Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Fireworks/ Pyrosino?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mega Fireworks/ Pyrosino?

    Zojuist was ik wat informatie over Mega Firework aan het opzoeken. Deze naam is mij tegengekomen bij de tijdelijke serie van Thor Messier die nu verkrijgbaar zijn met een ander label. Het verhaal hierachter is dat Mega Firework de Messier serie overneemt van Original Fireworks met een ander label. Omdat de Thor versie hiervan tijdelijk niet leverbaar is heeft Original Fireworks een aantal kartonnen van het Mega Firework label ingeslagen om de Messier verkoop toch door te laten gaan.

    Maar, nu zag ik op de website van Mega Fireworks (ook Pyrosino genoemd) dat er een vestiging in Spanje en Nederland zit.

    Iemand die weet wat hiermee bedoeld word? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar omdat het in Nederland ligt lijkt mij niet dat er Original Fireworks mee bedoeld word.


    #2
    Ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat producten van deze fabriek in Nederland. Ik zie pijlen en jumping jacks die misschien hier worden verkocht.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

    Comment

    Working...
    X