Koet in Duitsland zelf kann je geen vuurwerk kopen,Maar in Polen wel,en als je via Google maps de plaatsen intypt waar je wil gaan zoeken(kijken),gewoon Fajerwerki intoetsen dan krijg je vanzelf wel winkels te zien die daar zitten ;)succes!

                              Comment


                                ja dat weet ik allemaal wel dat heb ik ook ingetypt al maar dan krijg je allemaal kantoren. dus weet er of er net over de poolse grens, bijv. gubin, of iemand wat zwaakjes of markten kent.
                                Bijna Oud & Nieuw

                                Comment

                                Working...
                                X