Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ziet er leuk uit die knutselwerkzaamheden.
    AVP Vuurwerk

    Comment


      Dit jaar wil ik voor het eerst ook gaan shoppen in duitsland bij lidl etc.
      Maar welke importeurs/merken verkopen ze ?
      Weco en lesli vooral?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Rox92 Bekijk bericht
        Dit jaar wil ik voor het eerst ook gaan shoppen in duitsland bij lidl etc.
        Maar welke importeurs/merken verkopen ze ?
        Weco en lesli vooral?
        De Lidl heeft vooral Weco Feuerwerk.
        De Aldi heeft Helios. Omlabelingen van de Weco producten.
        De Rewe heeft Comet.
        De Kik heeft meestal Phoenix.
        De Kauflad heeft Weco.

        Ik zou even kijken in dit topic staat heel erg veel informatie, even voor Kerst komt al de eerste informatie en producten. En na Kerst komen de folders meestal al op het forum!

        Comment


          Phoenix, omlabelingen van producten van Keller.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
            De Lidl heeft vooral Weco Feuerwerk.
            De Aldi heeft Helios. Omlabelingen van de Weco producten.
            De Rewe heeft Comet.
            De Kik heeft meestal Phoenix.
            De Kauflad heeft Weco.

            Ik zou even kijken in dit topic staat heel erg veel informatie, even voor Kerst komt al de eerste informatie en producten. En na Kerst komen de folders meestal al op het forum!
            Top ! Bedankt!
            Toevallig nog een tip over wat de beste tijd en datum is?

            Comment


              Tijd maakt niet uit, maar Niet de eerste dag gaan wanneer je vuurwerk kan kopen. Is dan echt heél druk! Gewoon niet te doen druk...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkje2013 Bekijk bericht
                Tijd maakt niet uit, maar Niet de eerste dag gaan wanneer je vuurwerk kan kopen. Is dan echt heél druk! Gewoon niet te doen druk...
                Ben ik het niet helemaal mee eens, ik ga 29 december om 07:00 uur. Dan is er meer dn genoeg op voorraad. En de drukte is altijd gezellig wat praatjes maken. En als je 10km Duitsland in rijdt is er geen kip meer te doen. Bij ons is de ene Aldi bomvol en die 5 minuten verderop kennen nog niet veel mensen en daar is helemaal niemand... Verschilt heel erg.

                Comment


                  Ik ga naar Toschpyro,Lidl en Posten Borse. Kofferbakkie altijd mooi vol voor weinig. Je moet de cakes die je wilt hebben wel uitzoeken want de kwaliteit varieert nogal. En die goedkope Duitse vuurpijlen lekker laten liggen want die zijn niets, of er moet al "mit zerleger" opstaan want dan hebben ze een burstknal.
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    Was sowieso al van plan om wat verder Duitsland in te rijden +- 30 minuten.
                    Lijkt me logisch dat het vlakbij de grens heel druk is :P

                    Comment


                      Ga zelf ook elk jaar naar ToschPyro en dan pak ik op de terugweg ff de Lidl Aldi etc. mee in Osnabruck. Altijd goed te doen qua drukte.

                      Comment


                        Dit jaar bestel ik voor het eerst online bij Toschpyro en dan haal ik het de 30e gewoon op. Ik heb contact met hun gehad en dit is gewoon mogelijk. Gewoon even een account aanmaken en dan bij verzending abholen OS aanklikken en dan betaal je gewoon bij afhalen en krijg je ook nog eens 5% korting. Dan weet ik zeker dat ik mijn cakes krijg die ik graag wil hebben. 1.3G artikelen zijn helaas niet te bestellen en moet je ter plekke meenemen.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          ...............
                          Laatst aangepast door vuurwerkje2013; 7 October 2014, 18:11. Reden: Niet goed gelezen!

                          Comment


                            ..............
                            Laatst aangepast door badhierden; 10 December 2016, 22:55.

                            Comment


                              Wij pakken de Aldi dit jaar ook weer. Wat de drukte betreft hebben ze dat goed aangepakt. Je moet een route volgen tot waar de flessen ingeleverd moeten worden. Daar geef je je karretje met bestelling af. Je bon nummer meenemen en verderop word je nummer geroepen en krijg je je winkelwagen vol terug met wat je besteld hebt. Spul op de toonbank, afrekenen en hopla klaar.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
                                Wij pakken de Aldi dit jaar ook weer. Wat de drukte betreft hebben ze dat goed aangepakt. Je moet een route volgen tot waar de flessen ingeleverd moeten worden. Daar geef je je karretje met bestelling af. Je bon nummer meenemen en verderop word je nummer geroepen en krijg je je winkelwagen vol terug met wat je besteld hebt. Spul op de toonbank, afrekenen en hopla klaar.
                                Dit is idd zo bij Aldi Sud, bij Aldi Nord heb ik dit nog niet gezien. Daar loop je met je karretje hun magazijn in en moet je vechten voor je poison etc etc..
                                Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                                Comment

                                Working...
                                X