Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Waar is deze cake meer te verkrijgen? (Northside)
    Fireworks it's an art not a crime

    Comment


      Wie weet waar de wildthing van de aldi nord een omlabeling van is? En wat zijn de ervaringen van de cake?
      Fireworks it's an art not a crime

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
        Wie weet waar de wildthing van de aldi nord een omlabeling van is? En wat zijn de ervaringen van de cake?
        Stand 14.12.16: Artikel Exklusiv bei Aldi erhältlich, weitere Informationen folgen
        Aldi Nord "Wild Thing"
        Aldi Süd "Swords of Fire"

        zijn dus nieuwe producten van 2016

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
          Wie weet waar de wildthing van de aldi nord een omlabeling van is? En wat zijn de ervaringen van de cake?
          Het is een nieuw product, bij Aldi Sud heet het Swords of Fire

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
            Waar is deze cake meer te verkrijgen? (Northside)
            Is in het noorden niet te krijgen, denk een exclusive van Aldi Sud...
            Los wel te krijgen, het zijn de Dirty Teddy (= Scorpion en is te krijgen bij Posten Borse) en Chilled Boy (=Witch Hunter van Kaufland??) pyromold cakes.
            Die van Chilled Boy weet ik niet zeker, omschrijving van Witch Hunter van Kaufland lijkt er wel heel veel op.
            Je bent nog goedkoper uit ook door ze los te kopen.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Jyggns Bekijk bericht
              Is in het noorden niet te krijgen, denk een exclusive van Aldi Sud...
              Los wel te krijgen, het zijn de Dirty Teddy (= Scorpion en is te krijgen bij Posten Borse) en Chilled Boy (=Witch Hunter van Kaufland??) pyromold cakes.
              Die van Chilled Boy weet ik niet zeker, omschrijving van Witch Hunter van Kaufland lijkt er wel heel veel op.
              Je bent nog goedkoper uit ook door ze los te kopen.
              queen = Chilled Boy
              volgens de duitse producten databank is witch hunter een andere cake

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Jyggns Bekijk bericht
                Is in het noorden niet te krijgen, denk een exclusive van Aldi Sud...
                Los wel te krijgen, het zijn de Dirty Teddy (= Scorpion en is te krijgen bij Posten Borse) en Chilled Boy (=Witch Hunter van Kaufland??) pyromold cakes.
                Die van Chilled Boy weet ik niet zeker, omschrijving van Witch Hunter van Kaufland lijkt er wel heel veel op.
                Je bent nog goedkoper uit ook door ze los te kopen.
                Top hartelijk bedankt voor de uitgebreide uitleg
                Fireworks it's an art not a crime

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
                  queen = Chilled Boy
                  volgens de duitse producten databank is witch hunter een andere cake
                  Hoe dan ook, de omschrijving die ik gaf kwam ongeveer neer op de combinatie die je bij Süd kan kopen
                  Zelfs 1 schot meer

                  Comment


                    ik ben niet helemaal thuis in het duitse vuurwerk maar is het merk HELIOS hetzelfde als Weco

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                      ik ben niet helemaal thuis in het duitse vuurwerk maar is het merk HELIOS hetzelfde als Weco
                      Helios is een soort subcategorie die binnen WECO feuerwerk valt.

                      Comment


                        owk dus gewoon goed spul

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                          owk dus gewoon goed spul
                          Helios is gewoon Weco, als je een karton Reno koopt krijg je ook een doos waar Weco op staat.

                          Comment


                            owk ga me eigen maar is verdiepen in de folders , ben de 29ste toch in de buurt van duitsland en heb nog 175 euri te besteden dus dat komt wel goed , misschien nog tips voor eenpaar goede pijlen en ik zit vlak bij Wesel is het daar ook afgeladen met die Hollanders of moet ik ff verder rijden om niet onder de voet gelopen te worden

                            Comment


                              Hebben jullie ook opgemerkt dat er prijzen gewijzigd zijn sinds site van penny online is gekomen?
                              Heb mijn lijstje al tijdje compleet en kom er nu achter dat pshycho duurder is geworden.
                              Week geleden was hij nog €5,49!

                              Ben bang dat ik mijn hele lijst af moet om te zien of er meerdere dingen verandert zijn

                              Comment


                                Kodi ook geloof ik tanz der vampire

                                Comment

                                Working...
                                X