Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik ben het hier mee eens. Fonteinen voor 3 euro etc. is gewoon leuk en prijs/kwaliteit is meer dan prima. Echter ben ik het óók volledig met je eens dat er ook een hele hoop meuk ligt. Maar er zijn een aantal topic met de 'must haves' uit Duitsland. Misschien interessant om daar in te kijken.

    Voor de rest lijkt het me handig om weer ON-topic te gaan, aangezien ik steeds hoop dat er nieuwe folders zijn maar er vervolgens over producten/afhaal momenten wordt gesproken.
    Laatst aangepast door erase2fast; 29 November 2017, 11:30.
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

    Comment


      #77
      Vind het ook elk jaar gewoon gezellig om even langs duitsland te gaan. Meestal nemen we een aantal producten mee om in de vooravond te schieten....

      Comment


        #78
        idd het is er altijd even gezellig.
        dit jaar ook ook maar weer heen voor wat stook werk in de avond.

        Comment


          #79
          Ritje Duitsland is al tig jaar traditie. Vroeg op pad en dan wat winkels langs. Lekkere bak koffie, een broodje braadworst en dan nog wat winkels langs en dan weer naar huis. Rond 13.00 uur alweer terug. Prachtig ochtendje.

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
            Ik ben het hier mee eens. Fonteinen voor 3 euro etc. is gewoon leuk en prijs/kwaliteit is meer dan prima. Echter ben ik het óók volledig met je eens dat er ook een hele hoop meuk ligt. Maar er zijn een aantal topic met de 'must haves' uit Duitsland. Misschien interessant om daar in te kijken.

            Voor de rest lijkt het me handig om weer ON-topic te gaan, aangezien ik steeds hoop dat er nieuwe folders zijn maar er vervolgens over producten/afhaal momenten wordt gesproken.
            Die folders komen echt pas rond de tweede helft van December hoor. Even geduld nog ;)
            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door IridiuM Bekijk bericht
              Er ligt vrij veel meuk in de schappen; romeinse kaarseffecten, fonteinen e.d.

              Maar ik vond het ook wel gaaf om voor 60 euro wat meuk te hebben; kwantiteit.

              Zoek eens naar filmpjes van de Weco Painted Sky, Shock Attack, Razorlight, de oude Dragon Fire, Scorpion, Bloody Mary. En vergeet de producten van Lesli niet: Sovjet Shooters-serie.

              Ik haal mijn kwaliteitscakes in Nederland, maar ik wil ook meer goedkopere meuk hebben en de genoemde goede cakes uit Duitsland.

              Voor mij is het anderhalf uur rijden heen en weer. Het is een gezellige ochtend weg met vrienden. Tegen 12:00 weer veilig thuis en dan het echte vuurwerk ophalen in Nederland ;).
              Ik ga juist naar duitsland voor kwaliteit die je in NL niet kunt krijgen
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                Ik ga juist naar duitsland voor kwaliteit die je in NL niet kunt krijgen
                Rij je dan verder duitsland in of heb je het hier over de aldi en de lidl etc?

                Zelf ga ik ook voor kwantiteit, veel voor weinig altijd leuk Cakes boven de 15 euro haal ik gewoon in nl, heb je met korting veel beter spul vind ik. De goedkopere prut Reno, Alligator en idd de fonteinen/pijlen pak ik altijd in duitsland mee. Gewoon leuk stookspul voor tussendoor

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                  Rij je dan verder duitsland in of heb je het hier over de aldi en de lidl etc?

                  Zelf ga ik ook voor kwantiteit, veel voor weinig altijd leuk Cakes boven de 15 euro haal ik gewoon in nl, heb je met korting veel beter spul vind ik. De goedkopere prut Reno, Alligator en idd de fonteinen/pijlen pak ik altijd in duitsland mee. Gewoon leuk stookspul voor tussendoor
                  Ik ga zo n anderhalf uur duitsland in. Funke ophalen, en als ik tijd heb wat goedkope meuk van aldi/lidl erbij halen
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                    Die folders komen echt pas rond de tweede helft van December hoor. Even geduld nog ;)
                    geld bij lange na niet voor alle winkels... en dan nog, het topic is niet bedoeld voor die andere zaken.

                    Dus mag wel weer een hoop verwijderd worden in dit topic als het aan mij ligt
                    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                    Comment


                      #85
                      Voor aankondiging van hagebaumarkt:

                      https://www.hagebau.de/beratung/vide...hek/feuerwerk/

                      deze zijn iniedergeval nieuw 2017
                      Cross Bones
                      ProfiLine 450
                      ProfiLine Supernova

                      Comment


                        #86
                        Het aanbod in Duitsland,en vooral bij de discounters is wel zowat elk jaar hetzelfde. Bijv die weco alligator heb ik onderhand 10 jaar lang voorbij zien komen. Maar voor een prijsje van 4 euro toch leuk om af te steken in de vooravond. Ik koop al jaren niks meer in Duitsland, hou het bij Lesli hier. Maar altijd leuk om bij het afsteken mee te kijken bij al die weco/aldi potjes van de rest van onze groep. Maar geef mij om 12 uur maar een big momma ofzo en dan 2 tegelijk haha :-)

                        Comment


                          #87
                          ik ga niet alleen voor het vuurwerk naar duitsland , ik maak er een dagje uit van , de bazin gaat lekker naar de Center in Oberhausen daarna boodschappen doen dus niet alleen vuurwerk maar ook drank , eten en meer en dan ff ergens wat eten en weer op huis aan

                          Comment


                            #88
                            Info LIDL duitsland volgens onze duitse collega site :

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Fotor_151216659221573.jpg
Vertoningen:1
Grootte:183,8 KB
ID:	1562596
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Fotor_151216661665672.jpg
Vertoningen:1
Grootte:173,9 KB
ID:	1562597
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Fotor_151216672449759.jpg
Vertoningen:1
Grootte:210,0 KB
ID:	1562598
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Fotor_151216694573662.jpg
Vertoningen:1
Grootte:223,5 KB
ID:	1562599
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Fotor_151216702743110.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,7 KB
ID:	1562600

                            Hier onder volgen de 3 nieuwe dingen die er bij komen:
                            WECO Galaxis = WECO Take Off
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	_20171201_231416.jpg
Vertoningen:1
Grootte:134,8 KB
ID:	1562601
                            WECO Unforgettable = WECO No Limits
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	_20171201_231353.jpg
Vertoningen:1
Grootte:111,6 KB
ID:	1562602
                            WECO Black Widow = WECO High Striker
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	_20171201_231437.jpg
Vertoningen:1
Grootte:92,5 KB
ID:	1562603

                            Comment


                              #89
                              Geen Black ice, geen Titanium, geen Nighthowler én geen Shock attack

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door ChickenBaeke Bekijk bericht
                                Geen Black ice, geen Titanium, geen Nighthowler én geen Shock attack
                                Veel verandering ja maar geloof wel leuke producten

                                Comment

                                Working...
                                X