Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

00.00 vuurwerk uit duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    00.00 vuurwerk uit duitsland

    Hallo allemaal,

    Uit Duitsland haal ik voornamelijk de goedkope cakes en pijlen die ik fantastisch vind om de avond mee op te vullen maar er zijn ook enkele cakes die ik goed vind om te bewaren tot 00.00.

    De King & Queen bijvoorbeeld vind ik een prima cake.

    Welke cakes vinden jullie 00.00 waardig ?

    #2
    De Weco Night Howler.
    Er is altijd veel publiek bij mijn show en ze liggen altijd in een deuk wanneer ze de Night Howler horen.
    Jammer dat het waarschijnlijk laaste jaar is dat hij te koop is.

    Comment


      #3
      Wij stoken eigenlijk het meeste na 00:00
      Van klein naar groot doen we meestal. Soms een paar tegelijk. We zetten vooraf geen vaste volgorde op papier in ieder geval.
      In de avond stoken we af en toe wat klein spul...

      Comment


        #4
        WECO Mr Hyde (€19,99 Lidl)
        WECO Dr Jeckyll (€19,99 Lidl)

        Comment


          #5
          Ligt er een beetje aan naar welke winkels je gaat. Tegenwoordig zat winkels waar ze Funke, pyrocentury, xplode etc verkopen dat is uiteraard allemaal top voor 12u. Qua supermarkten vond ik de galaxis van lidl erg goed!

          Comment


            #6
            Hier 2kleine filmpjes top 10. Van de Lidl. Misschien heb je er wat aan..

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
              De Weco Night Howler.
              Er is altijd veel publiek bij mijn show en ze liggen altijd in een deuk wanneer ze de Night Howler horen.
              Jammer dat het waarschijnlijk laaste jaar is dat hij te koop is.
              Van mijn vriendin moest ik die ook altijd kopen en zelf vond ik hem wel vet maar is snel voorbij. Waarom verkopen ze hem niet meer? Weet iemand dat?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                Van mijn vriendin moest ik die ook altijd kopen en zelf vond ik hem wel vet maar is snel voorbij. Waarom verkopen ze hem niet meer? Weet iemand dat?
                Dat zou ik ook graag willen weten.

                Waarschijnlijk is hij wel nog te koop dit jaar, die wat dus over waren van vorig jaar.
                maar ze staan in ieder geval niet meer in de blaadjes...
                Dit was de cake waarvoor ik naar Duitsland ging...

                OT:

                De Unforgettable is ook een geweldige cake.
                Deze had ik vorig jaar ook en is helemaal niet slecht imo..
                Zo in mijn sas met sas..

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                  WECO Mr Hyde (€19,99 Lidl)
                  WECO Dr Jeckyll (€19,99 Lidl)
                  Dat ziet er goed uit inderdaad. Veel verschillende effecten ook !

                  Comment


                    #10
                    Zo spectaculair vind ik het Duitse spul niet hoor. Mindere burst en minder volle effecten. Ik stook het in de vooravond maar om 0:00 hoef je daar echt niet mee aan te komen.

                    Ik moet wel zeggen dat er in Duitsland meer variatie is qua effecten.
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                      Zo spectaculair vind ik het Duitse spul niet hoor. Mindere burst en minder volle effecten. Ik stook het in de vooravond maar om 0:00 hoef je daar echt niet mee aan te komen.

                      Ik moet wel zeggen dat er in Duitsland meer variatie is qua effecten.

                      Als je het hebt over het supermarkt vuurwerk zoals weco keller en Nico dan geef ik je gelijk.

                      Vergeet alleen niet dat er bij speciaal zaken in Duitsland een groot aanbod is aan echt goed spul (Funke, pyroevent, blackbox, tropic etc). Tevens is cat2 vuurwerk daar ruimer (minder beperkt).

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door l166 Bekijk bericht
                        Als je het hebt over het supermarkt vuurwerk zoals weco keller en Nico dan geef ik je gelijk.

                        Vergeet alleen niet dat er bij speciaal zaken in Duitsland een groot aanbod is aan echt goed spul (Funke, pyroevent, blackbox, tropic etc). Tevens is cat2 vuurwerk daar ruimer (minder beperkt).

                        Waar vind ik die "speciaal zaken" ergens?
                        Zo in mijn sas met sas..

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
                          Waar vind ik die "speciaal zaken" ergens?
                          Hier ben ik ook benieuwd naar.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                            Hier ben ik ook benieuwd naar.
                            Bijvoorbeeld Pyrostation.de
                            Afhaal punt oa in Freren.
                            Toschpyro is ook een aanrader al zal de voorbestelling nu gesloten zijn. Ze hebben wel een berkooppunt in osnabruck geloof ik

                            Comment


                              #15
                              Ik ben niet in competitie met niemand ik stook duits spul graag in de vooravond,maar ook om twaalf uur.dat andere hun veels te dure(naar mijn mening)rambakken van 100euri plus staan te stoken steek ik bv drie potten galaxis goedkoper en ik heb er meer lol an.

                              Comment

                              Working...
                              X