Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ik ga naar een grote stad (bottrop) en daar ook nog even het centrum in. Heb van eerdere keer nog milieusticker, de boetes zijn zonde, dus kijk uit mensen
    een sticker voor nederlanders is overbodig geld niet.
    en als je een auto van bj 2000 of jonger hebt heb je geen sticker nodig.
    boetes zijn maximaal 10 euro plus de kosten van een sticker ala 5 euro dus valt allemaal wel mee

    Comment


      Kan het kloppen dat de website van Kodi niet goed werkt? Kan alleen de folder downloaden niets bekijken op de website zelf

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door firepower Bekijk bericht
        een sticker voor nederlanders is overbodig geld niet.
        en als je een auto van bj 2000 of jonger hebt heb je geen sticker nodig.
        boetes zijn maximaal 10 euro plus de kosten van een sticker ala 5 euro dus valt allemaal wel mee
        Bron?
        Bij mij weten is het verplicht namelijk. Mileusticker kennen ze al heel lang namelijk, of zou de ANWB iedereen voorliegen met die stickers? Doen ze met de Franse alcoholtesters ook namelijk.
        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
          Kan het kloppen dat de website van Kodi niet goed werkt? Kan alleen de folder downloaden niets bekijken op de website zelf
          hier werkt de site gewoon zonder problemen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
            hier werkt de site gewoon zonder problemen.
            Via een link op een ander forum doet hij het bij mij ook. Maar gewoon via google en dan kodi pakt ie hem niet.

            Comment




              Hier staat vrijwel alle info over de miilieu stickers. Ik rij zelf een vervuilende dikke benzine " in hun ogen " en heb ook geen sticker, nog nooit gehad en er worden ook geen stickers geplakt op me raam, maar heb er nog nooit problemen mee gehad.

              Comment


                Stickers heb je alleen nodig in de grote steden waar het zoals bijvoorbeeld net als Utrecht bij ons is aangegeven middels borden.

                Comment


                  Folder van de trinkgut in emmerich Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5E897F0B-D461-4427-A1A2-94452E725C72.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,1 KB
ID:	1564733Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	24968CB8-A4F1-4169-B9D7-36FB24BEDD17.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,3 KB
ID:	1564734
                  https://www.youtube.com/watch?v=OirqDPxf56o&t=18s

                  Comment


                    Voor de liefhebbers die toch in de buurt van emmerich zijn. Zit vlakbij vuurwerk24 in elten ook een shop. Is een Nederlander en heeft altijd een klein aanbod is ook heel snel uitverkocht! Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	16E4E8AD-713F-445B-BD2E-408A75F51979.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,6 KB
ID:	1564735Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	A02DEEE7-7C28-4AB0-B85A-99D33DBB7A9E.jpg
Vertoningen:1
Grootte:204,6 KB
ID:	1564736
                    https://www.youtube.com/watch?v=OirqDPxf56o&t=18s

                    Comment


                      Iemand ergens de Weco Tanz der Vampire nog voorbij zien komen?

                      Comment


                        bron ik heb familie in duistland wonen en heb nagevraagd. dus duidelijke bron dacht ik zo....
                        Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                        Bron?
                        Bij mij weten is het verplicht namelijk. Mileusticker kennen ze al heel lang namelijk, of zou de ANWB iedereen voorliegen met die stickers? Doen ze met de Franse alcoholtesters ook namelijk.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Bomberdan Bekijk bericht
                          Iemand ergens de Weco Tanz der Vampire nog voorbij zien komen?
                          nee geen enkele folder.
                          mischien ze hem los in de winkel hebben of bij de grote vuurwerkshops

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Bomberdan Bekijk bericht
                            Iemand ergens de Weco Tanz der Vampire nog voorbij zien komen?
                            Vorig jaar was die nog te koop bij de grensland markt. Stond toen ook niet in de folder volgens mij , maar ik durf niet te zeggen of die nu er ook is.

                            Comment


                              Voor alle broekpoepers die toch nog steeds bang zijn.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door DenDave Bekijk bericht
                                Voor alle broekpoepers die toch nog steeds bang zijn.

                                https://vuurwerknieuws.com/vuurwerkc...land-en-polen/
                                Maar hoe recent is dat artikel? Er staat geen datum bij namelijk..

                                Comment

                                Working...
                                X