Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

funke böllers en oldschool böllers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    funke böllers en oldschool böllers

    Weet iemand in welke winkels in Duitsland bij de Nederlandse grens men funke böllers verkoopt?

    En zo ja zijn deze legaal in Nederland met een Nederlandse gebruiksaanwijzing?

    Groet, Flessenkop

    #2
    Bij ER-trading in Kranenburg, die verkoopt volgens mij enkele Bollersets

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door flessenkop Bekijk bericht
      Weet iemand in welke winkels in Duitsland bij de Nederlandse grens men funke böllers verkoopt?

      En zo ja zijn deze legaal in Nederland met een Nederlandse gebruiksaanwijzing?

      Groet, Flessenkop
      Bamboo Fireworks in Aschendorf (Papenburg) verkoopt Funke, staan op het moment alleen nog Superböller 1 op hun webshop als je met de verkoopdagen heen gaat is de kans klein dat er nog wat is, waarschijnlijk geen hele sloffen meer alleen wat losse pakjes.

      Legaal zijn ze zowieso niet, ze hebben geen NL beschrijving en alle Funke Böllers vallen in P1 met uitzondering van de Böller C die in F2 zit, maar deze heeft ook al 3 gram de super 2 heeft zelfs 8 gram.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door flessenkop Bekijk bericht
        Weet iemand in welke winkels in Duitsland bij de Nederlandse grens men funke böllers verkoopt?

        En zo ja zijn deze legaal in Nederland met een Nederlandse gebruiksaanwijzing?

        Groet, Flessenkop
        De Duitse Funke Böllers zijn niet legaal in NL ook niet met NL instructie. Ik heb ze dit jaar ook besteld. Ik neem dat risico wel
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #5
          Bamboo Fireworks in Aschendorf (Papenburg) verkoopt Funke, staan op het moment alleen nog Superböller 1 op hun webshop als je met de verkoopdagen heen gaat is de kans klein dat er nog wat is, waarschijnlijk geen hele sloffen meer alleen wat losse pakjes.
          Ook geen Funke Böller 1 meer aanwezig op de site.

          Deze site moet je trouwens volgend jaar in de gaten houden. Ik heb contact gehad met de eigenaar. Het assortiment word volgend jaar uitgebreid van 200 producten naar 500 producten. Er komt volgend jaar ook een afhaalstation in Meppen. Er komen van mijn kant in elk geval dan wat meerdere bestellingen.
          http://www.youtube.com/c/ReVerser

          Comment


            #6
            Net een heel karton Funke thunder cracker D gehaald komen ze weer met een nieuwe batch supper boller 2 uit 2018
            Heb er nog over van batch 2017 en idd wat ze zeggen die knalden soms niet goed en bleef het kruit na branden en ze versnipperden niet compleet dat zou met de 2018 batch opgelost moeten zijn.
            Maar wat zijn ze toch duur
            Ook nog 3 sloffen funke boller D besteld maar denk dat ik toch nog 1 supper 2 erbij haal
            Prachtig spul.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
              Ook geen Funke Böller 1 meer aanwezig op de site.

              Deze site moet je trouwens volgend jaar in de gaten houden. Ik heb contact gehad met de eigenaar. Het assortiment word volgend jaar uitgebreid van 200 producten naar 500 producten. Er komt volgend jaar ook een afhaalstation in Meppen. Er komen van mijn kant in elk geval dan wat meerdere bestellingen.
              Oke Super 1 stond er gisteren nog op haha

              Ja ze zijn heel goed bezig, woon zelf vlakbij en vorig jaar kwam kameraad met dat winkeltje aanzetten.
              Dit jaar direct maar 3x besteld, je moet wel de site goed in de gaten houden vorige week zondag hadden ze rond 20:30 de China Böller C en de Super 1 & 2 binnen gekregen en online gezet had zelf direct de C en super 2 besteld, na een half uur waren deze alweer uitverkocht.

              Comment


                #8
                Ik heb ze nog steeds thuis doordat ik ze gewoon koop maar ik steek ze bijna nooit af, ze ploffen meer dan knallen en schieten meer stof eruit dan wat anders maar het blijven hebbedingetjes.

                Comment


                  #9
                  Bedankt voor de reacties!

                  Zijn er niet meer winkels die ze verkopen? We hebben besloten oud en nieuw in Duitsland bij vrienden door te brengen, dus wil graag wel wat inslaan en afsteken.

                  Weet iemand waarom die dingen zo duur zijn trouwens?

                  Groet, Flessenkop

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door flessenkop Bekijk bericht
                    Bedankt voor de reacties!

                    Zijn er niet meer winkels die ze verkopen? We hebben besloten oud en nieuw in Duitsland bij vrienden door te brengen, dus wil graag wel wat inslaan en afsteken.

                    Weet iemand waarom die dingen zo duur zijn trouwens?

                    Groet, Flessenkop

                    Zijn niet veel fabrieken die ze kunnen of willen maken.
                    Volgens mij moesten ze speciaal machine voor laten maken omdat die er niet meer waren geloof ik.
                    En ook handarbeid.
                    Weet niet waar je verblijft in duitsland maar pyro brothers en ruhrfeuerwerk verkopen ze ook.

                    Comment

                    Working...
                    X