Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Tsjechië]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ben in Juni dit jaar in CZ geweest met school. Ik heb in Praag en zo niks gezien maar wel op de vietnamese markt, daar hadden ze wat strijkers, la bomba, colour salute en wat shellkitjes liggen. Heb niks meegenomen, want vertrouwde het niet helemaal.

    Ook hebben we nergens grens-controle gehad.

    Comment


      #92
      Visco

      Hallo,
      Ik wilde ff weten of het illigaal is om die 100m visco te laten bezorgen in ons regelachtige landje Holland.

      Comment


        #93
        Het is illegaal!
        Tip: Vraag vriend/familie (zonder vuurwerk in huis) om het bij hem te laten bezorgen.
        No sweat.

        Oorspronkelijk geplaatst door ghostie Bekijk bericht
        Hallo,
        Ik wilde ff weten of het illigaal is om die 100m visco te laten bezorgen in ons regelachtige landje Holland.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door ]-[arry Bekijk bericht

          Heb nu verschillende soorten K0208 strijkers. Heb ze nog niet afgestoken, maar ze zien er goed uit. Iemand ervaring mee?
          Hebben die van jou ook een doodshoofd? Die van mij gaan lekker hard, grote steekvlam bij het afstrijken, pas daar voor uit! Ik heb een vinger nu helemaal verbrand, opgezwollen en dik, alleen al door die vlam
          Knal is te vergelijken met een colour salute
          Guess who's back?

          Comment


            #95
            Ik heb wat la bomba's besteld, ze zijn nu onderweg. Het is te hopen dat ze goed aankomen of onderschept worden :S ....Ik ken ook een adresje waar ik alles kan kopen. Lawinepijlen,vlinders,nitraten,mortieren enz. Dit zeg ik echter niet! Ik ben bereid dit volgend jaar te halen. Groet, Ikke :-)

            Comment


              #96
              vanaf het voorjaar gaan we weer lekker maar Tsjechie. Kan niet wachten. Wat een heerlijk land. Bier, meisjes, knallers en dat in volstrekt willekeurige volgorde. Nou ja ik begin met het bier. Wat kunnen die gasten daar tetteren. Ze beginnen 's middags al met halve liters. Het bier stroomt heerlijk van de tap voor ongeveer
              € 0,80 per halve liter. Vanaf de terrasjes kijk je met volle tevredenheid naar de voorbij flanerende mooie meiden in opwaaiende zomerjurkjes. Die wijven hebben altijd zin. Heerlijk. En als men zich verveelt ga je op reis naar de goede vuurwerkshops. Hop dan komen naast de K0208 strijkers ook de K0212 en desgewenst K0216 op tafel. Jullie begrijpen al, ik kan niet wachten!
              Laatst aangepast door Tarrels; 7 January 2010, 14:28.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Tarrels Bekijk bericht
                vanaf het voorjaar gaan we weer lekker maar Tsjechie. Kan niet wachten. Wat een heerlijk land. Bier, meisjes, knallers en dat in volstrekt willekeurige volgorde. Nou ja ik begin met het bier. Wat kunnen die gasten daar tetteren. Ze beginnen 's middags al met halve liters. Het bier stroomt heerlijk van de tap voor ongeveer
                € 0,80 per halve liter. Vanaf de terrasjes kijk je met volle tevredenheid naar de voorbij flanerende mooie meiden in opwaaiende zomerjurkjes. Die wijven hebben altijd zin. Heerlijk. En als men zich verveelt ga je op reis naar de goede vuurwerkshops. Hop dan komende naast de K0208 strijkers ook de K0212 en desgewenst K0216 op tafel. Jullie begrijpen al, ik kan niet wachten!
                Bedoel je die wapperende rokjes langs de weg?dat zijn hoertjes viespeuk verder is Tsjechie zeker een mooi land waar je lekker kan knallen

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door mi-shell Bekijk bericht
                  Bedoel je die wapperende rokjes langs de weg?dat zijn hoertjes viespeuk verder is Tsjechie zeker een mooi land waar je lekker kan knallen
                  Nee, ik bedoel niet de sletten die langs de kant van de weg staan voor geld. Daar heb ik niks mee. Wanneer je de goede grensovergangen neemt word je overigens niet eens meer door ze lastig gevallen.

                  Zoals je weet loopt er in CZ toch heel wat fraais rond. Daar kun je enorm van genieten wanneer het weer bloesjesdag is, of rokjesdag van mijn part.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tarrels Bekijk bericht
                    Nee, ik bedoel niet de sletten die langs de kant van de weg staan voor geld. Daar heb ik niks mee. Wanneer je de goede grensovergangen neemt word je overigens niet eens meer door ze lastig gevallen.

                    Zoals je weet loopt er in CZ toch heel wat fraais rond. Daar kun je enorm van genieten wanneer het weer bloesjesdag is, of rokjesdag van mijn part.
                    oke dan.
                    vind het wel een erg stug volk hoor maar er zijn zeker mooie dames daar

                    Comment


                      Ik ga deze zomer naar CZ, en ik wil graag wat knallers scoren, gewoon nitraten. Eigelijk elk vuurwerk boeit mij wel! Ons huisje staat in de buurt van Tábor/Sobeslav. Iemand ervaring in die regio?

                      Gr
                      Knal goed, knal verantwoord!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy Bekijk bericht
                        Ik ga deze zomer naar CZ, en ik wil graag wat knallers scoren, gewoon nitraten. Eigelijk elk vuurwerk boeit mij wel! Ons huisje staat in de buurt van Tábor/Sobeslav. Iemand ervaring in die regio?

                        Gr
                        Virt Radoslav - Ohňostrojové Práce‎ - meer informatie »
                        Malé náměstí, 391 81 Veselí nad Lužnicí, Czech Republic‎ - 721 760 662‎
                        Categorie: Pyrotechnika / Ohňostroje

                        http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=S...-8&sa=N&tab=wl

                        Ik weet niks van deze vuurwerkwinkel af, maar kwa afstand de moeite waard om is te gaan kijken ;).
                        Ik zit in mijn meivakantie ook vlakbij Ceské Budejovice, en laat weten of ik daar zelf een vuurwerkwinkel heb gevonden. Ik laat het weten in dit topic dus hou het in de gaten na de meivakantie";)
                        Greetzz Cas,

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Cas1994 Bekijk bericht
                          Virt Radoslav - Ohňostrojové Práce‎ - meer informatie »
                          Malé náměstí, 391 81 Veselí nad Lužnicí, Czech Republic‎ - 721 760 662‎
                          Categorie: Pyrotechnika / Ohňostroje

                          http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=S...-8&sa=N&tab=wl

                          Ik weet niks van deze vuurwerkwinkel af, maar kwa afstand de moeite waard om is te gaan kijken ;).
                          Ik zit in mijn meivakantie ook vlakbij Ceské Budejovice, en laat weten of ik daar zelf een vuurwerkwinkel heb gevonden. Ik laat het weten in dit topic dus hou het in de gaten na de meivakantie";)
                          Hartelijk bedankt Cas! Ik houd het topic in de gaten, je mag ook een PM'tje sturen als je dat wilt hoor;)
                          Knal goed, knal verantwoord!

                          Comment


                            zoo,

                            vanmiddag terug gekomen uit Tjechië.

                            lekker een paar knallers afgestoken, paar fonteintjes, een shellkitje en een paar dikke pijlen. niet alles is gefilmt, maar wel een paar dingen (2 fonteinen, 2 pijlen). verslag komt komende week. foto's en video's inbegrepen
                            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                            Comment


                              Vraagje.
                              Ik ga zaterdag aanstaande voor twee weken naar Duitsland naar het Beierse woud.
                              Omgeving Regensburg.
                              Nu zijn we van plan om een dagje de Tjechische grens over te gaan.
                              Weet iemand of daar ook vuurwerk kraampjes/winkels zitten?

                              Bedankt alvast.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                Vietnamezen staan bijna overal..

                                Comment

                                Working...
                                X