Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trinkgut 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Trinkgut 2019

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	trinkgut.png
Vertoningen:1
Grootte:5,5 KB
ID:	1614712

    In dit topic kun je strak alles vinden over het vuurwerkaanbod van: Trinkgut

    Zodra de folder online komt zal deze hier geplaatst worden.

    Laatst aangepast door Scav; 2 December 2019, 19:19.

    #2
    Hierbij de kleine vooraankondiging regio kleve

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	trinkgut 2019.png
Vertoningen:1
Grootte:721,1 KB
ID:	1575557
    Laatst aangepast door jopoh; 2 December 2019, 18:24.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
      Hierbij de kleine vooraankondiging regio kleve

      [ATTACH=CONFIG]49602[/ATTACH]
      Kan de bijlage niet openen?

      Comment


        #4
        Zullen we wat omlabelingen zijn. De Rowdy is de Highlander alleen dan €7 duurder.

        Comment


          #5
          Iemand al wat van trinkgut gevonden?

          Comment


            #6
            Als ik de prijzen zo bekijk dan begrijp ik werkelijk niet waarom er nog naar duitsland gereden wordt.
            Hype is het, prijzen en kwaliteit zijn hier in Nederland veel beter. Komt denk ik omdat wij als freaks weten waar we het top spul tegen een mooie prijs kunnen halen.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
              Als ik de prijzen zo bekijk dan begrijp ik werkelijk niet waarom er nog naar duitsland gereden wordt.
              Hype is het, prijzen en kwaliteit zijn hier in Nederland veel beter. Komt denk ik omdat wij als freaks weten waar we het top spul tegen een mooie prijs kunnen halen.
              Je kan er bijv heen gaan voor andere assortiment. Neem als voorbeeld de pijlenprijzen, el gato en funke producten maar ook de romeinse kaarsen en babypijlen..
              Brrrap, lekker knallen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                Als ik de prijzen zo bekijk dan begrijp ik werkelijk niet waarom er nog naar duitsland gereden wordt.
                Hype is het, prijzen en kwaliteit zijn hier in Nederland veel beter. Komt denk ik omdat wij als freaks weten waar we het top spul tegen een mooie prijs kunnen halen.
                Ligt er ook aan hoeveel je moet rijden, voor mij is het een half uurtje.

                Comment

                Working...
                X